Prnire Grea Sub -12 Grade Si Deloc Sub -15 Grade

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Ian 12, 2017 1:50 pm

QUOTE (Laurian @ Jan 12 2017, 01:07 PM) WD-40 cred ca este marca sub care se vand mai multe produse. Produsul nu e cel de care stie toata lumea pentru curatare si ungere mecanica. Vezi link-ul.

Spray WD-40 contact


Ah, credeam ca te referi la cel generic, multifunctional. In general, chestiile multifunctionale nu sunt bune pt nimic anume.

Avatar utilizator
Laurian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 28, 2013 12:37 pm

Mesaj de Laurian » Joi Ian 12, 2017 2:29 pm

QUOTE (testos @ Jan 11 2017, 11:01 AM) Daca ai delco, inseamna ca aprinderea si avansul se pot regla manual. Mergi la un mecanic bun care stie cum se regleaza avansul si poate scapi de problema asta.

Motorul consuma ulei? Daca nu consuma ulei, pune numai 5W40 care e un ulei superior celui pus de tine la recomandarea specialistului. Poti incerca un Shell Helix Ultra 5W40, un ulei bun si destul de accesibil ca pret, cu performante deosebite.

Din punctul meu de vedere avansul e super ok din moment ce porneste "la sfert" in afara gamei -13 >> -22 si mai jos probabil.

Din cate tin eu minte avansul se regleaza la cald nu la rece. In cazul de fata avansul se poate regla manual din ansamblul bobina-delcou.
Reglajul avansului poate fi o problema si tin minte la carburatorul de Oltcit dar si de VW Polo unde iarna am incercat sa-l aduc intr-o zona de pornire usoara si cand se incalzea afara trebuia sa-l duc inapoi la semnul de vara. Ideea este ca odata reglat avansul trebuie sa porneasca si vara si iarna la fel. Asta am invatat pe carburatoare.
Mai exista varianta decalarii avansului din cauza combustibilului, daca arde mai prost explozia se produce cu intarziere si asta schimba datele problemei destul de radical si obligat trebuie sa readuci avansul in punctul convenabil.

Greu de spus daca consuma ulei si mai ales cat si asta pentru ca are mici probleme de etanseitate. Oricum, tura viitoare am sa pun un 5W40 full sintetic.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Ian 12, 2017 2:40 pm

Poti incerca un ulei special formulat pt motoarele obosite, care au aditivi ce umfla la loc garniturile... nu trebuie neaparat mobil, sunt diverse alternative.

Avatar utilizator
Laurian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 28, 2013 12:37 pm

Mesaj de Laurian » Joi Ian 12, 2017 2:46 pm

Multam Alex chiar interesant. Eu de obicei folosesc Motul, dar ma interesez.

Avatar utilizator
Laurian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 28, 2013 12:37 pm

Mesaj de Laurian » Mar Ian 17, 2017 11:16 am

Update.

Dat fiind temperaturile mai ridicate nu a mai facut probleme la pornire. Am schimbat benzina si am pus un aditiv pentru injectoare.
Deocamdata eu unul cred din ce in ce mai tare ca senzorul de temperatura face figuri.

Iata ce am mai gasit (traducere din engleza, sper ca mi-a reusit):

Simptomele unui senzor defect sau lipsa informatiei de temperatură a aerului de supraalimentare

Semnele frecvente includ lipsa de putere la accelerare, probleme la pornire pe vreme rece precum și o scădere a eficienței consumului de combustibil.

de Eduardo ruelas pe 04 ianuarie 2016

Practic, toate vehiculele moderne ruleaza cu ajutorul unui sistem de management al motorului controlat de calculator. Calculatorul primește date de la diferiți senzori pentru a reglementa și a ajusta amestecul de combustibil al respectivului motor, astfel încât vehiculul să poată rămâne în stare de funcționare eficienta. Unul dintre acești senzori este senzorul de temperatură a aerului de supraalimentare, de asemenea, cunoscut ca senzorul de temperatură a aerului de admisie.

Acest senzor măsoară temperatura aerului care intră în motor. Deoarece aerul rece este mult mai dens decât aerul cald, informatia de la acest senzor permite computerului să facă ajustările corecte necesare pentru ca motorul să rămână fără probleme de funcționare în orice condiții. De obicei, atunci când senzorul de temperatură a aerului de supraalimentare nu functioneaza corect vor aparea câteva simptome care pot alerta șoferul de existenta unei probleme potențiale care ar trebui să fie inspectata.

1. Lipsa de putere la accelerare

Unul dintre primele simptome pe care un vehicul le va afișa atunci când senzorul de temperatură a aerului de supraalimentare este defect o reprezinta o reducere considerabilă a puterii la accelerare. Un senzor defect nu va trimite semnalul corect la computer, care va afecta în mod negativ calculele amestecului aer / combustibil ale computerului.

2. Probleme cu pornirea la rece

Alt simptom al unui senzor de temperatură defect este dificultatea de pornire la rece. Senzorul de temperatură a aerului de supraalimentare trimite un semnal la calculator în condiții climaterice reci, care permit calculatorului să furnizeze combustibil suplimentar necesar în timpul pornirii la rece. Un senzor defect nu va fi în măsură să trimită semnalul corect la ECU (unitate de control al motorului), ceea ce poate duce la creșterea dificultatii la pornire atunci când vremea este rece.

3. Scăderea eficienței consumului de combustibil

Alt simptom al unui senzor de temperatură a aerului de supraalimentare defect este o scădere considerabilă a eficienței consumului de combustibil. Senzorul de temperatură a aerului de admisie trimite date la calculator, care îi permite să facă ajustări continue amestecului aer / carburant al motorului pentru o eficiență maximă a combustibilului. Orice probleme cu senzorul poate duce la calcule incorecte de către ECU, ceea ce poate duce la o scădere a eficienței consumului de combustibil.

Avatar utilizator
Laurian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 28, 2013 12:37 pm

Mesaj de Laurian » Mar Ian 24, 2017 7:15 pm

UPDATE

Am schimbat capacul delcoului si pipa, parca ar fi o imbunatatire in sensul ca la temperaturi sub -12 se aude altfel dar tot nu porneste

Ieri si astazi a fost vreme "calda" adica numai -5 grade dar cu ceata si vizibilitate foarte slaba si a pornit numai la doua trei chei ceea ce ma face sa ma intorc la partea electrica, tot ce a mai ramas de facut e sa schimb fisele. Ce-i drept banuiesc ca sunt cele originale asa ca o sa comand unele noi. Mitsu merita

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori