Pedala Frana

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Joi Iun 28, 2018 6:31 pm

Salutare,

De cateva zile, aleator, constat ca dupa mai multe franari pedala de frana se intareste si dispare cursa in gol pe care o are in mod curent. Aproape ca nu nu mai am cursa la pedala de frana. Sistemul de franare ramane oarecum sub presiunie intrucat constat ca rotile se incalzesc destul de tare ( aproape ca nu poti tine mana pe janta).
Placutele de frana si discurile sunt ca noi ( au fost schimbate in urma cu un an de zile). Lichidul de frana a fost si el schimbat tot in urma cu un an.
Are cineva vre-o idee de la ce ar putea fi ?

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Vin Iun 29, 2018 5:01 pm

Daca rotile se incalzesc, inseamna ca iti raman etrierii de frana blocati. "Cursa moarta" a pedalei de frana nu o ai caci frana ramane actionata.

La ce interval de timp ai schimbat lichidul de frana pana acum?

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Vin Iun 29, 2018 8:24 pm

Schimbul de lichid l-am facut cam din doi in doi ani. Ultimul schimb s-a facut la penultima revizie, aproximativ un an si jumatate in urma.

Avatar utilizator
claudiunemes
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 18, 2010 9:55 am

Mesaj de claudiunemes » Lun Iul 02, 2018 10:16 pm

Servus Sfinxule,

Vezi postarea din Colt>Discuri De Frana Supraincalzite, Stanga spate

Dupa mai bine de 6 luni de umblat prin service-uri, se pare ca am reusit sa ii dau de capat problemei pe care am avut-o cu discurile de frana supraincalzite. Se pare ca Alex44 a avut dreptate.

..."Prima data fa un flush al instalatiei de franare (ar trebui activat si ESP prin diagnoza ca sa improspatezi si lichidul din pompa ABS) si schimba furtunele de frana. Multe colturi si forfour-uri au problema cu roata asta."...

Se pare ca furtunele de frana erau problema, care desi pe exterior erau perfecte si in consecinta nimeni nu voia sa le inlocuiasca, pe interior erau franjuri respectiv actionau ca o supapa. Adica preluau presiunea dar cand sa o refuleze se blocau din cauza mizeriilor interioare.

Am scris mai multe in postarea pomenita mai sus.

Iti doresc o seara placuta,
Claudiu.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori