Lancer IX - Bieleta (anti)cuplu??? (motor 4G63)

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Lun Sep 08, 2008 2:21 pm

Marty eu am avut senzatia asta cand am avut crapat tamponul de la motor din fata dar se simtea foarte putin si se simtea si in mers dupa ce se incalzea. E foarte posibil sa ai vre-un tampon de la cutie sau motor crapat.
Street Chisinau: nu cred ca exista cineva care cum baga cheia in contact si aude motorul zumzaind sa si lase ambreiajul si sa o ia din loc, toata lumea lasa 2-3 minute motorul sa mearga, mai pui o centura, mai aprinzi o tigara, mai dai volum la basi, de astea, si abia apoi pornesti. Si chiar daca ai porni asa rece de ce crezi tu ca ar tremura masina sub tine?

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Sep 08, 2008 4:02 pm

Mai nou face si la cald, baga-mi-as.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mar Sep 09, 2008 9:03 am

Urc-o pe o rampa sau bag-o pe un canal si arunca o privire pe sub ea. La mine se vedea clar tamponul crapat.

Avatar utilizator
costynio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 31, 2007 1:43 pm

Mesaj de costynio » Mie Apr 29, 2009 6:48 pm

a mea topaie cand vreau sa demarez in tromba si nu nimeresc turatia... de la 2800 rotatii in sus nu mai face... am inteles ca este de la amotizoare care nu fac fata arcurilor...

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori