Bec Bord Pentru Combustibil

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
alberth
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 27, 2008 7:28 am

Mesaj de alberth » Mar Iul 15, 2014 10:14 am

Salutare, mi s-a ars becul din bord de la combustibil. Are cineva idee cum se poate schimba (presupun ca la reprezentanta costa o avere)?

Multumesc

Avatar utilizator
alberth
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 27, 2008 7:28 am

Mesaj de alberth » Mar Iul 15, 2014 11:52 am

Am rezolvat, daca sunt doritori pot da consultanta :-)

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mar Iul 15, 2014 3:35 pm

Daca tot ai deschis topicul detaliza te rog. Km la care a aparut porblema, eventual procedura de inlocuire etc.

Avatar utilizator
alberth
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 27, 2008 7:28 am

Mesaj de alberth » Mar Iul 15, 2014 8:34 pm

Masina are 125000 de km.
Procedura este urmatoarea:
1. se lasa volanul cat mai jos.
2. se desfac cele doua suruburi din partea superioara a cadranelor (sub limba de de plastic care acopera ceasurile).
3. se scoate plasticul de deasupra ceasurilor (are in partea de jos un manson de cauciuc care acopera coloana de directie).
4. se desfac cele 4 suruburi care tin cadranele in loc (unul central jos, unul central sus si doua lateral sus).
5. se desface cu o surubelnita fina plasticul bordului din laterala stanga a volanului (pe care sunt reglajele de la oglinzi si luminile de ceata) - la mine cel putin (2.0) nu stiu cum e la 1.4 si 1.6.
6. eu nu am vrut sa scot cele 2 fise de la cadrane, asa ca am scos tot ansamblul un pic in afara si l-am intors la 45 de grade (e un pic de chinuiala).
7. pe spate este un capac de plastic maro prins un 3 ghidaje de plastic si 4 suruburi - se desfac suruburile si se scoate capacul- acum aveti acces la toate becurile din bord.
8. se scoate becul cu probleme prin rotire la 45 de grade (iese cu tot cu un mic soclu de plastic)
9. se monteaza in sens invers totul.

O sa fac si poze la montajul final.

Acuma caut becuri - daca aveti sugestii sunt foarte receptiv (in Bucuresti) - pe Maica Domnului nu am gasit (am gasit doar pentru scrumiera), incerc maine in Vitan.
Daca tot va chinuiti eu cred ca merita schimbate toate becurile.

Succes

Avatar utilizator
yocozoro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 17, 2012 8:48 pm

Mesaj de yocozoro » Mar Iul 15, 2014 10:39 pm

foarte tare ... unii nu stiu cum sa stinga becul de combustibil si sa stea acul cat mai sus si tu vrei sa-l aprinzi din nou )
cat ai putut merge cu becul aprins de s-a ars ? are si el o durata de viata clar...

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mie Iul 16, 2014 4:04 pm

Aici te contrazic, la fosta masina (student fiind si cu banii la pamant) am mers mai tot timpul "pe rosu". Pompa de benzina nu a cedat in 150k km, cand am schimbat-o pentru siguranta. Becul nu s-a ars si nici plutitorul nu mi-a facut probleme. Asadar e de la caz la caz.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Iul 16, 2014 4:15 pm

Pune poze cu becul, poate e ca la panoul de comanda clima de colt/forfour si iti dau eu unul gratis. Sau iti zic codul si comanzi de la reprezentanta. Asta ar fi oricum cel mai simplu, altfel slabe sanse sa gasesti beculetul ala pe vreun raft.

Avatar utilizator
alberth
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 27, 2008 7:28 am

Mesaj de alberth » Mie Iul 16, 2014 8:56 pm


Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori