Lancer IX - Bieleta (anti)cuplu??? (motor 4G63)

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Iul 10, 2008 1:23 pm

De cind am luat masina, observ o chestie neplacuta. Cind e motorul rece, in anumite conditii, la plecarea de pe loc am niste trepidatii (topaieli chiar) violente in motor si cutie, de parca ar sta sa sara de la locul lor. Calc ambreiajul, las acceleratia in pace si se potoleste. Reiau procedura dar patinind mai mult ambreiajul si merge..
De ce ma apuca intrebatul la mai bine de un an de cind am luat masina? Un pretin de-al meu are un Megane 1.9 dCi de 120 de cai. Masina lui facea la fel, ulterior aparind o vibratie permanenta in masina. S-a dus la service si i s-a spus ca "bieleta anticuplu e rupta de ceva vreme si datorita acestui fapt s-a rupt si un tampon de motor". Ma rog, faza cu vibratia zumzaitoare o stiam deja de la ce e ca am avut la tampoane rupte si de motor si de cutie, slava Domnului! Dar tinind cont de faptul ca orice i-ai face masinii aleia, nu mai topaie cind pleci de pe loc, am si eu doua intrebari la voi:

1. Lancerul din posesia voastra are aceeasi tendinta la plecarea de pe loc la rece?

2. Exista pe Lancerul asta o asemenea "bieleta"?

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Joi Iul 10, 2008 2:57 pm

Din cate am inteles (de pe alte forumuri) bieleta anticuplu este in zona dintre cutie si levierul schimbatorului, deci ar trebui sa existe si la Lancer, la M/T.
Trepidatiile de care zici par sa fie legate strict de ambreiaj (disc, rulment de presiune?), deci nu pot sa-ti dau informatii folositoare avand CVT...
Doar de curiozitate, si eu simt o senzatie ciudata la pornirea ceva mai sportiva de pe loc. Nu e la nivel deranjant, dar cineva atent poate s-o perceapa. Nu stiu sa o descriu decat printr-o comparatie: daca as avea o haltera in portbagaj, la pornire s-ar rostogoli putin si ar lovi peretele portbagajului. Asa ceva (la proportii reduse) se simte la plecarea sportiva de pe loc, din zona de sub picioare (unde trebuie sa fie cutia). Cred ca tine de CVT - poate se tensioneaza cureaua?

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Iul 10, 2008 6:51 pm

La mine nu exista aceasta problema.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Iul 11, 2008 12:56 am

Lancerlot, nu e vorba de trepidatia aia finuta pe care ti-o da slabirea arcurilor de pe discul de ambreiaj, la mine ai impresia ca topaie puntea fata cu totul.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Vin Iul 11, 2008 7:02 am

Marty ... cu bieleta anti cuplu ( la service i-au spus ruliu .. nu stiu de ce ) .. a avut batranul meu probleme la un renault espace . Intr-adevar masina s-a manifestat foarte asemanator cu ce ai tu ... El a dus-o la service ... au reparat magauaia, si surpriza - la nici o zi dupa aia ... exact aceeasi problema !
A doua oara la service ... tot bieleta .. dar abia atunci si-au dat seama ca bielea se ducea din cauza ca suportul motorului era fisurat si pana la urma cedase ...
Asadar .. daca ai probleme cu bieleta .. sa te uiti si de altceva care ar putea cauza acele probleme la ea ! La service aici ... baietii zic ca nu bieleta e cauza ... bieleta e efectul

Toate cele bune.

Avatar utilizator
Street_Chisinau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 01, 2008 1:07 pm

Mesaj de Street_Chisinau » Dum Sep 07, 2008 7:29 pm

Hei domnule moderator cu mina rupta poate dama sa prins. 8)
1. Lancerul din posesia voastra are aceeasi tendinta la plecarea de pe loc la rece?---Nu. Si e normal.
Cum poti sa te pornesti cu o masina neincalzita domnule moderator? A? Trebuie incalzita macar un pic eu pe asta sil incalzesc vara vreo 3 minute asa pe loc pe urma pornim inncetisor spre marea viteza a sunetului.

Avatar utilizator
Street_Chisinau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 01, 2008 1:07 pm

Mesaj de Street_Chisinau » Dum Sep 07, 2008 7:32 pm

MAi am un Opel din "96 apoi aicea ii chiar beleaua ca sa merg normal apoi dimineata ii trebuie vreo 5 minute sii deajuns pentru a incepe sai incalzesc fiecare treapta in parte si nu e nimica deranjant poate citeodata cind doresc o fuga de dimineata cu ea insa asa chiar si in manualul Lancerului X scrie inainte de pornire motorul trebuieste olecuta incalzit e spre bine oricum si nicidecum spre rau. Cum o vom pastra sa o vom avea mult stimate moderator.

Avatar utilizator
Street_Chisinau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 01, 2008 1:07 pm

Mesaj de Street_Chisinau » Dum Sep 07, 2008 7:34 pm

Iati un motor pe diesel ala are farsunci si nui terbuieste incalzire tropicala in camera motarelor.

Avatar utilizator
japonezu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 15, 2008 9:53 pm

Mesaj de japonezu » Dum Sep 07, 2008 11:05 pm

Farsuncile tale, adica bujii incandescente, nu incalzesc blocul motor, ulei, etc. ci doar combustibilul iarna... Mugi in banca, Castravete, notat doi, vorba lu' Piersic...

Avatar utilizator
Street_Chisinau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 01, 2008 1:07 pm

Mesaj de Street_Chisinau » Lun Sep 08, 2008 1:56 pm

Hei japonezule, eu nu zic toate aceste adin capul meu mai aud de la unii (oamnei care au atins virsta de 40-50 de ani
) care se chinuie iarna, care mai are si staj de lucru pe mercedesuri la diesel si tot asa... deci daca spun ca dieselul iarna stind pe loc cu motorul aprins el nu se incalzeste , apoi asa si este, se incalsezte doar atuncea cind incepi a merge cu el. De ce unii cind mai cad prin santuri iarna si incep a "bucsui"-a patina peloc apoi nu dureaza mult pina la ridicarea temperaturii motorului? Sii gata sa incalzit motorul "vseo"-gata tei sculat din masina si astepti pina so stins. Iai deschis capota si Amin "Sufla doamne un vint rece de cela din Antarctida"

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori