Pedala Ambreiaj Intarita Dupa Cam 10 Minute De Condus

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
proto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 10, 2014 4:20 pm

Mesaj de proto » Vin Iul 11, 2014 12:31 pm

Salut, am cautat prin posturile mai vechi dar n-am gasit o situatie identica cu a mea.
Am un Lancer Classic 1,6 din 2008, cu 67.000 km la bord.
De ceva timp am observat ca dupa ce conduc +/- 10 minute, pedala de ambreiaj incepe sa opuna rezistenta mai mare la apasare.
La pornire merge usor.
Precizez ca am schimbat uleiul din cutia de viteze, dar pedala se comporta la fel.

A mai avut cineva o situatie similara?

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Vin Iul 11, 2014 1:06 pm

Uleiul din cutia de viteze nu are nicio influenta asupra ambreajului. Lichidul de frana e cel care face ca actionarea ambreajului sa se faca usor. Verifica nivelul lichidului de frana, iar daca nu l-ai schimbat pana acum, iti recomand s-o faci. De altfel, se recomanda schimbarea lui la 2 ani sau 30000 km. Ca sa nu fii mai catolic decat papa, poti sa-l schimbi la intervalul de 30000 km, pentru siguranta ta. Este posibil ca lichidul de frana sa se fi degradat in timp (ma refer la caracteristicile lui) si sa nu-si mai faca "treaba" cum trebuie.

Avatar utilizator
proto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 10, 2014 4:20 pm

Mesaj de proto » Vin Iul 11, 2014 1:37 pm

Multumesc pt. sfat, am omis insa sa spun ca si lichidul de frana a fost schimbat odata cu uleiul din cutia de viteze.
Am observat o foarte usoara imbunatatire, dar nesatisfacatoare. Pedala merge ceva mai usor la pornire, dar dupa cele vreo 10 minute, tot se intareste.

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Vin Iul 11, 2014 1:46 pm

Cilindru receptor,furca ambreiaj sau mai rau placa de presiune.Pina nu desfaci acolo cam greu sa ne dam seama.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Vin Iul 11, 2014 6:11 pm

Poate fi si pompa de ambreiaj. Incearca sa elimini posibilele cauze una cate una, incepand cu cele mai simple care nu necesita neaparat inlocuire. Dupa mine, pompa de ambreiaj nu baga destula presiune sau pierde presiune, iar tu simti ca nu mai ai acea "asistare" hidraulica, respectiv pedala de ambreiaj opune rezistenta mai mare.

Avatar utilizator
proto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 10, 2014 4:20 pm

Mesaj de proto » Mie Iul 16, 2014 6:12 pm

Multumesc frumos pt. raspunsuri.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iul 16, 2014 11:02 pm

Lasa tu momentan cilindri si pompele in pace si pune mina de unge furca, ca mie de acolo-mi pare sa fie. De cind n-ai mai dus masina la un service autorizat?

Avatar utilizator
johnion65
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Ian 03, 2016 10:03 pm

Mesaj de johnion65 » Mar Iul 19, 2016 10:01 pm

Buna seara.
Am si eu aproape aceeasi problema doar ca la mine pedala de ambreiaj este tare de cand am luat masina (SH in ianuarie, 130k la bord) si lucreaza foarte jos. Eu spun ca este tare facand o comparatie cu ambreiajul de la cealalta masina -PEUGEOT 307- care este mecanic si care se actioneaza mai usor.
Am schimbat recent uleiul in cutie si totusi uneori cand schimb vitezele merge perfect, alteori agata si nu inteleg care-i cauza.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori