Bujii

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mar Mai 19, 2015 5:22 pm

Bujiile le-am achizitionat cu 65 lei/bucata de la un cunoscut care am vazut ca are printre furnizori si Unix auto. Ralanti-ul e stabil, raspunde prompt la accelerare, are alta buba acum. A se vedea topicul nou deschis.

Avatar utilizator
vmarian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2014 8:40 pm

Mesaj de vmarian » Mar Aug 18, 2015 8:33 pm

Am schimbat si eu bujiile originale la 84000 km, aratau destul de bine si cred ca mai mergeau fara probleme inca vreo 20000. Am pus tot NGK ifr6s luate de la Unix... sincer imi par ca ar fi contrafacute... arata identic, dar electrodul lateral e putin diferit, in sensul ca la cele originale este indoit frumos la 90 de grade, iar la cele de la unix este indoit mai mult, pana la capat... astfel incat capatul cu bobita de platina nu vine chiar perpendicular pe electrodul central de iridium...

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Vin Mar 11, 2016 11:15 pm

Salutare,
Azi am pus Denso K20TT - nikel - made in Indonesia. Aşa mi le-au adus. Am fost sceptic la vederea lor, însă am rămas surprins să sesisez că maşina zvâcneşte o idee mai bine față de NGK IFR6S - iridium, 63000km. O fi aşa fiindcă sunt noi. Nu ştiu, dar am simțit o uşoara îmbunătățire. Probabil nu vor dura ca cele originale, însă rămâne de văzut.

Multă baftă!

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Mie Mar 16, 2016 11:33 pm

A mai pus cineva Denso K20TT? Ceva păreri?

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Mie Iul 19, 2017 4:40 pm

Am schimbat bujiile cu care a venit masina din fabrica, si anume NGK IFR6S, cu unele identice, kilometrajul indicand in momentul schimbului 84486 km. Motivul pentru care le-am schimbat este ca motorul prezenta mici intreruperi la ralanti si o anume ezitare in accelerare usoara intre 2800-3200 rpm. Dupa ~500 km rulati de la schimbul bujiilor, observ ca nu mai sunt intreruperi la ralanti. Am sa-i fac si consumul exclusiv in oras ca sa vad daca exista vreo diferenta intre bujiile vechi si cele noi.
Fişiere ataşate
20170711_112152.jpg
20170711_112152.jpg (2.07 MiB) Vizualizat de 6847 ori
20170711_112137.jpg
20170711_112137.jpg (2.91 MiB) Vizualizat de 6851 ori

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Iul 19, 2017 10:34 pm

Si eu trebuie sa schimb bujiile in curand. Stiu ca am bujii iridium dar nustiu exact ce model, sunt inca cele originale. Cum ai aflat ce bujii ai ca sa cumperi unele identice?


Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Joi Iul 20, 2017 2:07 pm

@Flipper

Mitsubishi ASA e ghidul meu cand vine vorba de piese pentru modelul meu de masina. Dar poti afla ce bujii iti trebuie din configuratorul NGK sau Denso.

Configurator bujii NGK pentru modelul tau de masina

P.S.: Vand piese si accesorii auto, asa ca beneficiez si de programele furnizorilor de piese

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori