Temperatura Apa - Mitsubishi Lancer 1.5
Salut,
Fluctuațiile pot avea mai multe cauze. Sursa cauzelor însă e dată fie de proasta circulație a lichidului (neaerisire, dopuri, etc) fie de sitemul de control al temperaturii (termostat, electronică, ventilator). Primul poate funcționa sau nu. Nu cred că poate să meargă doar aleatoriu. Ventilatorul poate avea o turație mai mica din cauza uzurii, sau poate funcționa intermitent. De asemenea nu trebuie neglijat un simplu defect electric de genul fir defect.
Fluctuațiile pot avea mai multe cauze. Sursa cauzelor însă e dată fie de proasta circulație a lichidului (neaerisire, dopuri, etc) fie de sitemul de control al temperaturii (termostat, electronică, ventilator). Primul poate funcționa sau nu. Nu cred că poate să meargă doar aleatoriu. Ventilatorul poate avea o turație mai mica din cauza uzurii, sau poate funcționa intermitent. De asemenea nu trebuie neglijat un simplu defect electric de genul fir defect.
QUOTE (Alingrosu @ Jan 17 2017, 04:12 PM) Salut. Dacă tot ai deschis acest topic vin și eu cu o întrebare. La mine motorul se încălzește foarte greu pe vremea asta. Problema este ca nici după 5-6 km nu ajunge la 90°. Consecințe. Nu îmi da destulă căldură în mașină.
eu cand pornesc masina o las 5 min dupa care plec, iar dupa 4-5 km nici la mine nu ajunge la 90 de grade dar caldura imi da. vezi ca si antigelul are rolul lui, un antigel bun vara raceste repede iar iarna incalzeste motorul repede ( poate stiai ).
eu cand pornesc masina o las 5 min dupa care plec, iar dupa 4-5 km nici la mine nu ajunge la 90 de grade dar caldura imi da. vezi ca si antigelul are rolul lui, un antigel bun vara raceste repede iar iarna incalzeste motorul repede ( poate stiai ).
@candrei92
Antigelul are rolul de a raci motorul, indiferent de anotimp! Ca raceste mai bine sau mai rau, asta e alta discutie. Este si normal sa se incalzeasca motorul mai greu cand noaptea minimele sunt -10 -> -25 grade Celsius, in functie de zona in care locuiesti.
Una este ca lichidul de racire sa aiba dimineata 10 grade, alta e sa aiba minus multe grade. Va dau un sfat: nu mai incalziti motoarele in stationare. Este suficient ca imediat dupa pornire sa stati 30 de secunde, un minut, apoi sa va puneti in miscare, astfel ca motorul se va incalzi mult mai repede, beneficiind si de o lubrifiere buna.
Antigelul are rolul de a raci motorul, indiferent de anotimp! Ca raceste mai bine sau mai rau, asta e alta discutie. Este si normal sa se incalzeasca motorul mai greu cand noaptea minimele sunt -10 -> -25 grade Celsius, in functie de zona in care locuiesti.
Una este ca lichidul de racire sa aiba dimineata 10 grade, alta e sa aiba minus multe grade. Va dau un sfat: nu mai incalziti motoarele in stationare. Este suficient ca imediat dupa pornire sa stati 30 de secunde, un minut, apoi sa va puneti in miscare, astfel ca motorul se va incalzi mult mai repede, beneficiind si de o lubrifiere buna.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 36 vizitatori