Trepidat La Plecatul De Pe Loc

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Mie Noi 28, 2012 9:58 pm

Si la mine mai facea asa dar dupa ce apesi din nou ambreiajul si il eliberezi nu mai face.
Iar asta numai in sezonul rece!
Daca afli sa postezi si pentru noi!

Avatar utilizator
al_eugen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 19, 2009 6:34 pm

Mesaj de al_eugen » Vin Noi 30, 2012 7:05 pm

Salutare,

tot citind discutia asta mi-am amintit ca am avut si eu un episod similar la o Toyota Corolla (din 2003, 1.4 benzina), acum vreo 5 ani.

Era iarna (toamna?) si uneori, la pornire, se zguduia de parca as fi calcat frana fara sa scot din viteza. Cand am ajuns cu ea in service (dupa vreo luna-doua de facut asa) , n-a mai vrut sa faca. Am iesit cu sefu de service la un testdrive, a chinuit el ambreiajul un pic (franat masina de la 50 la 10 km/h) doar pe baza de pompat ambreiajul si retrogradat. Ce stiu sigur e ca nu a mai facut de atunci, masina inca are acelasi ambreiaj de atunci (avera cam 40k, acum e la >90k).

Suspectez ca 'agata' discul mai repede si asta cauza vibratiile. Cumva, poate si in urma tratamentului de forta, discul/placa/volanta au redevenit curate -> no more problem.

Asa ca as incerca procedura de mai sus. Daca discul e pe duca, o sa-l omoare. Daca e doar mizerie pe el, poate scapi.

Procedura:
- pe sector de drum liber, pornind de la 50-60km/h in tr.4: 'pompat' (apasat/eliberat pedala) de ambreiaj de cateva ori fara a actiona accelaratia sau frana
(trebuie drum liber ca se reduce viteza fara sa se aprinda stopurile, atentie!!!)
- cand viteza scade spre 40km/h, regrogradat in tr.3 si se repeta procedura
-s.a.m.d pana la tr1.

Recunosc, e un tratament barbar si empiric - folositi pe riscul propriu.

Avatar utilizator
parvuand1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 21, 2012 11:02 am

Mesaj de parvuand1 » Mie Dec 12, 2012 4:11 pm

salut! am ametit deja ... mi-e nush cum sa aplic "tratamentul" asta al lui eugen ... ma mai gandesc, poate dupa Craciun macar sa nu se strice inainte de sarbatori acum. n-am scris ca inca mai face, treaba e ca am observat >(tot eu ) ca trepideaza dac-o accelerez mai taricel cand e rece! daca plec mai usurel de pe loc nu trepideaza! uite ca am mai dat cateva indicii ...

Avatar utilizator
parvuand1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 21, 2012 11:02 am

Mesaj de parvuand1 » Mie Iun 19, 2013 11:39 am

cum ramasesem datoare cu o posibila explicatie la trepidatii, revin si va spun ca am facut revizia de 75000, schimbat si distributia, iar la sesizarea problemei, mi s-a raspuns foarte dragut ca masina n-are nimic, o fi probabil de la ambreiaj, dar sa merg asa, ca n-are nimic ??!! trepidatiile apar in continuare, in aceleasi conditii descrise deja (motor rece, plecat de pe loc), iar daca imediat ce incepe sa tremure calc ambreiajul si apoi o turez mai tare, cand ridic pedala, nu mai tremura. deci tot inainte !

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mie Iun 19, 2013 4:41 pm

Daca se aude si un tacanit infundat cand este rece, sesizabil doare daca ascultati atent motorul si in momentul apasarii ambreiajului dispare, este volanta.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Aug 05, 2013 8:16 am

Si eu aveam rar trepidatii la plecatul de pe loc, cred ca tot la temperaturi mai coborate. Insa se legau si cu hopuri la schimbarea vitezelor si o pedala de ambreiaj care tinea prea sus. Vinerea trecuta am schimbat lichidul de frana si de atunci in primul rand ca pedala tine mai jos, dar si masina se comporta altfel la schimbarea vitezelor. La schimbarea lichidului de frana, s-a aerisit si circuitul de ambreiaj.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori