Intensitatea Luminilor Fluctueaza La Prima Pornire La Accelerari Usoare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mie Ian 22, 2014 3:49 pm

Problema am observat-o in vara cand erau temperaturi normale. Se manifesta in felul urmator: pornesc, si ralaltiu-ul este destul de scazut,(vechea problema de cand cu clapeta) o ajut din pedala si in momentul in care accelerez flucutueaza luminile din bord cat si cele ale farurilor. Se incalzeste motorul cat de cat, nu mai fluctueaza. Apoi pornesc semnalizarea se intampla acelasi lucru si la rece si la cald, ba chiar si cu motorul oprit.
Primul pas o sa il fac vineri cand iau salariu si o sa iau o baterie noua, pentru ca actuala e cea originala iar masina are 72k km.
Intrebarea mea e: nu cumva sa fie si vreun cablu de masa oxidat/desprins sau ceva perii pe la electromotor cu probleme?

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Mie Ian 22, 2014 4:16 pm

Problema e bateria in primul rand dar si ralantiul e bine sa nu fie mai jos de750_800rpm ca atunci nici alternatorul nu mai face fata si apare iar fenomenul.

Si sa nu ai bornele oxidate !

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mie Ian 22, 2014 6:56 pm

Nu sunt oxidate bornele. O sa revin vineri cu un rezultat dupa schimbarea bateriei.


Nu sunt oxidate bornele. O sa revin vineri cu un rezultat dupa schimbarea bateriei.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mar Ian 28, 2014 10:28 am

Am schimbat bateria, am luat o Varta cu 60Ah 540A pornire la rece. Face cam la fel, cu mentiunea ca fara sa fie pornita doar cu cheia in contact la pornirea avariei nu se mai simt diferente de intensitate.
Imi recomanda cineva un electrician bun?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Ian 28, 2014 10:43 am

Ai o problema la masa, ori cea de la alternator, ori cea de la baterie. chiar daca nu pare sa fie oxid pe borne, contactul tot poate sa fie prost sau usor oxidat, sau cablul sa se fi intrerupt partial pe undeva din cauza solicitarilor mecanice.

Dar o problema asa mare la masa incat sa iti scada intensitatea farurilor cand dai drumul unui consumator asa mic precum semnalizarile (sub 1A) ar trebui sa faca imposibila pornirea motorului.

Poate ca ai o problema la cablajul farurilor? Vreun fir de masa din ele sau care duce la ele e obosit.

Ia niste becuri, o mufa, leaga becurile direct la baterie si da drumu la semnalizare siezi daca mai scade intensitatea.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mar Ian 28, 2014 11:12 am

Scade nu numai intensitatea farurilor cat si a berurilor de interior, portbagaj. De asemenea la cuplarea degivrarii lunetei si oglinzilor imi scade turatia violent cu 200rot si sta cam pe la ~600. Chestia e ca atunci cand am testat bateria cea noua, valorile au fost normale. O sa incerc si treaba cu becurile, insa as vrea totusi sa o vada cineva mai priceput. Nu cunosti pe nimeni? Sper sa fie doar un cablu de masa si sa nu fie ceva pe la alternator.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Ian 28, 2014 11:19 am

Pai asa zi. Du altenratorul la reconditionat, nu e scump. Nu stiu pe nimeni, imi pare rau Ai o problema la releul de incarcare probabil. Nu e grav stai linistit, si e mai ieftin decat un acumulator nou.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mar Ian 28, 2014 11:22 am

Baterie precum am scris mai sus, am luat alta noua. O aveam pe cea originala si mi-era teama ca ma lasa. Recomanda-mi un service unde l-as putea duce la reconditionat, macar din auzite/recomandari. Si eu sunt in aceeasi situatie, pe parte electrica nu prea stiu pe nimeni.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Ian 28, 2014 12:36 pm

Pai nu stiu pe nimeni, dar google reconditionari alternatoare, sunt multi. O sa dau si eu un search pe celalate forumuri pe unde mai bantui, ca sigur am citit multe povesti cu final fericit despre reconditionat alternatoare, si revin dupa pauza de masa cu cateva recomandari

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Mar Ian 28, 2014 6:18 pm

Pune si tu un aparat de masura si vezi ce se intampla. Cineva povestea la o problema asemanatoare zilele trecute ca a gasit siguranta de pe borna arsa .

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori