Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
alextreme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 07, 2008 11:59 am

Mesaj de alextreme » Mie Iul 09, 2008 10:32 am

Salut.
Am o problema: Saptamana trecuta am venit de la mare, pe autostrada si am observat daca franez la 130 Km imi tremura volanul... dar daca franez la 170 Km nu se intampla nimik... numai la 130 imi face aceasta problema.
As dori sa imi spuneti parerea voastra din ce cauza ar putea fi acest tremurat

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Iul 09, 2008 11:09 am

unul din discurile de pe fata este descentrat; cand o sa te duci la garantie o sa vrea sa ti le rectifice; la mine a mers dupa rectificare, dar daca te poti infinge in ei poate iti schimba piesa.

Avatar utilizator
alextreme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 07, 2008 11:59 am

Mesaj de alextreme » Mie Iul 09, 2008 3:29 pm

esti sigur? poate trebuie sa echilibrez doar rotile ca nu am chef sa ma duc sa ma cert cu aia ... oricum merci mult de sugestie

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mie Iul 09, 2008 3:50 pm

QUOTE (alextreme)esti sigur? poate trebuie sa echilibrez doar rotile ca nu am chef sa ma duc sa ma cert cu aia ... oricum merci mult de sugestie

Daca rotile nu ar fi echilibrate, ar bate si cand accelerezi sau rulezi la viteza de 130km/h nu doar cand franezi.

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Mie Iul 09, 2008 4:32 pm

Cred ca observatia Sfinxului e valabila si pt. discul ovalizat. De ce doar la 130 km/ora? Poate ca acelei viteze ii corespunde o frecventa de rezonanta in coloana de directie,...

Avatar utilizator
alextreme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 07, 2008 11:59 am

Mesaj de alextreme » Mie Iul 09, 2008 5:50 pm

Eu sper sa fie ceva minor... masina are doar 11000 Km si merg f atent cu ea (adik nu dau cu ea in gropi sau urc borduri).
Multumesc inca odata pentru sfaturi

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Sâm Iul 12, 2008 4:04 pm

11000?) mi-e mi le-au rectificat la 2500! asa ca nu e devreme deloc. Vezi ca e un topic la Probleme tehnice unde se dezbate acest subiect

Avatar utilizator
mig21
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:48 pm

Mesaj de mig21 » Mie Aug 06, 2008 2:01 pm

QUOTE (alextreme)Salut.
Am o problema: Saptamana trecuta am venit de la mare, pe autostrada si am observat daca franez la 130 Km imi tremura volanul... dar daca franez la 170 Km nu se intampla nimik... numai la 130 imi face aceasta problema.
As dori sa imi spuneti parerea voastra din ce cauza ar putea fi acest tremurat

Din seria traim in romania adica scump si prost!

nu are nimic masina! am exact aceeasi problema si mi-a luat ceva timp sa imi dau seama cam care e treaba. pe scurt, autostrada e prost asfaltata si pe alocuri e putin valurita, cat sa nu simti la rulare ci doar la franare.

istoria acestei povesti.

Inainte am avut o solnitza fara directie asistata. ii faceam service la zi, masina f. intretinuta, cum ma sacaia ceva schimbam.
Hautostrada nostra era in constructie. imi aduc aminte ca se mergea doar pe cate o banda, doar pe ceea ce este acum sensul de mers spre constanta.

si iete asa, io cu solnita mea tixita de amici plecam la mare, folosind glorioasa hautostrada. si merem si merem, si acceleram, ajungem la 140 si panica! tremura volanu'. da rau de tot, ca daca directia e mecania se simte mai rau. si franam. panica si mai mare - tremura si mai rau. Ma gindesc io in tartacuta mea - sa vezi ca am pana. nu avem nici o pana. nici macar pe grila radiatorului.

dupa un timp, patesc acelasi lucru cu un logan, cu alt logan, cu o laguna si cu o bora, si evident cu lancerul.

acusica etapa de studiu:

neica care toarna hasfaltu' ce face:
- unu vine cu bascula si o basculeste in utilajul care depune stratul hasta care ne place la toti neted.
- haltu conduce utilaju'
- vreo 3-4 (in functie de echipa desemnata sa se hodineasca in timpul programului) impinge hasfaltu spre lamele melcuite care il mai mesteca o data inainte de a-l depune la locul faptei. ei bine haicea e toata broblema. nea astia care impinge hasfaltu, nu il impinge constant, si nici cand cade din bascula nu cade constant. si atunci ce se intampla.... masinaria compenseaza, dar nu total, asa ca drumul iese denivelat exact atat cat sa te duci la service sa ii timorezi pe bietii(?) oameni, si sa iti expui vastele cunostinte auto.

concluzie:
in functie de procentul din echipa desemnat sa se hodihneasca, de cheful basculantului de a nimeri cuva, si de norma pe care vrea sa o depaseasca mani pulantul de pe utilaj, tu te duci la service, faci diabet si iti creste tensiunea explicandu-le bietilor(?) oameni ca discurili tale e deformate, si apoi iti mai creste putin tensiunea, si iti apar si ceva riduri cand constati ca nu le-au rectificat bine, mai ales ca le-ai mai si bagat un banut in buzunar, si tragi concluzia ca in romania traiesc doar nenorociti si hoti. cu concluzia ai dreptate, dar vei ajunge gresit la ea.

he he. toate astea sunt valabile daca ai mers spre mare pe aceeasi autostrada pe care mergem toti. aceeasi probleme sunt si pe buc-pitesti, in zonele in care nu sunt alte probleme.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Aug 06, 2008 2:21 pm

Explicatia e pertinenta...
Dar poate fi si cealalta explicatie.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Mie Aug 06, 2008 2:28 pm

Concluzie: Nu mai mergeti pe autostrazile din Romania ca ajungeti in service :-D

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori