Bujii

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Vin Aug 01, 2014 1:24 pm

Oh Doamne cum poate sa arate nr. 3. Nu ti-a dat nici o eroare de misfire sau a mers ok fara sa dea semne ca ceva e in neregula?

Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Vin Aug 01, 2014 9:20 pm

Din fericire nu am avut nici o eroare in bord. De asemenea mi-am cumparat si o interfata OBD2 cu bluetooth. Am verificat cu vreo doua aplicatii pe android si nu a gasit nici o eroare. E drept ca in iarna trecuta a pornit mai greu intr-o zi. Se simtea ca merge in 3 cilindri. La inceputul verii mi-a facut iar o surpriza. Stationand la un semafor a inceput sa se balbaie de parca iar ar fi mers in 3 cilindri. Astea doua au fost motivele principale pentru care am vrut sa schimb bujiile. Un al treilea motiv a fost si cei 40k km facuti cu ele. Decizia de a le schimba a fost buna pentru ca am aflat si cat de "bine" erau montate.

Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Vin Dec 12, 2014 6:03 pm

am schimbat recent bujiile cu NGK ifr6s (scria pe ele made in japan) cu cca 75ron/buc. oricat am cautat nu am gasit bujii cu iridium la un pret mult mai mic de acesta, inclusiv pe afara am gasit la 17euro/buc.

le-am ales pt intervalul mai mare de schimb 90mii, in rest e aceeasi masina

bafta

Avatar utilizator
johny69
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 12, 2012 12:16 pm

Mesaj de johny69 » Mie Mar 04, 2015 9:11 am

Va salut
Am o intrebare pt cei care au utilizat DNSO IK 20, cum se comporta motorul de 1,6?
Multumesc.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Mar 09, 2015 10:47 am

Aici pe forum nu cred ca a folosit nimeni. Am vazut insa ca cei de pe Renault club le folosesc pe motoarele de 1,6 si zic de bine despre ele. Pe mine ma bate gandul sa fac un mic experiment. Sunt la jumatate fata de NGK ifr6s ca pret.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Sâm Apr 25, 2015 11:54 am

QUOTE (razvante @ Mar 9 2015, 11:47 AM) Aici pe forum nu cred ca a folosit nimeni. Am vazut insa ca cei de pe Renault club le folosesc pe motoarele de 1,6 si zic de bine despre ele. Pe mine ma bate gandul sa fac un mic experiment. Sunt la jumatate fata de NGK ifr6s ca pret.

Ai montat pana la urma DENSO IK20 pe masina?

Avatar utilizator
johny69
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 12, 2012 12:16 pm

Mesaj de johny69 » Sâm Apr 25, 2015 2:50 pm

nu inca, dar am acum pe masina brk9 parca, cele recomandate pt lancer pana in 2005, merg bine relativ(dica au o usoara intrerupere foarte fina aproape insesizabila)

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Mar Apr 28, 2015 5:59 pm

Am desfacut azi bujiile (NGK IFR6S) si le-am inspectat putin. Nu au depuneri de carbon, izolatorul de la electrodul central are culoarea brun caramizie. Motivul pentru care le-am verificat este o usoara intrerupere la ralanti. Le-am verificat cu lera si le-am ajustat la 0.8 mm asa cum e specificat pe site-ul NGK, una dintre ele avand 0.85 mm distanta dintre electrozi inainte de reglaj. Acum ca au fost verificate si reglate cum trebuie, ma pot bucura de un ralanti ca atunci cand era tanara.

P.S.: Masina are 58XXX km.

Specificatii NGK IFR6S

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Mai 04, 2015 11:29 am

Am achizitionat si eu IFR6S. Saptmana aceasta le montez. Sunt curios daca voi sesiza ceva diferente fata de cele fara iridium. Momentan motivul schimbarii e generat de faptul ca imi fura grav din ralanti la prima pornire iar apoi se stabilizeaza excelent dupa vreo 3-4 minute de mers.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Mar Mai 05, 2015 3:29 pm

@razvante

La ce pret ai achizitionat bujiile IFR6S?

Prima data ar trebui sa simti ca ralantiul e stabil, fara fluctuatii (aici contribuie si benzina buna), apoi la consum si la raspunsul prompt al motorului la accelerare.


Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori