Lancer Clasic 1.5 , Mecanic Bun In Bucuresti?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Alex1234
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 29, 2015 6:28 am

Mesaj de Alex1234 » Lun Iul 20, 2015 1:23 pm

Buna,

Am un Lancer clasic 1.5 pe GPL si daca merg cu el usor (pana in 120km/h) nu prea mananca ulei, in schimb daca ma duc in 140km/h manaca destul de rau. Pana acum am avut ulei Mobil 5w40 dar cineva mi-a spus ca ar trebui sa bag 10w40 si nu va mai manca. Am vazut ca si alti colegi de pe forum au avut aceeasi problema si ca ar fi fost de la semeringurile de la supape.

As vrea sa va rog sa imi recomadati un service / mecanic care sa se priceapa la Mitsubishi si care sa poata sa imi spuna care e problema si daca e suficient sa schimb tipul de ulei sau trebuie sa mai fac si altceva.

As aprecia daca mi-ati putea raspunde cat mai repede pt ca as vrea sa schimb uleiul.

Multumesc anticipat

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Mar Iul 21, 2015 12:21 am

salut, nu sunt semeringurile la supape intotdeauna. eu am avut problema asta ,am schimbat semeringurile la supape si degeaba. a fost segmetul de ungere de la pistonul 3 ”coxat” pe piston. s-a rezolvat cu o segmentare ,am schimbat tot, toti segmentii de pe toate pistoanele desi mi-a fost sugerat sa schimb ceea ce e defect de unii mecanici. Eu am facut motorul la Mitsubishi in Metalurgiei ,de masina s-a ocupat nea Dan, il recomand cu incredere. Daca vrei, in privat iti pot da numarul lui, incerca sa-l intrebi, pentru pretul corect nu vad de ce nu te-ar ajuta. eu am vrut direct in reprezentanta pentru ca am vrut garantie (2 ani daca cumperi si piesele de la ei). Am schimbat si tipul de ulei si degeaba , nu faci decat sa lungesti timpul pana cedeaza ceva la motor! Apropo si eu am GPL si am vazut cum arata un motor dupa ce a mers 40k de km pe GPL, e un mit ca GPL strica motorul!

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mar Iul 21, 2015 9:31 am

Salut,

Nea Dan e tipul putin mai in varsta?

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Mar Iul 21, 2015 10:51 am

Da ,cu mustata, seamana foarte mult cu Tiriac! E foarte de treaba, stie ce are de facut, doar sa-l ”ungi” putin la articulatii de la bun inceput, sa stie omul pentru ce lucreaza. Eu ,unul nu am ce sa ii reprosez!

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mar Iul 21, 2015 11:03 am

Si mie mi s-a parut in regula, a fost primul care a mi-a spus ca filtrul original de ulei este putin mai mare decat MANN-ul pe care il aveam eu. Initial nu l-am crezut dar dupa ce am cercetat putin mi-am dat seama ca asa e.

Nu prea vorbeste el dar isi face treaba. Mie mi se pare unul din cei mai buni mecanici pe care i-am intalnit pana acum.
Poti sa-mi trimiti si mie nr lui pe privat te rog?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori