Lancer Classic Pornire Aleatorie

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
xaio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 11, 2011 5:20 pm

Mesaj de xaio » Mie Iul 05, 2017 9:46 pm

Salut, am o mica problema si sper sa ma puteti ajuta cu o idee.
Masina (Lancer classic 1.6) porneste foarte greu, dupa ce se stinge ledul de "check engine" in 80 % din cazuri nu porneste ....se aude cum invarte electromotorul dar nimic.
Am observat ca daca nu astept sa se stinga ledul de "check engine" porneste mai mereu.

-imobilizatorul nu este ...nu da eroare de asa ceva
-bateria e buna
-am schimbat bujiile

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Joi Iul 06, 2017 12:45 pm

Un senzor mai rebel.Fa-i o diagnoza,de preferinta cu un tester de la mitsu.

Avatar utilizator
xaio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 11, 2011 5:20 pm

Mesaj de xaio » Vin Iul 07, 2017 7:54 pm

Constat ca in tara asta service-urile sunt mai proaste pe zi ce trece ...daca nu le da eroare pe tester le da eroare lor.
In alta ordine de ideii ...nici un senzor nu da eroare....pe nici un tester.
Am constatat ca daca tin apasat pedala de acceleratie cand incerc sa pornesc masina ...porneste, deci problema pare a fi la alimentarea cu benzina.
Am verificat astazi tot ce inseamna releu la pompa de benzina si par ok....
Am masurat alimentarea la curent a pompei de benzina si primeste 12V cand dai de cheie in ultima etapa (atunci cand invarte electromotrul) ..cineva imi zicea ca ar trebui sa primeasca alimentare si la primul contact (inca nu am verificat informatia asta)
Maine urmeaza sa schimb pompa de benzina ...sper sa fie aia problema.

Avatar utilizator
xaio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 11, 2011 5:20 pm

Mesaj de xaio » Mar Iul 11, 2017 1:43 pm

Schimbat pompa de benzina si nimic ...la fel face.
Pare o problema de ECU ...sunt in pana de ideii

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Iul 25, 2017 10:43 pm

Eu as incepe sa investighez corpul clapeta si motorasul pas cu pas.

Daca are ceva km masina, sigur sunt murdare.

Nu schimba piese pe apucate. Intri si tu si portofelul in depresie.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Mie Iul 26, 2017 10:29 pm

Daca dai jos (de tot) corpul clapetei de acceleratie, se pierde din lichidul de racire?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Iul 26, 2017 10:42 pm

Eu nu l-am dat jos, dar in principiu ar incepe sa curga. Dar se rezolva usor prin doua metode simple DIY:
1) Strans furtunul cu ceva cleme. Atentie sa nu distrugi furtunul
2) Pregatesti niste suruburi de diametru apropiat cu teava din corp. Scoti furtunul, poate curge putin, bagi 2-3 mm surubul.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Mie Iul 26, 2017 10:45 pm

Ma gandesc ca atunci cand il curat cu un spray pentru carburatoare mizeria se duce mai departe in admisie si nu vreau asta, si cum abia am schimbat lichidul de racire, n-as vrea sa-l pierd. Ai reusit sa cureti bine clapeta fara sa o demontezi de tot?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori