Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Aug 20, 2008 7:50 am

intre timp, la 12000 km s-a gandit unul dintre discuri sa se strambe iar; de data asta ma duc peste ei sa-l schimbe pe cel in cauza

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Aug 20, 2008 9:50 am

Adi,

Am intelesa ca ti-ai rectificat discurile. Acum zici ca iar ai probleme. Din cauza asta te intreb: Dupa rectificarea discurilor, ai fost "cuminte" macar 250 km? Adica ai evitat franarile puternice de la viteze mari, franarile prelungite, etc...
Ca daca nu ai facut asta e posibil sa le fi deformat...
Sau pur si simplu sa ai o roata dezechilibrata..
Numai in service pot sa-ti spuna exact ce se intampla...

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Aug 20, 2008 10:57 am

Bogdane, eu recunosc ca sunt un idiot notoriu si te rog frumos sa-mi explici CA LA PROSTI: daca nu am voie sa frinez puternic si nu am voie sa frinez prelung, CUM AM VOIE SA FRINEZ? NU de alta da' eu n-am vazut nicio ancora prin masina, n-am vazut niciun alt dispozitiv de frinare alternativ instalat pe masina, deci te rog frumos sa-mi explici CUM SA FRINEZ!

Pentru problema lu alextreme, spune-mi, rogu-te-as, nu s-a asezat materialu' pina la 11 mii de km.?

In alta ordine de idei, dupa cum ziceam si mai devreme intr-un alt post: inainte de a va cataloga clientii ca fiind idioti, ati incercat sa schimbati placutele de frina originale, cu placute de frina aftermarket (Textar, Ferodo, Mintex, etc.) sau vi s-a parut mai simplu si fara batai de cap sa rectificati discuri la infinit, poate dispare dracu' vreodata problema sau se plictiseste lumea de sictirul vostru?

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Aug 20, 2008 1:07 pm

Hai mai Marty,

Ca stii ce vreau sa zic - adica sa nu franezi de exemplu de la 160 km/h pana la zero, ca la concursul "cel mai mic spatiu de franare" sau sa nu cobori transfagarasanul numai cu frana de picior .

Mai poti sa te ajuti si de frana de motor. si faci economie de combustibil :-D .

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Joi Aug 21, 2008 8:11 am

@DeBogdan: nu am un stil sportiv de condus; rar ma "apuca" si brushez masina. Plus ca in perioada aceea inca aveam sub 4000 km si atunci mi-am promis ca nu o sa o omor pana la 5000 km.
@Marty: nu au facut ei nimic pana acum, dar acum ca mai mult de un an nu cred ca mai rezista masina pe piata?! Cum s-au carpit 4-5 ani, asa se vor carpi si de acum.

De data asta ar face bine sa le schimbe.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Joi Aug 21, 2008 8:25 am

Daca ti le schimba in garantie te rog sa scrii sau sa imi dai un PM. Mie nu vor nici sa mi le rectifice macar pe garantie (cu toate ca sunt prieten cu toti de la reprezentanta). Oricum NU vreau sa imi mai pun discuri de la ei. Vad ca e clar ca ceva nu e bine cu ele (sau cu placutele).

Avatar utilizator
greenlight
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 25, 2008 3:02 pm

Mesaj de greenlight » Lun Aug 25, 2008 3:30 pm

Nou nout pe la voi prin forum si prin comunitatea Mitsubishi (de fix 1 ora am un Lancer Clasic 1.6 nou cu tipla pe el)
Revenind la subiect cu o poveste amuzanta privita din afara, numa sa nu fii tu ala de o pateste.
Un amic are o masina, nu conteaza care. La franare aceleasi simptome+ii arunca pedala de frana inapoi, destul de putin, dar o arunca.
Se duce la service la rectificat de discuri. 250 Km brici dupa care treaba revine. Le mai rectifica odata si schimba si placutele. 300 Km treaba revine. Se enerveaza omul si urla la aia in service, ca rezultat se schimba discurile si placutele in garantie. 1000 km problema revine. Oamenii in service se pun pe rectificat. Prietenul meu le spune ca daca-i fac numai atat el nu o ia si le spune de fir a par toata patania. Aia ca nu si nu. Pana la urma pleaca cu masina sa se intoarca dupa fix inca 200 Km cu aceleasi probleme zicandu-le ca el nu mai ia masina de acolo. Au pus aia masina pe bancuri la masuratori, dandu-si seama ca un rulment era usor excentric din fabricatie. In alta ordine de idei, daca dupa rectificarea discurilor problema apara ingrijorator de repede ea se afla in alta parte si trebuie identificata pentru ca dupa un numar de x Km problema va reveni. In plus depinde de modul de franare, daca este unul relativ lent (o franare mai prelungita sa-i spunem asa) problema apare mai tarziu, daca este o franare mai brusca (la limita de intrare a ABS-ului sau chiar si dupa) problema apare mai devreme din cauza fortelor mai mari ce apar in sistemul de franare.
Hope it helps

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Mar Aug 26, 2008 12:39 pm

Sa va spun ce am patit eu cu Dacia mea din 1998 . La vre-o 2000 km incepe puternic la franare sa tremure volanul . Service , schimbat discul pe dreapta , merg circa 300-400 km , se repeta problema . Dupa ce am schimbat 3 ( trei ) discuri pe dreapta , cu scandalul de rigoare vad cei de la service ca planetara dreapta avea axul stramb si etrierul actiona sacadat stramband in timp scurt discul de frana . Au schimbat planetara si etrierul si de atunci nu am mai avut nici o problema . Ce vreau sa spun este ca ar putea fi si altceva , nu in mod obligatoriu discul .

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mar Aug 26, 2008 1:19 pm

QUOTE (body)Sa va spun ce am patit eu cu Dacia mea din 1998 . La vre-o 2000 km incepe puternic la franare sa tremure volanul . Service , schimbat discul pe dreapta , merg circa 300-400 km , se repeta problema . Dupa ce am schimbat 3 ( trei ) discuri pe dreapta , cu scandalul de rigoare vad cei de la service ca planetara dreapta avea axul stramb si etrierul actiona sacadat stramband in timp scurt discul de frana . Au schimbat planetara si etrierul si de atunci nu am mai avut nici o problema . Ce vreau sa spun este ca ar putea fi si altceva , nu in mod obligatoriu discul .

Daca ar fi alta cauza acestor trepidatii ar trebui, dupa parerea mea, sa se simta si la viteze mai mari. Dar, din ce am inteles de la cei care s-au plans si din ce am simtit si eu la masina mea, aceste trepidatii apar doar pe la 120km/h.
Raman la concluzia ca discurile de frana sunt fabricate din materiale slabe si ca nu vom scapa de problema decat inlocuindu-le cu ceva similar de la un alt producator.

Avatar utilizator
Cristi@N
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 19, 2008 11:29 pm

Mesaj de Cristi@N » Dum Sep 07, 2008 10:31 pm

off topic pt alextreme: de unde ti-ai luat pleoapele pentru ML si cat au costat? 10x

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 62 vizitatori