Gpl?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
catadumitru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 04, 2013 2:36 pm

Mesaj de catadumitru » Mie Dec 04, 2013 2:59 pm

Salut. am tot citit pe aici si nu gasesc nimic despre GPL, pro sau contra, mai proaspat. am lancer '05 si ma omoara pretul la benzina. mi-e ca ma rupe de tot in bucurestiul, acum ca se scumpeste mai tare. ma gandeam sa imi pun gaz pe ea, dar nu prea stiu pareri despre asta. voi ce ziceti? merita sau nu?

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Joi Dec 05, 2013 1:23 am

Eu am montat GPL pe Lancer 2.0 Clasic de aproximativ 3 ani,am parcurs vreo 35000km si singurele neplaceri au fost pana mi-au nimerit setarile la unitatea de comanda dar nimic serios. La 1.6 am inteles ca nu ridica astfel de probleme. Conditia ar fi sa o montezi totusi la o firma serioasa,chiar daca ar fi un pic mai scump. Amortizarea se face cam in 15.000 km.
Eu zic ca merita.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Joi Dec 05, 2013 5:18 am

Este o afacere interesanta GPL, este rentabil si este de preferat sa folosesti o firma buna si piese de calitate.
Noi recomandam si setam foarte bine Tomasetto cu controler Stag 400 si injectoare Hana. O jucarie din asta cu mici variatii din cauza buteliei costa pe piata libera in jur de 3500RON.
Costul scade la 55-60% fata de benzina. Performantele sunt egale sau mai bune daca facem o setare custom pentru instalatie.

Avatar utilizator
catadumitru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 04, 2013 2:36 pm

Mesaj de catadumitru » Joi Dec 05, 2013 10:24 am

QUOTE (avy @ Dec 5 2013, 01:23 AM) Eu am montat GPL pe Lancer 2.0 Clasic de aproximativ 3 ani,am parcurs vreo 35000km si singurele neplaceri au fost pana mi-au nimerit setarile la unitatea de comanda dar nimic serios. La 1.6 am inteles ca nu ridica astfel de probleme. Conditia ar fi sa o montezi totusi la o firma serioasa,chiar daca ar fi un pic mai scump. Amortizarea se face cam in 15.000 km.
Eu zic ca merita.


Ms mult. Da, si eu ma gandesc ca e foarte important serviceul. Cineva mi i-a recomandat pe cei de la AGR, de pe toporasilor, cica ar lucra bine si repejor. Nici preturile nu par mari: http://www.monteazagpl.ro/mitsubishi/lancer. Tu stii ceva despre ei?

Avatar utilizator
johny69
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 12, 2012 12:16 pm

Mesaj de johny69 » Sâm Dec 07, 2013 6:04 pm

salut
am lpg de 1 an si aproape 6luni, am parcurs aproximativ 26000km, Ro si AT. singura problema pe care am avut-o e ca ma bufneste rasul cand ma duc sa alimentez, cu gandul ca la banii dati pe gpl as pune 60% benzina......... deci se merita
ps: instalatia am montat-o la pitesti la reprezentantul brc cu 2700ron anul trecut si am rezervor toroidal de 48L(aproape de max acceptat de compartimentul rotii), sfatul meu este casca ochii daca nu ........... punga, diferenta buc pitesti pt aceasi configuratie a fost de 500 ron (- drumul pe benzina pana la pitesti)... so think about it
succes
ps 2 nev a mea a zis ca m-am schimbat la fata in AT cand nu am gasit gpl si a trebuit sa merg pe benzina
vezi ca nu se cunoaste nimic la montarea gpl, dureaza cam 4-5ore f-ctie de cat de repede se misca, totusi sa fii atent la montaj, pt ca e siguranta ta in joc daca nu e montata corect si-ti lasa vreo bavura care sa sectioneze vreo conducta.
cel de la pitesti are deja dump-ul de la mine si cred ca doar il urca la tine si e gata masina
nu prea se cunoaste diferenta de putere (doar daca esti shumi poate o detectezi)

Avatar utilizator
johny69
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 12, 2012 12:16 pm

Mesaj de johny69 » Dum Dec 08, 2013 8:52 am

ca idee dspre consum si costuri: un drum bucuresti - insbruck-see(aprox 1900kmx2) dus intors si mers cu 130-140 constant aproape pe autostrada 250 euro(350km facuti pe benzina pt ca nu am mai stat sa alimentez din AT iar in ungaria gpl era la pret de benzina 98 in AT)........ deci se merita
ps la costuri de intretinere se majoreaza cu 150-200 ron pt ca la 15000km trebuie sa schimbi filtrele de la gaz(alimenteaza doar din statiile/distribuitorul recomandat de montatorul instalatiei si va fi bine)

Avatar utilizator
Badea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 24, 2012 6:22 pm

Mesaj de Badea » Sâm Dec 14, 2013 8:04 pm

Am montat GPL pe Lancerul meu acum un an. 30 k kilomentri parcursi. O singura "neplacere" am avut, s-a aprins la un momentat martorul de check engine. Dus la baieti, reglat, problema a disparut.
Iti recomand AGR, ca service pentru montaj. Au sediul pe strada Toporas(i).
Eu am Tomasseto stag 400(cred). Toata afacerea m-a costat 3200 RON(butelie toroidala, la roata de rezerva).
In oras consumul este absolut identic ca in cazul benzinei, in afara consuma cu 1-1.5 litri mai mult/100 km.
Diferenta de putere eu nu am sesizat.
Alegerea este a ta. Numai bine!

Avatar utilizator
Badea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 24, 2012 6:22 pm

Mesaj de Badea » Sâm Dec 14, 2013 8:14 pm

Rectificare, kit-ul cred ca este STAG-300, nu 400 (nu ca as stii sa iti spun diferentele)

Avatar utilizator
class42
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 06, 2009 12:24 pm

Mesaj de class42 » Sâm Iul 19, 2014 7:31 pm

Eu am pus GPL la 36.000 de Km si acum am 70.00; de atunci doar alimentez si atit, nu am schimbat nici un filtru nimic, cu toate ca ar fi trebuit. La drum intins imi ia cam 8/100 iar in oras am avut si 16/100 de km dar nu am conduso eu, ci soferul care il aveam pe atunci. Mie imi lua cam 12-13/100 in oras pe timp de iarna, in regim de taxi vorbesc. La 160 de Km pe ora am facut un consum de 10/100. Parerea mea, gpl-ul este foarte avantajos in orice situatie.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori