Aprindere intarziata bec frana (si altele)
Sunt constient. Ai dreptate. Dar nu e mama motoarelor sa aiba nu stiu ce pretentii prea mari. Asa m-au tot aburit si aia de la Dacia cu idea asta, ca mi se oprea motorul dupa o perioada de mers in frana de motor (cu motorul rece). M-au aburit sa bag aditivi, sa pun 98, etc si tot io am avut dreptate. Era dus sonda aval oxigen si corpul clapeta fluture (masina suferise un accident).
Nu vreau sa fac pe giga contra pe aici. Vreau doar sa inteleg masina cat mai bine. Am apelat la acest forum in primul rand sa vad daca si alti oameni se confrunta cu aceasi ... "problema" (deocamdata spun problema cu ghilimelele de rigoare ) Nu e capat de lume si daca e asa cum e. Am deja 5000km cu ea in 2 saptamani si ceva. In mare m-am obisnuit de nevoie, dar daca totusi rezida o problema cat de mica in spate imi place sa stiu de existenta ei si apoi sa decid ce e de facut (lasat asa decat sa umble aia din service, sau daca e mai grav, de rezolvat cumva). Repet, mi se par normale reglajele adaptive pe care le face in diferite conditii (rece, sarcina suplimentara gen AC sau servo-directie), dar imi lasa impresia ca le face exagerat. Atata tot. In rest masina merge de vis. Tocmai am facut Turcia cu ea si nu am nimic sa ii reprosez.
Nu vreau sa fac pe giga contra pe aici. Vreau doar sa inteleg masina cat mai bine. Am apelat la acest forum in primul rand sa vad daca si alti oameni se confrunta cu aceasi ... "problema" (deocamdata spun problema cu ghilimelele de rigoare ) Nu e capat de lume si daca e asa cum e. Am deja 5000km cu ea in 2 saptamani si ceva. In mare m-am obisnuit de nevoie, dar daca totusi rezida o problema cat de mica in spate imi place sa stiu de existenta ei si apoi sa decid ce e de facut (lasat asa decat sa umble aia din service, sau daca e mai grav, de rezolvat cumva). Repet, mi se par normale reglajele adaptive pe care le face in diferite conditii (rece, sarcina suplimentara gen AC sau servo-directie), dar imi lasa impresia ca le face exagerat. Atata tot. In rest masina merge de vis. Tocmai am facut Turcia cu ea si nu am nimic sa ii reprosez.
ALTA problema. Incepe sa ma enerveze rabla asta. Dupa ce ca ma termina ZILNIC cu nervii cu relantiul ei schimbator (mai ales la rece) dupa fiecare ciupire a acceleratiei, de cateva zile aud ceva. Cand trec peste prostiile alea puse in dreptul trecerilor de pietoni suna ceva la puntea spate. De cateva zile face sistematic. Azi in parcare m-am pus sa topai pe capacul portbagaj dar nu am auzit nimic. Cand am plecat din parcare am trecut iar pe o prostie dinaia si pare a suna la destindere, nu la comprimarea suspensiei. Suna cunoscut la cineva? Doar puntea spate. As cam elimina prostiile din protbagaj pentru ca sunt slabe sanse ca gunoaiele din portbagaj sa produca acel sunet, plus ca stau pe o patura moale (deh, n-am tavita portbagaj)
Relantiul e ceva ce ma termina. NU imi place deloc. NU am mai vazut masina sa faca ce face asta. In trafic este enervanta si obositoare dea dreptu'. Ma bate rau gandul sa merg in service cu ea si sa o programeze, sa faca ce ii tuna, ca ma enerveaza sa o conduc in trafic. Cand e rece motorul este complet idioata. Incepe sa scada usor usor relantiul chiar sub 1500, dar daca merg 5 metri si apoi iau piciorul de pe acceleratie, sare iar la 2000. Daca nu m-as fi atins de accelratie statea ea frumos la 1400-1500 chiar cobora in jur de 1000. O pornire de pe loc o fac accelerand eu, cealalta pornire de pe loc, o fac la o turatie mult prea mare (adica 2000) pentru a avansa alti 3-4 metri. ABSURD. Doamne fereste sa ma prinda cu motorul rece sau putin cald intr-o frana de motor de la 2500-3000 rot/min si sa nu apas ambreiajul inainte de a cobora sub 2000 pentru ca ma smunceste bine cu o accelerare brusca inapoi la 2000. NU ating pedala. Macar daca ar face-o cu ceva bun simt, dar e brusc rau.
Mie imi pare a masina care NU se impaca deloc cu benzinele astea. Banui ca nu ii place DELOC ce citeste la senzorii de oxigen din evacuare si se chinuie cu metode brutale sa corecteze tot rahatul. Dar mi se pare inadmisibil. MULTE alte motoare de la alti producatori pot merge bine mersi, pot fi docile si la micile reglaje adaptive ale relantiului , pentru ca fenomenul stiu ca este normal si il inteleg perfect cum si de ce il face, dar ce face acest motor este ABSURD. Daca intra si aerul conditionat in calcul, toate fenomele se dubleaza. Dar nu ma intereseaza. Daca au vandut rabla asta in Romania, sa ii faca setup care sa se descurce cu benzina asta.
Cine se mai confrunta cu problema asta si a incercat sa o rezolve cumva?? Pentru ca io incep sa ma satur de ea.
Relantiul e ceva ce ma termina. NU imi place deloc. NU am mai vazut masina sa faca ce face asta. In trafic este enervanta si obositoare dea dreptu'. Ma bate rau gandul sa merg in service cu ea si sa o programeze, sa faca ce ii tuna, ca ma enerveaza sa o conduc in trafic. Cand e rece motorul este complet idioata. Incepe sa scada usor usor relantiul chiar sub 1500, dar daca merg 5 metri si apoi iau piciorul de pe acceleratie, sare iar la 2000. Daca nu m-as fi atins de accelratie statea ea frumos la 1400-1500 chiar cobora in jur de 1000. O pornire de pe loc o fac accelerand eu, cealalta pornire de pe loc, o fac la o turatie mult prea mare (adica 2000) pentru a avansa alti 3-4 metri. ABSURD. Doamne fereste sa ma prinda cu motorul rece sau putin cald intr-o frana de motor de la 2500-3000 rot/min si sa nu apas ambreiajul inainte de a cobora sub 2000 pentru ca ma smunceste bine cu o accelerare brusca inapoi la 2000. NU ating pedala. Macar daca ar face-o cu ceva bun simt, dar e brusc rau.
Mie imi pare a masina care NU se impaca deloc cu benzinele astea. Banui ca nu ii place DELOC ce citeste la senzorii de oxigen din evacuare si se chinuie cu metode brutale sa corecteze tot rahatul. Dar mi se pare inadmisibil. MULTE alte motoare de la alti producatori pot merge bine mersi, pot fi docile si la micile reglaje adaptive ale relantiului , pentru ca fenomenul stiu ca este normal si il inteleg perfect cum si de ce il face, dar ce face acest motor este ABSURD. Daca intra si aerul conditionat in calcul, toate fenomele se dubleaza. Dar nu ma intereseaza. Daca au vandut rabla asta in Romania, sa ii faca setup care sa se descurce cu benzina asta.
Cine se mai confrunta cu problema asta si a incercat sa o rezolve cumva?? Pentru ca io incep sa ma satur de ea.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: AlexHecy și 9 vizitatori