Ce componente (piese) ati schimbat pe lancer-ul vostru clasic?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Feb 25, 2009 12:33 am

Da, discurile rectificate sunt ok. Si am un stil de condus mai alert care implica si franari mai violente cateodata.
Cred ca ma apropii de schimbat placutre. Dimineata la plecare cam scartaie. Ai gasit ceva placute de frana aftermarket?

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Joi Feb 26, 2009 10:33 am

Schimbat pana acum... hmmm
-discuri frana - rectificate la 20000km schimbate la 30000km. Evident si placutele de frana. Placutele cu care vine masina echipata sunt ft incarcate cu metal si de aia strica discurile...
-am mai schimbat o piesa pe fata - se rupsese un surub p'acolo , dar nu mai stiu cum se numeste piesa - am un lapsus - dar am schimbat atunci dreapta si stanga .
-acum urmeaza revizia de 60000km si am inteles ca se schimba valvolina ( uleiul din cutie ) si trebuie sa-i fac o verificare la trenul de rulare - am ceva batai pe spate ....
In rest nimic , doar ce se schimba la revizii
Va tin la curent cu ce o sa schimb acum la revizie , pe langa ce e normal

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Joi Feb 26, 2009 7:18 pm

QUOTE (Andrei_RC @ Feb 25 2009, 12:33 AM) Da, discurile rectificate sunt ok. Si am un stil de condus mai alert care implica si franari mai violente cateodata.
Cred ca ma apropii de schimbat placutre. Dimineata la plecare cam scartaie. Ai gasit ceva placute de frana aftermarket?

Am gasit ceva pe bazarul de pe 4tuning.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Sâm Feb 28, 2009 12:57 pm

Ia uimeste-ne!

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mie Mar 04, 2009 11:50 am

pana atunci ..
- 23 500 km ... schimbat pe garantie rulment alternator din cauza unui scartait la relanti ( nimic grav .. doar deranjant )
-pe la 20 000 schimbat bara fata lovit si rupt in doua caine la 120 la ora ... ( au un craniu ai naibii ..... )

in rest doar revizii si cele obisnuite

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Joi Mar 12, 2009 11:30 am

Inlocuit lamelele de la stergatoarele de parbriz pe la 14000 de km. Cel din dreapta se facuse franjuri iar cel de la sofer incepuse si el sa se rupa. Cred ca principatul vinovat e un lichid de curatare a parbrizului de la Petrom care probabil ca ataca cauciucul. Pana sa pun acel lichid nu am sesizat vreo problema la ele. Pe viitor am sa evit sa-l mai folosesc.

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Joi Mar 12, 2009 9:46 pm

Update la mine
Schimbasem bieletele antiruliu, am aflat care era lapsusul meu , iar acum la revizie am schimbat - mai mult ca un moft - bucse bara stabilizatoare fata si spate. Bucsele sunt ieftine , dar manopera.... scump, dom'le , scump .
In rest nimic.
O sa vad ce simptome mai are dupa ce ii pun rotile de vara pe 17'' .

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Joi Mar 12, 2009 9:57 pm

QUOTE (Marty @ Feb 28 2009, 12:57 PM) Ia uimeste-ne!

Marty nu mai stiu exact. Erau ferodo sau zimerman.

Oricum am schimbat si eu placutele la reprezentanta ieri - la 75000 - cica n-au mai auzit pe nimeni sa duca atat de mult cu un set de placute. Mi-au zis ca inca 10000 mai mergeau. Am rectificat si discurile. Pare sa mearga ok.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Mar 13, 2009 11:04 am

QUOTE (Sfinxul @ Mar 12 2009, 11:30 AM) Inlocuit lamelele de la stergatoarele de parbriz pe la 14000 de km. Cel din dreapta se facuse franjuri iar cel de la sofer incepuse si el sa se rupa. Cred ca principatul vinovat e un lichid de curatare a parbrizului de la Petrom care probabil ca ataca cauciucul. Pana sa pun acel lichid nu am sesizat vreo problema la ele. Pe viitor am sa evit sa-l mai folosesc.
Sfinxule, vezi ca mi-am luat si eu "teapa" cu lichidu' de la Petrom. Faza e ca ala la 1 l. e concentrat, se dilueaza-n 3l. de apa.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Vin Mar 13, 2009 1:00 pm

QUOTE (Marty @ Mar 13 2009, 11:04 AM) Sfinxule, vezi ca mi-am luat si eu "teapa" cu lichidu' de la Petrom. Faza e ca ala la 1 l. e concentrat, se dilueaza-n 3l. de apa.
La mine teapa a fost la bidon de 5l si nu trebuia diluat. Oricum eu nu voi mai folosi asa ceva in viitor ca miroase groaznic.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator