Ce componente (piese) ati schimbat pe lancer-ul vostru clasic?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Mar 23, 2009 10:59 pm

Poti incepe sa iti pui SERIOASE intrebari referitoare la stilul tau de condus....

FOARTE SERIOASE. Sau astia vor sa te faca de niste bani chit ca placutele tale nu au nici pe dracu...

Avatar utilizator
andrei.pex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm

Mesaj de andrei.pex » Lun Mar 23, 2009 11:21 pm

Maine dimineata ma duc pana pe Metalurgiei la serivce , nu stiu ce se intampla cu geamul de la sofer , troncane ceva acolo in usa , iar cand apas pe buton sa`l deschid cade instantaneu cam 1-2 cm plus ca iar a parut troncanitul la roata stanga fata ( asta se intampla doar cand iau viraje ) ... in fine...
Ca tot ma duc maine la service am sa`i rog sa`mi verifice si placutele

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mar Mar 24, 2009 10:09 am

Drivere cred ca m-ai blestemat
Duminica, conducand absolut lejer si plictisit, mergeam cu a V-a lejer, prea lejer - 2500 turatii si am schimbat in a IV-a moment in care la apasarea acceleratiei motorul se tura in gol....bla bla bla...sunete de rulment spart...etc....trailer....service. Ieri dupa masa a m desfacut-o in service. Discul este CRAPAT. Nu e patinat deloc. E in schimb albastru spre mov - asta inseamna no fucking waranty. Partea metalica din interiorul discului este efectiv rupta. din pacate nu am fost inspirat sa-i fac o poza. Partea buna e ca sunt neatinse placa, rulmentul si volanta asa ca am comandat la ei doar discul (pt ca in 2 zile imi termina masina) - stiu ca ma vatine maxim 35000 - celalalt l-am schimbat fix la 35 asta vad ca a mers totusi 40.
Pana una alta sper sa reusesc sa iau cat mai repede un kit ambreiaj sport (dar nu prea sport ) si daca ma tine buzunarul si o volanta mai usoara.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Mar 26, 2009 10:09 am

23050 km

Rectificat discuri frina + ucis soricel motor ce chitaia exasperant (la prinderea gurii de admisie)

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Mar 26, 2009 10:13 am

QUOTE (LAV77 @ Mar 24 2009, 10:09 AM) Drivere cred ca m-ai blestemat
....

Nu ma. Nu te-am blestemat. Nu stii sa interpretezi mesajele masinii. Te-a injurat propria masina pana s-a facut albastra spre mov pentru modul in care te comporti cu ea

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Joi Mar 26, 2009 5:45 pm

Ma injura cam des si cam usturator - 1000 fix factura (disc, manopera si tractare). Km - 75000
Acum dupa remontare am impresia ca mi-a cazut cam jos relanti-ul. O sa verific maine debitmetrul si mufele de pe acolo.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Mar 26, 2009 6:20 pm

Si TPS. Ia la puricat tot ce e in zona.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Joi Mar 26, 2009 6:53 pm

Mda la TPS nu m-am gandit...Mi-e sa nu se fi belit de tot debitmetrul de la filtrul de aer extern (sau sa fie imbacsit cu ulei din filtru)

Avatar utilizator
JV16Bar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 18, 2007 4:36 pm

Mesaj de JV16Bar » Vin Mar 27, 2009 4:35 pm

Am fost azi la revizia de 80.000 (mai exact: 81319km) la ALIAT Mures. Placutele nu s-au schimbat, mi s-a zis, ca inca sunt bune.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Mar 27, 2009 5:29 pm

QUOTE (LAV77 @ Mar 26 2009, 06:53 PM) Mda la TPS nu m-am gandit...Mi-e sa nu se fi belit de tot debitmetrul de la filtrul de aer extern (sau sa fie imbacsit cu ulei din filtru)

Ma, n-am experienta la astea cu MAF, ci doar cu MAP, dar poate nu e dus.

Nu fa ca un preten dea meu care tocmai si-a luat TV tuner, a scos telecomanda, a pus bateriile care veneau cu tuneru, a bagat bateriile in telecomanda si a constatat ca nu merge deloc. S-a crizat repede, gandindu-se ca e stricata telecomanda. Dupa ce l-am calmat, s-a gandit ca are voltmetru si ca e posibil sa fie duse bateriile. Le-a masurat si intradevar o baterie era varza.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori