Sfaturi Achizitie Lancer Sportback 1.8
Salutare tuturor,
Am gasit acest forum in urma cautarilor unor detalii despre Mitsubishi Lancer.
In acest moment am gasit un Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 103kw ( 140 cp ) - 2012 an fabricatie.
Imi recomandati acesti model ? Va rog sa ma ajutati cu pareri pro-contra .
In acest moment detin un Opel Astra H GTC 1.4 90 cp, deci nu ma sperie consumul.
Multumesc !
Am gasit acest forum in urma cautarilor unor detalii despre Mitsubishi Lancer.
In acest moment am gasit un Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 103kw ( 140 cp ) - 2012 an fabricatie.
Imi recomandati acesti model ? Va rog sa ma ajutati cu pareri pro-contra .
In acest moment detin un Opel Astra H GTC 1.4 90 cp, deci nu ma sperie consumul.
Multumesc !
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Consumul nu ma sperie ( Opel-ul imi ia 10-11 % in oras ).
Ma intereseaza partea de fiabilitate a masinii, consumabile in general.
Pe partea de motor nu imi fac probleme, fiind un motor fara turbina "duce" mult.
Totodata, sunt interesat de service - la ce interval de km se face revizia, distributia etc.
Multumesc frumos !
Ma intereseaza partea de fiabilitate a masinii, consumabile in general.
Pe partea de motor nu imi fac probleme, fiind un motor fara turbina "duce" mult.
Totodata, sunt interesat de service - la ce interval de km se face revizia, distributia etc.
Multumesc frumos !
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Iti spun din punctul meu de vedere, eu am varianta Intense 1.8 benzina din 2009. Am luat masina la 30k acum am 77k. Pana acum am schimbat uleiul si filtrele + placutele de frana pe fata cand am luat-o. La 80k o sa le schimb iar, fac 50k de cand le-am pus. Placutele costa 110 lei Textar.
Atat din punct de vedere al pieselor.
Revizia costa cam 400-500 lei in reprezentanta cu uleiul si filtrele tale. Asta depinde si de uleiul pe care il pui. Eu pun Eneos Sustina 5w-40 care este putin mai scump decat ce este pe piata. Filtrul de ulei iti recomand sa il iei original pentru ca cele aftermarket sunt putin mai mici, cost 45lei original 18lei aftermarket. Filtrele de aer si polen eu le iau fie de la Mann fie de la Mahle.
Cea mai scumpa revizie m-a costat 900 de lei cand am schimbat ulei, filtre, placute fata, lichid de frana si antigel.
Eu fac revizia la fiecare 10k desi producatorul spune 20k. In principiu masina asta este cal de bataie, o sa vezi ca iti cere doar benzina si drumuri bune, cel putin mie asa imi lasa impresia. Cam de 2 ori pe an face un drum de Europa. Stabilitatea in curbe este exemplara, eu am suspensia sport cu jante de 18 inch dar dezavantajul este ca te cam zdruncina.
Era sa uit, anul trecut mi-a murit bateria originala dupa ce masina m-a adus acasa, am parcat iar apoi si-a dat ultima suflare. Avea 7 ani si 8 luni.
Distributia la motorul de 1.6 si 1.8 este pe lant, deci nu umbli la ea decat daca face zgomote urate.
Cam atat. Daca mai sunt chestii care te intereseaza in mod special iti spu cu cea mai mare placere.
Un review al unui coleg de pe forum care este ff aproape de realitate:
QUOTE deci, global cu greu le desprinzi.
deci de ce inapoi la lancer? inca e megaplacut de condus. iar la banii la care l-am luat eu (15k - rabla = ~13200 eur) nu ai nimic comparabil pe piata! chiar nimic! si mai e ceva: masina asta nu tradeaza! asta am invatat la cel anterior. nu conteaza ce se intampla. iese din curba daca ai gresit, franeaza supercontrolabil (prin controlabil se intelege ca comparabil mai gasesti la peste 45k eur pe la smecheri... si nu glumesc), vine acasa pe roti mai scurta cu jumate de metru, e imposibil de pus de-a latul (nu vorbesc de drifturi, ci de condus normal, poate de oameni care n-au invatat la defensiv care e treaba cu acvaplanarea si cu ghiata), etc, etc. in concluzie, e masina perfecta cu care sa te duci la serviciu, si pe care sa o conduca si altii care vrei sa se intoarca acasa intregi....
Atat din punct de vedere al pieselor.
Revizia costa cam 400-500 lei in reprezentanta cu uleiul si filtrele tale. Asta depinde si de uleiul pe care il pui. Eu pun Eneos Sustina 5w-40 care este putin mai scump decat ce este pe piata. Filtrul de ulei iti recomand sa il iei original pentru ca cele aftermarket sunt putin mai mici, cost 45lei original 18lei aftermarket. Filtrele de aer si polen eu le iau fie de la Mann fie de la Mahle.
Cea mai scumpa revizie m-a costat 900 de lei cand am schimbat ulei, filtre, placute fata, lichid de frana si antigel.
Eu fac revizia la fiecare 10k desi producatorul spune 20k. In principiu masina asta este cal de bataie, o sa vezi ca iti cere doar benzina si drumuri bune, cel putin mie asa imi lasa impresia. Cam de 2 ori pe an face un drum de Europa. Stabilitatea in curbe este exemplara, eu am suspensia sport cu jante de 18 inch dar dezavantajul este ca te cam zdruncina.
Era sa uit, anul trecut mi-a murit bateria originala dupa ce masina m-a adus acasa, am parcat iar apoi si-a dat ultima suflare. Avea 7 ani si 8 luni.
Distributia la motorul de 1.6 si 1.8 este pe lant, deci nu umbli la ea decat daca face zgomote urate.
Cam atat. Daca mai sunt chestii care te intereseaza in mod special iti spu cu cea mai mare placere.
Un review al unui coleg de pe forum care este ff aproape de realitate:
QUOTE deci, global cu greu le desprinzi.
deci de ce inapoi la lancer? inca e megaplacut de condus. iar la banii la care l-am luat eu (15k - rabla = ~13200 eur) nu ai nimic comparabil pe piata! chiar nimic! si mai e ceva: masina asta nu tradeaza! asta am invatat la cel anterior. nu conteaza ce se intampla. iese din curba daca ai gresit, franeaza supercontrolabil (prin controlabil se intelege ca comparabil mai gasesti la peste 45k eur pe la smecheri... si nu glumesc), vine acasa pe roti mai scurta cu jumate de metru, e imposibil de pus de-a latul (nu vorbesc de drifturi, ci de condus normal, poate de oameni care n-au invatat la defensiv care e treaba cu acvaplanarea si cu ghiata), etc, etc. in concluzie, e masina perfecta cu care sa te duci la serviciu, si pe care sa o conduca si altii care vrei sa se intoarca acasa intregi....
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri !
Autoturismul pe cate il voi cumpara este din 2011, cu prima inmatriculare in octombrie 2012. Istoric verificat in reteaua Mitsubishi, rulaj 52.000 km.
Totodata, acesta mai are garantie de producator inca 10 luni. A avut un incident in partea din fata, bara schimbata si far stanga schimbat, deci nu a fost nimic grav.
Va multumesc inca o data !
Autoturismul pe cate il voi cumpara este din 2011, cu prima inmatriculare in octombrie 2012. Istoric verificat in reteaua Mitsubishi, rulaj 52.000 km.
Totodata, acesta mai are garantie de producator inca 10 luni. A avut un incident in partea din fata, bara schimbata si far stanga schimbat, deci nu a fost nimic grav.
Va multumesc inca o data !
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Aceasta este masinuta.
Al doilea set de jante este pe 18", echipat cu anvelope de vara 215/40/18.
Ce service imi recomandati pentru schimburile de filtre si ulei, dar si alte lucrari pe partea mecanica ( cand va fi cazul ), in Bucuresti ?
Va multumesc !
Al doilea set de jante este pe 18", echipat cu anvelope de vara 215/40/18.
Ce service imi recomandati pentru schimburile de filtre si ulei, dar si alte lucrari pe partea mecanica ( cand va fi cazul ), in Bucuresti ?
Va multumesc !
- Fişiere ataşate
-
- image2.JPG (1.18 MiB) Vizualizat de 7385 ori
-
- image1.JPG (1.53 MiB) Vizualizat de 7389 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori