Motor Mai Zgomotos

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
danny39
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Mar Dec 16, 2014 8:35 pm

Mesaj de danny39 » Joi Dec 18, 2014 11:20 am

Salu'
Saptamana trecuta am facut schimbul de ulei la masina-Lancer Clasic 1.6, am iesit cu ea din atelier ,mergand spre casa am observat ca dupa 3500 ture motorul are un zgomot mai puternic,in sensul ca si cum as avea pusa o toba sport(sunet mai grav).Am revenit la mecanic am facut proba de etanseitate la sistemul de evacuare-am obturat capatul tevii ,sa auzim eventualele "pufaituri ",am tinut turat motorul la 2000 ture si am miscat partea din fata ,sa detectam cumva daca la elementul elastic are vreo fisura,dar nimic.La apasari scurte ,adica tinut pedala 1 sec apasata ,motorul se tura si dupa 3000 ture se auzea acel zgomot mai puternic.
Uleiul este original de la Mitsubishi cumparat de la Materom -X1200101 +F.U. MZ .
Am intrebat mai multi mecanici ,unii dintre ei spunind ca uleiul care l-am luat ar putea fi contrafacut.,sau ca s-a deteriorat filtru catalizator(MN171799 )
La desfacerea flaconului de 1 L,la ulei nu avea acel guler care se rupe in momentul cand desfaci bidonul (cum au majoritatea PET-urilo acel guler).
Daca a mai avut cineva de a face cu acest fenomen?...

Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Sâm Dec 20, 2014 1:04 pm

Am pus si eu ulei mitsubishi original (10w40 parca)si intr-adevar se auzea altfel parca se chinuia in turatii mari. L-am schimbat dupa un an cu un ulei mai subtire 0w40 Mobil1 si se aude cu totul altfel cand il turez. Parca se aude ca la inceput cand am cumparat masina.

Avatar utilizator
johny69
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 12, 2012 12:16 pm

Mesaj de johny69 » Sâm Feb 07, 2015 9:22 pm

salut
am observat ceva la mine, in sensul ca ambele protectii de pe teava de esapament erau desprinse din cauza ruginii
poate asa e cauza

Avatar utilizator
danny39
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Mar Dec 16, 2014 8:35 pm

Mesaj de danny39 » Mie Mar 04, 2015 11:07 am

QUOTE (johny69 @ Feb 7 2015, 09:22 PM) salut
am observat ceva la mine, in sensul ca ambele protectii de pe teava de esapament erau desprinse din cauza ruginii
poate asa e cauza

Exclus,verificarea care este descrisa in postul 1 a fost facuta la service,mecanicul sub masina,eu executam operatiile descrise ,s-a verificat tot ce tine de galeria de evacuare de la inceput la capat(stare suporti elastici,aparatori protectie,verificare element elastic,etanseitati,etc...)

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori