Cutie De Viteze

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
dedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 10, 2011 1:12 pm

Mesaj de dedy » Dum Apr 26, 2015 10:33 pm

Buna seara nu am mai intrat cam de mult pe forum ,as vrea daca se poate sa ma ajutati cu niste inf referitoare la : am costatat ca tamponul de la cutie este aproape rupt de tot cel din spate si cel din fata e imbatrinit va rog daca se poate si stiti de unde as putea sa le cumpar ca nu am gasit nicaieri iar la rep cred ca sunt destuk de scumpe .Mitsa clasic 1.6 2007.Va multumesc pt ajutor!!

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Lun Apr 27, 2015 12:15 am

Iti voi pune un link (sper sa nu fie considerat reclama) unde poti gasi unul dintre suportii de la cutia de viteze, adica cel la 120 lei. Voi atasa si un print screen cu toti suportii de motor si cutie de viteze, ca sa ai idee cum arata cand ii vei cauta.

suport cutie de viteze

Ar trebui sa precizezi daca stii cu exactitate in ce luna si an a fost produsa masina ta, ca in functie de aceasta informatie sa-ti dau codurile pentru piese.
Fişiere ataşate
Suporti_motor_si_cutie.jpg
Suporti_motor_si_cutie.jpg (259.85 KiB) Vizualizat de 7330 ori

Avatar utilizator
dedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 10, 2011 1:12 pm

Mesaj de dedy » Lun Apr 27, 2015 11:26 am

Merci dar am vazut ca sunt pt motor nu pt cutie din schema mie imi trebuiesc cel din fata si cel din spate dar in spate am vazut ca sunt doua mita mea e din 2007

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Lun Apr 27, 2015 2:46 pm

QUOTE (dedy @ Apr 27 2015, 11:26 AM) Merci dar am vazut ca sunt pt motor nu pt cutie din schema mie imi trebuiesc cel din fata si cel din spate dar in spate am vazut ca sunt doua mita mea e din 2007

Prin screen-ul pe care ti l-am trimis iti arata toti suportii pentru motor si pentru cutie. Din moment ce cutia e prinsa de motor, e normal ca suportii de motor sa amortizeze si cutia de viteze (ma refer la suportii de motor aflati in jurul cutiei).
Spre exemplu eu am masina cu an fabricatie 2008 trecut in carte, inmatriculata prima data pe 20.10.2008, iar masina a fost fabricata in luna aprilie 2008, lucru confirmat de un program de piese al unei terte persoane. Programul de piese Mitsubishi, da un cod de piese pentru masini produse pana in 03.06.2007 si alt cod de piesa pentru masini produse incepand cu 01.07.2007. Iti trimit un alt print screen sa te lamuresti.

P.S.: Uita-te in poza "suporti cutie de viteze" si zi-mi daca suportul din spatele cutiei de viteze arata ca cel incercuit cu rosu din partea de jos a imaginii.
Fişiere ataşate
Suporti_cutie_de_viteze.jpg
Suporti_cutie_de_viteze.jpg (264.84 KiB) Vizualizat de 7333 ori
compatibilitate_piese.jpg
compatibilitate_piese.jpg (254.58 KiB) Vizualizat de 7321 ori

Avatar utilizator
dedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 10, 2011 1:12 pm

Mesaj de dedy » Lun Apr 27, 2015 4:35 pm

Cea din fata e sigur iar in spate nu stiu sigur pt ca nu stiu cum arata in momentul cind am vazut-o rupta mecanic a spus scurt tampon cutie cadru motor si nu am mai insistat

O sa ma duc cu desenul de la tine la mecanic si dupa eventual am sa revin cu inf detaliate

Avatar utilizator
enacu_10
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 27, 2010 9:06 am

Mesaj de enacu_10 » Mar Apr 28, 2015 11:08 am

Eu mi-am schimbat recent suportul motor (cel din spate), drept pentru care am studiat intai problema si am constatat ca de fapt la acest tip de masina (in cazul meu - lancer 1.6 4g18) cedeaza suportul din spate si cel din fata.
Nu am gasit pe nicaieri probleme la suportul din stanga (respectiv cel de la cutie).
Referitor la codul piesei - nu vreau sa contrazic pe nimeni - au am masina din 2008 am comandat suportul de la link-ul de mai sus. Piesa s-a potrivit cu toate ca piesa originala arata ca cea pentru cutie automata.
In cazul meu suportul fata arata bine (deci nu l-am schimbat), iar suportul spate avea una din cele 4 prinderi ale bucsei rupta (drept pentru care am zis sa il ischimb).

Avatar utilizator
dedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 10, 2011 1:12 pm

Mesaj de dedy » Mie Apr 29, 2015 12:46 pm

Salut! am fost la mecanic si mi-a confirmat ca tamponul rupt este cel pe care l-ai incercuit tu acum ramine daca vrei sa- mi spui cam cit ai dat pe el si de unde l- ai luat asta daca vrei bineinteles!! Merci frumos de ajutor !!

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Mie Apr 29, 2015 1:18 pm

QUOTE (dedy @ Apr 29 2015, 12:46 PM) Salut! am fost la mecanic si mi-a confirmat ca tamponul rupt este cel pe care l-ai incercuit tu acum ramine daca vrei sa- mi spui cam cit ai dat pe el si de unde l- ai luat asta daca vrei bineinteles!! Merci frumos de ajutor !!

Eu am incercuit doua tampoane: unul rotund (02701) si cel cu "doua picioare" (02709). Daca precizezi exact care este tamponul de care ai tu nevoie, te ajut cu placere.

Mai jos ai acelasi link ca in postul #2, de unde poti lua suportul de motor sau de cutie de viteze care te intereseaza. Succes!

Suport motor si cutie de viteze

Avatar utilizator
dedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 10, 2011 1:12 pm

Mesaj de dedy » Mie Apr 29, 2015 1:56 pm

Ambele imi trebuie unul e rupt iar celalalt e imbatrin am vazut pe e pie dar sunt de 2 fel care sa fie?si inca ceva oare sunt bune yamato

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Mie Apr 29, 2015 2:24 pm

@ dedy

Ia-l pe cel pentru cutie manuala, adica pe cel la 120 de lei, asa cum ti-am mai recomandat o data. Nu stiu cat de bune sunt Yamato pentru ca nu am schimbat niciun suport motor la masina mea.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori