Demontare Bara Spate Lancer Classic

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
MihaiMM
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2014 5:06 pm

Mesaj de MihaiMM » Joi Apr 23, 2015 8:45 pm

Salutare tuturor. Acum 2 zile am fost lovit din spate la o trecere de pietoni de un incepator cu un Logan. Am constatat avariile, la mine bara putin zgariata in coltul din stanga aproape insesizabil si stopul de ceata crapat iar el proiectorul de ceata din dreapta spart, suport de numar crapat in partea dreapta si desfacatorul de capace de bere(stema) cazut. Pe moment am zis sa fiu milos si sa-l las sa plece mai ales ca era tare speriat si tot zicea c-o sa-l omoare taica-su. Am acceptat sa iau cei 20 de lei pe care mi i-a dat pentru "necazul" facut si am plecat pentru ca ma grabeam sa ajung la munca. A doua zi am cercetat mai bine bara, m-am uitat si prin portbagaj sa vad daca am ceva indoit sau rupt, dar nu am. Stopul de ceata merge, bara am spalat-o de cateva ori pana a disparut vopseaua alba de la Logan dar am o singura suparare: bara s-a lasat pe partea stanga, cam 1 centimetru intre stop/caroserie si bara, si chiar daca m-am bagat pe dedesubt sa verific suruburile, toate sunt stranse bine si nu-mi dau seama cam ce fel de prindere ar putea fi pe lateral (ma gandesc ca ar fi niste cleme sau ceva de felul asta)
Acum am in cap sa o demontez cu totul si sa incerc sa o pun la loc ca sa vad daca dispare spatiul ala care ma obsedeaza. Rugamintea mea este daca stie cineva procesul asta de demontare sau daca a mai demontat bara pe spate si stie cum este prinsa pe lateral, eventual niste sfaturi/instructiuni. Mentionez ca am un Lancer Classic din 2008.

PS-scuze daca am postat unde nu trebuie, sunt nou aici.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Joi Apr 23, 2015 10:30 pm

Salut! Cel mai probabil, in urma tamponarii, s-a strambat una din intariturile metalice din lateral. Ti-am evidentiat cu rosu intariturile despre care iti spuneam si ti-am indicat cu albastru unde vin montate (sub "buza" de la bara unde ti-am indicat eu cu albastru). Problema cea mai mare e ca trebuie sa dai bara jos ca sa poti ajunge la acele intarituri. Restul prinderilor le gasesti in detaliu bara spate.
Fişiere ataşate
Detaliu_bara_spate_1.jpg
Detaliu_bara_spate_1.jpg (349.48 KiB) Vizualizat de 5703 ori
Detaliu_bara_spate.jpg
Detaliu_bara_spate.jpg (338.9 KiB) Vizualizat de 5702 ori

Avatar utilizator
MihaiMM
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2014 5:06 pm

Mesaj de MihaiMM » Vin Apr 24, 2015 8:35 am

Multumesc, imaginile sunt foarte utile, acum am inteles cum e prinsa bara pe lateral si am v?zut si locurile de prindere. O singura nedumerire mai am, dupa ce desfac toate suruburile bara se scoate prin tras înapoi sau trebuie sa indepartez partile laterale in stanga/dreapta dupa care sa trag înapoi? M? gândesc sa nu trag aiurea si sa mai rup ceva...

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Vin Apr 24, 2015 12:07 pm

Dupa ce ai desfacut toate prinderile, tragi in jos de partile laterale, apoi tragi inapoi de bara si iese. Atentie sa nu fie prinse intariturile (despre care ti-am spus mai sus) de masina. Va trebuie sa te bagi sub masina sa verifici acest aspect. Daca e stramba vreo intaritura si nu poti s-o indrepti asa cum e prinsa de bara spate, te sfatuiesc sa folosesti o masina de gaurit cu burghiu pentru metal sa strici niturile cu care este prinsa intaritura de bara, apoi o indrepti si o prinzi inapoi cu alte nituri si cu cleste special de prins niturile respective. Mare atentie sa nu maresti gaurile la intaritura sau la bara de protectie!

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori