Sfaturi Achizitie Colt Cz3 1.1 Inform

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
ctagurean
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 31, 2016 6:40 pm

Mesaj de ctagurean » Joi Mar 31, 2016 6:52 pm

Salut,

As dori sa achizitionez un Mitsubishi Colt CZ3, 1.1 Inform si m-ar interesa ce parere aveti despre acest model si daca l-ati condus ce impresie v-a lasat.
M-ar interesa de asemenea daca se gasesc piese pentru acest model, multa lume spune ca sunt rare si gasesti greu mecanici si piese de schimb.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri/pareri.

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Sâm Iun 04, 2016 7:39 pm

Salut,
Doar acum am vazut acest topic.

Eu detin un colt cu motor de 1.1 doar ca nu e CZT ,e varianta in 5 usi.Insa motorul e acelasi.
Personal consider ca este o masina care merita cumparata fara doar si poate. Are si coltul bubitele lui,insa din punctul meu de vedere sun nesemnificative,comparand cu avantajele .

Ca minusuri ar fi cutia de viteze care agata putin in treptele inferioare,in special cand e rece afara.Dupa ce masina e pusa in miscare nu ai nici o treaba.Am citit despre asta si pe forumuri din alte tari,deci e ceva mai comun pe la mitsu.La fel facea si cutia de pe carisma ce am avut-o inainte,insa din 2008 pana in 2014 cat am tinut carisma nu m-a lasat nici o data cutia de viteze.E doar un inconvenient care tine de confort mai degraba decat de fiabilitate,deoarece in ciuda faptului ca agata,tine foarte mult.
Alt minus care ar putea fi,sunt stalpii parbrizului,care din punctul meu de vedere,daca esti o persoana inalta,o sa iti cam dea de furca in unghiul vizual,insa daca te apleci putin "problema" nu e chiar un inconvenient atat de mare

Ca avantaje eu sunt de parere ca bat minusurile cu mult.
In primul rand motorizarea foarte mica,de pe urma careia beneficiezi de taxe nesemnificative.Si desi e un motor mic si doar in 3 cilindrii,crede-ma ca am ramas uimit cum misca ditamai caroseria.Ma asteptam sa fie un puturoshag insa nu e chiar asa.
Piesele tin foarte bine,nu te duci toata ziua in service cu ea,ceea ce consider un foarte mare avantaj.
Apoi zicea-i de piese,daca se gasesc ori ba.Treaba e ca nu doar ca se gasesc,dar ai de unde alege,si pe deasupra nici nu sunt scumpe.Din punctul asta de vedere poti sta linistit,ca piese o sa gasesti mult si bine de acum inainte.Ca sunt mai rare dupa spusele cuiva ai precizat,asa e, sunt mai rare,nu ca masina e una rea,ci mintea romanului nu prea se vrea iesita din cutie,daca ma intelegi ce vreau sa spun.E vorba de conceptie nu de realitatea din teren

Cat despre mecanici,gasesti greu mecanici in primul rand,nu mecanici care sa se stie la mitsu,aia nu sunt mecanici.Majoritatea "mecanicilor" din ro,au invatat meseria pe vreun golf 2 sau vreo dacie,si doar asta stiu sa faca.Un mecanic in adevaratul sens al cuvantului repara masini,nu golfuri sau escorturi.

Ca alt mare avantaj e consumul.La mine personal consumul se situeaza intre 5,2 si 6 l/100 consumul combinat.Nu am scos peste 6 nici cand am avut masina plina si aerul conditionat pornit.Dar aici un factor foarte important il va juca piesa dintre volan si scaun.

Momentan nu imi mai vin in minte alte lucruri,insa personal recomand masina.
Daca insa ai o familie cu macar 2 copii,si asta sa fie singura masina,atunci nu prea e recomandata datorita spatiului pentru necesitati.



Sper sa iti fie de folos informatiile,daca nu,atunci intra pe jurnalul de bord al unui posesor de aici de pe forum,si cu siguranta o sa iti poti face o idee.
Mult succes .




Cu respect

Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Mar Iun 07, 2016 2:18 pm

Poate e târziu si omul deja a ales o masina. Daca nu sau in cazul in care mai apar curiosi, eu as mai adauga câteva amaunte.
Plusuri:
-motor sprinten pe caroseria asta. Pana pe la 120-130 km/h nu ii este greu. Mai mult de atât personal nu ma interesează.
-consumul bun. In nebunia din Bucuresti îmi ia 8-8.5. In afara, la un mers constant cu 100 km/h si 2 pers, cam 5-5.2. La 120 km/h, 5.5-6. Ac pornit.
-spatiu f bun pentru clasa ei, cel putin pentru cap e f mare.
-modularitate f buna. Nu exista masina europeana din clasa ei a carei bancheta sa se rabateze, sa culiseze (maresti portbagajul sau spatiul din spate) si sa se dea si peste cap. Asa ceva doar la monovolume intalnesti.
-robustetea. Este o masina solida. De exemplu eu nu am vazut Colt cu <200-220000 de km cu abreiajul terminat sau cu probleme la motor, directie, transmisie.
-f usor de condus si parcat.

Minusuri:
-vizibilitatea in oglinda din dreapta e slaba. Ai unghiuri moarte si trebuie sa fii f atent la manevre.
-materialul de pe bord care luceste puternic in lumina soarelui si vezi slab prin parbriz.

Cam atât. Vezi ca am si un jurnal de bord in care am explicat mai detaliat toate chestiile astea.

Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Mar Iun 07, 2016 3:22 pm

Bad post.

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Mar Iun 07, 2016 5:49 pm

LauCalin bine punctata partea cu materialul de pe bord,uite am si uitat,dar asa este.
Luceste in soare puternic incat si cu ochelari de soare se vede destul de greu.Am incercat silicon de bord matt insa tot la fel stralucesc patratelele alea mici.

Poate omul sa isi fi luat masina,insa dupa cum ai spus daca vor mai fi interesati,sa fie deja raspunsuri orientative,oricum cele mai multe detalii le poate gasi pe jurnale de bord daca chiar se doreste

respect

Avatar utilizator
ctagurean
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 31, 2016 6:40 pm

Mesaj de ctagurean » Dum Iul 31, 2016 1:12 am

QUOTE (calvaree @ Jun 4 2016, 07:39 PM) Salut,
Doar acum am vazut acest topic.

Eu detin un colt cu motor de 1.1 doar ca nu e CZT ,e varianta in 5 usi.Insa motorul e acelasi.
Personal consider ca este o masina care merita cumparata fara doar si poate. Are si coltul bubitele lui,insa din punctul meu de vedere sun nesemnificative,comparand cu avantajele .

Ca minusuri ar fi cutia de viteze care agata putin in treptele inferioare,in special cand e rece afara.Dupa ce masina e pusa in miscare nu ai nici o treaba.Am citit despre asta si pe forumuri din alte tari,deci e ceva mai comun pe la mitsu.La fel facea si cutia de pe carisma ce am avut-o inainte,insa din 2008 pana in 2014 cat am tinut carisma nu m-a lasat nici o data cutia de viteze.E doar un inconvenient care tine de confort mai degraba decat de fiabilitate,deoarece in ciuda faptului ca agata,tine foarte mult.
Alt minus care ar putea fi,sunt stalpii parbrizului,care din punctul meu de vedere,daca esti o persoana inalta,o sa iti cam dea de furca in unghiul vizual,insa daca te apleci putin "problema" nu e chiar un inconvenient atat de mare

Ca avantaje eu sunt de parere ca bat minusurile cu mult.
In primul rand motorizarea foarte mica,de pe urma careia beneficiezi de taxe nesemnificative.Si desi e un motor mic si doar in 3 cilindrii,crede-ma ca am ramas uimit cum misca ditamai caroseria.Ma asteptam sa fie un puturoshag insa nu e chiar asa.
Piesele tin foarte bine,nu te duci toata ziua in service cu ea,ceea ce consider un foarte mare avantaj.
Apoi zicea-i de piese,daca se gasesc ori ba.Treaba e ca nu doar ca se gasesc,dar ai de unde alege,si pe deasupra nici nu sunt scumpe.Din punctul asta de vedere poti sta linistit,ca piese o sa gasesti mult si bine de acum inainte.Ca sunt mai rare dupa spusele cuiva ai precizat,asa e, sunt mai rare,nu ca masina e una rea,ci mintea romanului nu prea se vrea iesita din cutie,daca ma intelegi ce vreau sa spun.E vorba de conceptie nu de realitatea din teren

Cat despre mecanici,gasesti greu mecanici in primul rand,nu mecanici care sa se stie la mitsu,aia nu sunt mecanici.Majoritatea "mecanicilor" din ro,au invatat meseria pe vreun golf 2 sau vreo dacie,si doar asta stiu sa faca.Un mecanic in adevaratul sens al cuvantului repara masini,nu golfuri sau escorturi.

Ca alt mare avantaj e consumul.La mine personal consumul se situeaza intre 5,2 si 6 l/100 consumul combinat.Nu am scos peste 6 nici cand am avut masina plina si aerul conditionat pornit.Dar aici un factor foarte important il va juca piesa dintre volan si scaun.

Momentan nu imi mai vin in minte alte lucruri,insa personal recomand masina.
Daca insa ai o familie cu macar 2 copii,si asta sa fie singura masina,atunci nu prea e recomandata datorita spatiului pentru necesitati.



Sper sa iti fie de folos informatiile,daca nu,atunci intra pe jurnalul de bord al unui posesor de aici de pe forum,si cu siguranta o sa iti poti face o idee.
Mult succes .




Cu respect
Salut,
L-am cumparat, doar ca e alt model, Z30. L-am cumparat pentru sotie in mai si sunt foarte multumit de masina.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori