Aprindere intarziata bec frana (si altele)

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Sâm Sep 20, 2008 8:41 pm

Salutare tuturor,

De 3 zile sunt posesor de un Mitsu Lancer Classic. Dar deja am gasit una alta la ea. La rece are relantiu de 2000 rot/min pentru cateva minute bune. E enervant mai ales ca trebuie sa merg in frana de motor imediat dupa plecare. Dar problema cea mai grava tocmai am constatat-o acum 10 minute. Mi se aprinde destul de tarziu becul de frana. Adica trebuie sa apas cativa cm pe pedala, masina franeaza dar becul inca nu se aprinde. Imi puteti da niste sfaturi legat de problema asta? Eventual de descris unde e localizat intrerupatorul, ca altfel mi-ar fi mai greu sa dibuiesc din pipait si sa imi dau seama si de reglaj. Merita sa merg in service pentru prostia asta sau mai bine ma chinui eu sa o fac, mai ales ca miercuri plec din tara cu ea?

Manual de service pentru Classic chiar nu apare? Stiu ca este topic, dar ultima data cand l-am vizitat, nu era nimic.

O alta ... "problema". Am gasit doua mufe in aer in spatele farului din dreapta. Una alba mica, care practic e un papuc, si inca una neagra ceva mai mare? Bonus de la Mitsu? WTF?

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Dum Sep 21, 2008 10:04 pm

Salut! In primul rand, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Cat mai multi km fara nici un fel de probleme!

Am sesizat si eu lucrul asta . Practic, tu franezi inainte de a se aprinde becurile de la stop pe frana. Mi se pare destul de neplacut pentru cel care cine vine din spate si nu pastreaza distanta. Nu are nici o sansa daca esti nevoit sa pui o frana mai violenta.

Conectorii pe care i-ai gasit s-ar putea sa fie pentru proiectoare. Nu sunt sigur dar alta explicatie nu le-am gasit.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Sep 22, 2008 4:27 pm

Salut,

Mersi de raspuns. Well, o sa fac poze la mufe cand o sa am timp. Deocamdata am fost tare ocupat fiind pe fuga cu inmatriculatul lensarului.

Legat de aprinderea becului. Am mai studiat problema, si parca nu e chiar asa grava. Dar problema totusi exista. Nu mi se parea mie

Tocmai m-am intors de la Oradea back to CJ. Si m-a stresat cu o chestie, la fel ca lensarul de test-drive. Ma enerveaza la culme momentele cand porneste/opreste compresorul. Mai ales ca la rece trage niste turatii de 1800-2000 rot/min. I-am facut procedura aia de resetare mentionata in manual, parca s-a imbunatatit ceva in sensul ca imediat dupa pornire tot 2000 rot/min are dar scade relativ repede, ceea ce mi se pare normal, dar daca incep sa merg putin si apoi opresc iar, cateodata se mai trezeste sa urce inapoi la 2000. :shock: :shock:

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Oct 09, 2008 10:33 am

Alta problema. La mine nu se aprinde nici un martor in bord cand pun pozitiile sau faza scurta. Se aprinde doar martorul albastru atunci cand pun pe faza lunga. Asa am luat masina. Bug or .... feature?

M-am mai plans de turatul motorului. Acuma dupa 5000km deja is stresat rau sa o conduc in trafic nasol si mai ales cu aerul conditionat pornit. Pe centura Bucurestiului este IMPOSIBIL sa merg incet incet cu ea in viteza I-a atunci cand AC-ul este pornit pentru ca ma pot trezi din senin cu o accelerare brusca. Bug or....feature? Ma duc cu ea in service? Am facut Turcia deja cu ea si m-a stresat tot drumul cu faza asta.

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Joi Oct 09, 2008 11:04 am

Mergi in service, e cea mai la indemana solutie.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Oct 09, 2008 11:27 am

Da, dar eu am prostul obicei sa merg in service doar cand am temele facute. Am trecut de la Dacia la Mitsu, dar nu cred ca in service-urile in Romania pot spune ca am trecut de la standarde Dacia la standarde Mitsubishi.

Avatar utilizator
dionut77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 03, 2008 3:50 pm

Mesaj de dionut77 » Joi Oct 09, 2008 1:03 pm

Salut, driverx.

Pot sa-ti spun eu ca la Lancer Clasic, martorul de bord ptr lumini, NU EXISTA, ptr modelul 1,6L. Adica nu e nici un bed/led acolo, chiar daca exista martorul pe cadran. Am intrebat si eu cand am luat masina. Plus ca scrie si in manual ca este optional (probabil ca pe varianta 2.0 este prezent).

Cat despre mersul incet pe centura, eu zic sa folosesti a-2a ca merge si la relanti si nu zvacneste cand creste turatia din cauza cuplarii AC-ului. Mai intai poti face o incercare pe vreo straduta mai libera unde sa nu incurci pe nimeni, zic eu.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Oct 09, 2008 2:49 pm

dionut77

Corect. Mersi de raspuns. M-ai linistit cu martorul. Dar ce fac cand traficu merge mai incet decat lensaru meu la asa zisul lui relantiu si in treapta a doua? Nu am chef sa frec din ambreiaj. Cand scot AC-ul se poate merge super fain cu el. Asa puteam merge si cu Logan, fie ca era AC-ul sau nu

Azi dimineata am scos-o din garaj, era incapatanata rau sa stea la 2000rot/min. Am asteptat-o pe prietena mea ceva timp si in perioada asta a apucat sa scada la aproape 1000. Dupa ce am pornit la drum, a trebuit sa fac 2 manevre soldate cu 2-3 mici apasari ale pedalei de acceleratie. Aceste 2-3 interventii ale mele au avut ca efect o crestere (din nou) a relantiului la 1500 rot/min. Adica ce? S-a racit inapoi motoru'? Stiu ca el face aceste compensari si mi se pare normal, nu m-am nascut ieri in motoare, dar modul asta de management al motorului mi se pare a naibii de ciudat. Cand o pornesc la rece suna ca o Dacia la care mos(h)u' a tras s(h)ocu' la maxim ca boul.

Avatar utilizator
Bogdan Breaban
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 20, 2008 2:03 am

Mesaj de Bogdan Breaban » Vin Oct 10, 2008 12:32 pm

Eu sunt de parere sa te duci cu ea la service. La mine nu se intampla grozaviile de care zici tu, adica o pornesc la rece si imediat in maxim 2 minute turatia se normalizeaza, adica coboara la 900 si sta bine acolo. Am avut si eu niste probleme cu oarecare fluctuatii ale turatiei cand am trecut pe benzina de 98 dar acum nu se mai intampla. Am urmarit faza cu stopurile pe frana si se aprind imediat cum calc frana deci si aici nu stiu ce sa cred ca se intampla la a ta.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Vin Oct 10, 2008 1:42 pm

QUOTE (driverx)Dupa ce am pornit la drum, a trebuit sa fac 2 manevre soldate cu 2-3 mici apasari ale pedalei de acceleratie. Aceste 2-3 interventii ale mele au avut ca efect o crestere (din nou) a relantiului la 1500 rot/min. Adica ce? S-a racit inapoi motoru'? Stiu ca el face aceste compensari si mi se pare normal, nu m-am nascut ieri in motoare, dar modul asta de management al motorului mi se pare a naibii de ciudat.

Am observat ca si la mine se intampla sa varieze turatia de relanti de cand am alimentat cu benzina de 95 de la Petrom si s-a mai racit vremea. Cred ca problema e de la benzina in primul rand dar poate fi si o problema de soft. Probleme similare am mai auzit pe la Hyundai Accent si KIA Rio. Oricum, eu pe timp de iarna o sa revin la benzina de 98.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori