Bec Bord Pentru Combustibil
Masina are 125000 de km.
Procedura este urmatoarea:
1. se lasa volanul cat mai jos.
2. se desfac cele doua suruburi din partea superioara a cadranelor (sub limba de de plastic care acopera ceasurile).
3. se scoate plasticul de deasupra ceasurilor (are in partea de jos un manson de cauciuc care acopera coloana de directie).
4. se desfac cele 4 suruburi care tin cadranele in loc (unul central jos, unul central sus si doua lateral sus).
5. se desface cu o surubelnita fina plasticul bordului din laterala stanga a volanului (pe care sunt reglajele de la oglinzi si luminile de ceata) - la mine cel putin (2.0) nu stiu cum e la 1.4 si 1.6.
6. eu nu am vrut sa scot cele 2 fise de la cadrane, asa ca am scos tot ansamblul un pic in afara si l-am intors la 45 de grade (e un pic de chinuiala).
7. pe spate este un capac de plastic maro prins un 3 ghidaje de plastic si 4 suruburi - se desfac suruburile si se scoate capacul- acum aveti acces la toate becurile din bord.
8. se scoate becul cu probleme prin rotire la 45 de grade (iese cu tot cu un mic soclu de plastic)
9. se monteaza in sens invers totul.
O sa fac si poze la montajul final.
Acuma caut becuri - daca aveti sugestii sunt foarte receptiv (in Bucuresti) - pe Maica Domnului nu am gasit (am gasit doar pentru scrumiera), incerc maine in Vitan.
Daca tot va chinuiti eu cred ca merita schimbate toate becurile.
Succes
Procedura este urmatoarea:
1. se lasa volanul cat mai jos.
2. se desfac cele doua suruburi din partea superioara a cadranelor (sub limba de de plastic care acopera ceasurile).
3. se scoate plasticul de deasupra ceasurilor (are in partea de jos un manson de cauciuc care acopera coloana de directie).
4. se desfac cele 4 suruburi care tin cadranele in loc (unul central jos, unul central sus si doua lateral sus).
5. se desface cu o surubelnita fina plasticul bordului din laterala stanga a volanului (pe care sunt reglajele de la oglinzi si luminile de ceata) - la mine cel putin (2.0) nu stiu cum e la 1.4 si 1.6.
6. eu nu am vrut sa scot cele 2 fise de la cadrane, asa ca am scos tot ansamblul un pic in afara si l-am intors la 45 de grade (e un pic de chinuiala).
7. pe spate este un capac de plastic maro prins un 3 ghidaje de plastic si 4 suruburi - se desfac suruburile si se scoate capacul- acum aveti acces la toate becurile din bord.
8. se scoate becul cu probleme prin rotire la 45 de grade (iese cu tot cu un mic soclu de plastic)
9. se monteaza in sens invers totul.
O sa fac si poze la montajul final.
Acuma caut becuri - daca aveti sugestii sunt foarte receptiv (in Bucuresti) - pe Maica Domnului nu am gasit (am gasit doar pentru scrumiera), incerc maine in Vitan.
Daca tot va chinuiti eu cred ca merita schimbate toate becurile.
Succes
Nu am mers chiar atat de mult cu becul aprins dar ...........
Am atasat si pozele:
Bec bord
https://www.dropbox.com/s/qvk2a1uins8p5 ... .42.47.jpg
https://www.dropbox.com/s/8bt5kovwo003n ... .42.38.jpg
Bec butoane
https://www.dropbox.com/s/95k3cmjt67o5j ... .42.24.jpg
https://www.dropbox.com/s/8wlvq8v3bnvdf ... .43.58.jpg
Multumesc
Am atasat si pozele:
Bec bord
https://www.dropbox.com/s/qvk2a1uins8p5 ... .42.47.jpg
https://www.dropbox.com/s/8bt5kovwo003n ... .42.38.jpg
Bec butoane
https://www.dropbox.com/s/95k3cmjt67o5j ... .42.24.jpg
https://www.dropbox.com/s/8wlvq8v3bnvdf ... .43.58.jpg
Multumesc
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori