Ulei Cutie Viteze Manuala

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Iun 15, 2011 4:04 pm

Pai...

Pot sa zic ca ?nainte de schimbare c?nd uleiul vechi avea 60.000 mai c?r?ia c?teodată la schimbarea vitezelor.
Dupa ce am schimbat uleiul nu a mai aparut aceasta problema. (sau a aparut foarte rar).
Dar la rece (mai ales iarna) intra un pic mai greu in viteza.(pana se incalzesc motorul/cutia probabil)

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iun 15, 2011 10:31 pm

Friendly advice: treci pe API GL-4 si o sa vezi ca o sa-ti intre usor si la rece!

Btw, se pare ca la mine mai dureaza macar doua saptamini pina imi vine 75W-90 API GL-4, dar daca vreti repede asa ceva, se pare ca unul dintre putinele (daca nu unicul) locuri unde puteti gasi asa ceva (75W-90 API GL-4 pur) este OMV. Eu probabil c-o sa iau 2 litri de asa ceva si o sa-l folosesc citeva luni, sa "spal" cutia cu el, dupa care-l dau jos si bag Q8 T40

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Iun 20, 2011 3:53 pm

Intr-un final am primit raspuns de la Q8: nu se comercializeaza la litru, doar la bidoane de 20 de litri si la butoaie de 208 litri. Sincer, n-ar fi un cap de tara sa iau un bidon de 20 si sa vind mai departe, da' nu-s service sa zici ca scot din bidon si bag in cutie si nici n-am in ce dracu' recipienti sa pun daca e sa vind la litru.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Iun 23, 2011 2:07 pm

Asadar, organizam si noi o haiducie sau ne vedem dracu' de treaba? Intr-o cutie de Lancer intra 2.2 l de oloi, deci sa punem un 5 l. la doi oameni. Din cite stiu eu, Paul e interesat, eu sunt interesat, deci ar mai fi disponibili vreo 15 l. (6 persoane). Se mai baga cineva sau abandonam proiectul?

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Joi Iun 23, 2011 2:23 pm

2.5 l si la mine

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Iun 23, 2011 2:31 pm

Ah, sa nu uit, pretul e de 25 lei/litru.

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Joi Iun 23, 2011 8:53 pm

2.5l la mine.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Iun 25, 2011 10:26 pm

QUOTE (Marty @ Jun 23 2011, 02:07 PM) Asadar, organizam si noi o haiducie sau ne vedem dracu' de treaba? Intr-o cutie de Lancer intra 2.2 l de oloi, deci sa punem un 5 l. la doi oameni. Din cite stiu eu, Paul e interesat, eu sunt interesat, deci ar mai fi disponibili vreo 15 l. (6 persoane). Se mai baga cineva sau abandonam proiectul?


Corect! Merci ca nu m-ai uitat.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Iun 27, 2011 7:46 pm

ma apropii de revizia de 60 mii in care trebuie sa schimb si uleiul - ne mai combinam la ulei? il luam asa in 4, cati ne-am strans si il impartim dupa aia la alti doritori?

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Iun 28, 2011 11:31 am

adictoma, si eu ma cam grabesc cu uleiul de cutie pentru ca nu-mi place deloc cum merge masina. Ideea e ca in momentul de fata, pentru mine e o investitie cam mare 10 l. de ulei cutie, plus ca nu stiu cine mai cumpara dupa aia ulei varsat, chit ca il tin in recipientul in care vine.
In alta ordine de idei, daca ne hotarim sa-l luam, il luam si il impartim frateste, doar ca ies 5 litri de cap de om. Ce facem cu restu' de 2.5 litri, vedem noi.
Mai exista posibilitatea sa cumparam alt 75W-90 API GL-4 de pe piata, dar oferta este destul de saraca. Exista niste Castrol facut special pentru Mercedes Actros (35-38 lei/litru), mai exista niste Valvoline (tot in jur de 35 de lei litrul) si exista OMV Gear Oil (in jur de 30 de lei litrul, dar se gaseste f. greu). In rest, se gaseste API GL-4+ sau API GL-4/GL-5.
Tocmai am vorbit cu un nene care aduce Amsoil in Romania si mi-a spus ca ar putea aduce asa ceva, dar dureaza cam 2 luni pina il livreaza sau poate fi livrat mai devreme dar va fi un pic mai scump datorita transportului cu avionul. Imi da preturile mai tirziu si vi le pun aici.
Pe voi, in principiu, cam ce varianta v-ar coafa?

L.E.: Sun la 2 sa-mi dea pret si disponibilitate pentru OMV Gear Oil (o firma din Iasi).
Si mai L.E.: Am sunat si la OMV Romania, urmeaza sa ma sune ei sa-mi spuna din ce benzinarie pot lua uleiul asta in Bucuresti.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori