Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007
Eu nu stiu ce sa mai zic de problema asta cu discurile de frana...
E problema generala?Sunt 10-15 forumisti cu trepidatii la franare, care se manifesta intr-un mod sau altul, dar atat.
Si eu am avut trepidatii la franare, au fost rectificate discurile la Mcar si, de 80000/90000km...nici o problema.
Mai degraba am avut probleme cu placutele, in special cele de pe spate, care nu apasau uniform datorita culisorilor necuratati...dar asta la 125000km.
Daca se simt trepidatii in timpul mersului, se simt si la franare, dar asta nu inseamna ca discurile sunt ovalizate.
Daca anvelopele sunt obosite, rulate pe alta masina, uzate neuniform, vor hurui si vor transmite, deasemenea, vibratii in volan, atat in rulare cat si in franare.
Daca asfaltul nu este bun, nici franarea nu poate fi lina si fara trepidatii.
Tind sa-i dau dreptate lui Marty in ceea ce priveste calitatea slaba a lucrarilor de inlocuire/montare discuri.
Dar, inca odata,...nu cred ca se poate vorbi de un viciu general recunoscut al lancer-ului.
Chiar sunt curios, oare putem face o numaratoare a victimelor discurilor ovalizate/descentrate/etc?
Deschidem un poll?
E problema generala?Sunt 10-15 forumisti cu trepidatii la franare, care se manifesta intr-un mod sau altul, dar atat.
Si eu am avut trepidatii la franare, au fost rectificate discurile la Mcar si, de 80000/90000km...nici o problema.
Mai degraba am avut probleme cu placutele, in special cele de pe spate, care nu apasau uniform datorita culisorilor necuratati...dar asta la 125000km.
Daca se simt trepidatii in timpul mersului, se simt si la franare, dar asta nu inseamna ca discurile sunt ovalizate.
Daca anvelopele sunt obosite, rulate pe alta masina, uzate neuniform, vor hurui si vor transmite, deasemenea, vibratii in volan, atat in rulare cat si in franare.
Daca asfaltul nu este bun, nici franarea nu poate fi lina si fara trepidatii.
Tind sa-i dau dreptate lui Marty in ceea ce priveste calitatea slaba a lucrarilor de inlocuire/montare discuri.
Dar, inca odata,...nu cred ca se poate vorbi de un viciu general recunoscut al lancer-ului.
Chiar sunt curios, oare putem face o numaratoare a victimelor discurilor ovalizate/descentrate/etc?
Deschidem un poll?
Andrei, pe acelasi drum merg si cu alte masini, mai vechi si mai chinuite decat a mea si nu au nici pe dracu'.
am condus logan cu 190000km cu al doilea rand de discuri montat de 120000km si nu avea nimic pe niste drumuri de rahat.
si eu tot viciu zic ca e.
ar fi bine, daca am putea sa ne unim 2-3 dintre care cel putin unul fara probleme la franare(dar sa aiba peste 60000km) si sa incepem sa facem teste - sa inlocuim pe rand subansablurile.
eu unul m-as risca sa mai iau un rand de discuri sa le ard doar pentru teste, numai sa rezolv odata.
am condus logan cu 190000km cu al doilea rand de discuri montat de 120000km si nu avea nimic pe niste drumuri de rahat.
si eu tot viciu zic ca e.
ar fi bine, daca am putea sa ne unim 2-3 dintre care cel putin unul fara probleme la franare(dar sa aiba peste 60000km) si sa incepem sa facem teste - sa inlocuim pe rand subansablurile.
eu unul m-as risca sa mai iau un rand de discuri sa le ard doar pentru teste, numai sa rezolv odata.
Discuri am schimbat si eu ... curatare prealabila a butucului corespunzatoare zic eu ... facuta treaba la un service ok de aici din ploiesti ..
Problema mi-a reaparut dupa cateva mii de km .. pana in 10 000 daca nu ma insel .
Eu zic ca nu discurile in sine sunt problema ... eu as miza pe sistemul de prindere pe butuc ( desi nu sunt vreun as in mecanica )
Problema mi-a reaparut dupa cateva mii de km .. pana in 10 000 daca nu ma insel .
Eu zic ca nu discurile in sine sunt problema ... eu as miza pe sistemul de prindere pe butuc ( desi nu sunt vreun as in mecanica )
Chiar e o problema cu discurile la Lancerul Classic cu motor de 1.6 si imi pare rau ca am trecut de perioada de garantie si nu m-am ocupat sa gasesc o rezolvare. Si eu le-am rectificat in garantie pe la 20K de km si au inceput iar sa vibreze dupa nici 10K de km. Dupa rectificare, chiar am tinut cont de recomandarile celor de la service. Am evitat sa franez puternic pe parcursul primilor 200 - 300 de km. Rectificarea s-a facut fara demontarea discurilor de pe masina, deci nu putem discuta despre montarea necorespunzatoare a acestora.
Concluzia mea este ca sunt facute din materiale slabe, netratate corespunzator. Altfel nu imi explic reaparitia acestor vibratii.
@AndreiS
Nu are cum sa fie problema de la anvelope. Ar vibra si la rulare nu doar la franare daca ar fi anvelopele.
Deasemeni, nu vorbim de trepidatiile aparute atunci cand soseau are denivelari.
La o masina noua la care nu s-a umblat la discuri nu putem vorbi de calitatea slaba a lucrarilor de inlocuire/montare discuri.
Mai mult, vibratiile se simt (cel putin asa e la mine) doar cand franez la o anumita viteza de deplasare. Intre a 110 - 130 km/h. Sub 110 sau peste 130 nu se mai simt aceste vibratii.
Concluzia mea este ca sunt facute din materiale slabe, netratate corespunzator. Altfel nu imi explic reaparitia acestor vibratii.
@AndreiS
Nu are cum sa fie problema de la anvelope. Ar vibra si la rulare nu doar la franare daca ar fi anvelopele.
Deasemeni, nu vorbim de trepidatiile aparute atunci cand soseau are denivelari.
La o masina noua la care nu s-a umblat la discuri nu putem vorbi de calitatea slaba a lucrarilor de inlocuire/montare discuri.
Mai mult, vibratiile se simt (cel putin asa e la mine) doar cand franez la o anumita viteza de deplasare. Intre a 110 - 130 km/h. Sub 110 sau peste 130 nu se mai simt aceste vibratii.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori