Bujii
Din fericire nu am avut nici o eroare in bord. De asemenea mi-am cumparat si o interfata OBD2 cu bluetooth. Am verificat cu vreo doua aplicatii pe android si nu a gasit nici o eroare. E drept ca in iarna trecuta a pornit mai greu intr-o zi. Se simtea ca merge in 3 cilindri. La inceputul verii mi-a facut iar o surpriza. Stationand la un semafor a inceput sa se balbaie de parca iar ar fi mers in 3 cilindri. Astea doua au fost motivele principale pentru care am vrut sa schimb bujiile. Un al treilea motiv a fost si cei 40k km facuti cu ele. Decizia de a le schimba a fost buna pentru ca am aflat si cat de "bine" erau montate.
QUOTE (razvante @ Mar 9 2015, 11:47 AM) Aici pe forum nu cred ca a folosit nimeni. Am vazut insa ca cei de pe Renault club le folosesc pe motoarele de 1,6 si zic de bine despre ele. Pe mine ma bate gandul sa fac un mic experiment. Sunt la jumatate fata de NGK ifr6s ca pret.
Ai montat pana la urma DENSO IK20 pe masina?
Ai montat pana la urma DENSO IK20 pe masina?
Am desfacut azi bujiile (NGK IFR6S) si le-am inspectat putin. Nu au depuneri de carbon, izolatorul de la electrodul central are culoarea brun caramizie. Motivul pentru care le-am verificat este o usoara intrerupere la ralanti. Le-am verificat cu lera si le-am ajustat la 0.8 mm asa cum e specificat pe site-ul NGK, una dintre ele avand 0.85 mm distanta dintre electrozi inainte de reglaj. Acum ca au fost verificate si reglate cum trebuie, ma pot bucura de un ralanti ca atunci cand era tanara.
P.S.: Masina are 58XXX km.
Specificatii NGK IFR6S
P.S.: Masina are 58XXX km.
Specificatii NGK IFR6S
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori