Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Mai 31, 2011 5:59 pm

QUOTE (Sfinxul @ May 31 2011, 05:49 PM) Rectificarea s-a facut fara demontarea discurilor de pe masina, deci nu putem discuta despre montarea necorespunzatoare a acestora.Explica-mi si mie, te rog, cam cum ti-au rectificat discurile fara sa le dea jos de pe masina.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Mai 31, 2011 6:05 pm

Si mie mi-au confirmat ca nu se dau jos discurile pentru rectificare. Probabil ca demonteaza etrierul si suportul dupa care monteaza scula...

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Mai 31, 2011 6:06 pm

Marty, iti raspund eu: http://www.youtube.com/watch?v=DBh33zO_WFQ - nu e reclama - stiu ca cineva aici pe forum comercializeaza discuri si detine si o astfel de masinarie

am incercat si eu cu asa ceva - apa de ploaie - plus ca exista riscul daca nu este manevrata cu atentie sa-ti intre neuniform in disc - desi masina este una foarte inteligenta!

@Sfinxul: la Lancer orice scoatere a prezoanelor de la roti este o demontare a discurilor pentru ca ele nu se prind direct pe butuc - se fixeaza doar cu roata in momentul in care strangi prezonul.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mar Mai 31, 2011 6:20 pm

@Marty
Cu un dispozitiv similar cu cel din flimul postat de adictoma. Intradevar se da jos etrierul de pe disc si apoi se fixeaza dispozitivul de rectificare. Acest dispozitiv invarte roata si cu un cutit actionat automat (similar cu cel de strung) se trece peste suprafata discului.
Din punctul de vedere al mecanicilor era o operatie uzuala.

@adictoma
Nu mi-am bagat nasul pe la roti dar imi e greu sa cred ca stau doar presate de roata.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Mai 31, 2011 6:22 pm

...crudul adevar

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Mai 31, 2011 6:25 pm

Adica tu zici daca dau jos roata si etrierul, discul pica?

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mar Mai 31, 2011 6:39 pm

Asta nu am mai auzit-o pana acum! Sunt chiar curios daca asa e;)

Iar cu schimbatul de discuri .. asta tot mananc maroneala aici .. NU PREA e nici o sfaraiala! .. De vazut cazul meu si al lui Gabitzu ( care a incercat mai multe tipuri de discuri aftermarket si tot la aceeasi pb a ajuns )

Sunt foarte curios daca nu se poate transplanta un alt tip de butuc ( de pe Colt de exemplu ) si vazut daca apare aceeasi problema.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Mai 31, 2011 6:49 pm

am asistat la trei schimbari de discuri - discul nu are alta prindere pe butuc - in afara de cele 4 gauri pentru prezoane mai sunt doua gauri mai mici de 8mm folosite pentru a se scoate de pe butuc - se infileteaza doua suruburi si se trage afara discul.

uite link de mai jos de la lanceru' american, sau cedia cum ii mai zicea

http://www.cardomain.com/ride/2148023/2 ... shi-lancer

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Mar Mai 31, 2011 7:37 pm

Am gasit un articol foarte tare, sper sa va placa si sa va convinga...daca aveti rabdare sa-l cititi.

http://www.stoptech.com/tech_info/wp_wa ... disk.shtml

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Mai 31, 2011 8:27 pm

Articolul este interesant intr-adevar, dar nu vad legatura cu problemele noastre. MAsinile astea chiar au o problema cu discurile. Ca or fi doar anumite loturi de componente cu probleme... ca or fi majoritatea.. nu stiu. Ceea ce stiu cu certitudine (100%) este ca nimic din exploatarea masinii mele nu ar justifica nici cea mai mica urma de problema la sistemul de franare. Ca idee... eu placutele de frana le schimb in general la peste 50.000km... Vorbesc de cele pe fata si nu ma refer la mers exclusiv extraurban in regim de autostrada, ci la rulaj mixt 50-50%. Nu merg deloc incet, dimpotriva, dar anticipez bine traficul si franez extrem de putin. Folosesc permanent frana de motor. Lancer-ul meu a facut 90-95% din cei 28.000km pe care ii are in regim extraurban si extra-RO (dupa cum am mai spus). Singura frana cu adevarat violenta(adica a intrat ABS in functiune) a fost de la 50km/h la 10km/h. In aproape 1,5 mil de km condusi pana acum pe mai toate marcile de pe piata nu am reusit sa ovalizez nici macar la vechea berlina vreun disc desi a vazut multe coborari dupa care placutele fumegau... Discurile astea au intr-adevar o problema. Poate materialele, poate tratamentele aplicate... Ceva au cu siguranta. Chiar si pe forum singurele modele cu figuri la discuri sunt Lancerele clasice. Se vede usor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori