Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007
QUOTE (Marty @ Oct 14 2011, 06:10 AM) M-as gindi sa adaptez un traseu de conducte care sa duca aer la discuri, da' sa dea dracu' daca nu tre' sa-l calculez la singe, ca nici sa fie frinele prea reci nu e bine dupa aia.Vezi sa nu gandesti prea mult.
Nu mai bine te inspiri tu dupa alte masini? Ca in exemplul de mai jos:
[attachment=14926:DSCF1217a.jpg][attachment=14927:DSCF1219a.jpg]
Iar pentru decupajul din carenajul de sub proiector care aduce aer spre frane, poti sa te inspiri dupa passat, polo, etc (si pozele de mai sus tot de acolo sunt). Sau chiar Logan, ca pana si ala are.
PS. Ce gasca mare pe aici!
Nu mai bine te inspiri tu dupa alte masini? Ca in exemplul de mai jos:
[attachment=14926:DSCF1217a.jpg][attachment=14927:DSCF1219a.jpg]
Iar pentru decupajul din carenajul de sub proiector care aduce aer spre frane, poti sa te inspiri dupa passat, polo, etc (si pozele de mai sus tot de acolo sunt). Sau chiar Logan, ca pana si ala are.
PS. Ce gasca mare pe aici!
- Fişiere ataşate
-
- DSCF1219a.jpg (202.86 KiB) Vizualizat de 1833 ori
-
- DSCF1217a.jpg (203.7 KiB) Vizualizat de 1839 ori
Salut si bine ai venit din partea echipei de moderatori
Sunt bune ideile prezentate de tine, merita facute cateva experimente. Totusi trebuie avut grija si la alte aspecte, nu poti sa pui o priza din aia pe orice masina si sa te astepti sa functioneze perfect, pot sa apara turbulente, vibratii, zgomote nedorite. La fel si daca faci prize de aer sub proiectoare. Majoritatea orelor pe care masinile de serie le petrec in tunele aerodinamice sunt pt a maximiza eficienta radiatoarelor si pt a elimina zgomotele cauzate de vant, si e posibil ca anumite bucati de plastic ce noua ne par banale sa fie de fapt gandite si calculate sa faca o treaba imoportanta, si scotandu-le sau alterandu-le sa te trezesti cu cine stie ce anomalii.
De asemenea, pe viitor, adopta un "ton" mai prietenos, poate ca nu suntem o gasca pe masura asteptarilor tale, dar suntem toti colegi
Sunt bune ideile prezentate de tine, merita facute cateva experimente. Totusi trebuie avut grija si la alte aspecte, nu poti sa pui o priza din aia pe orice masina si sa te astepti sa functioneze perfect, pot sa apara turbulente, vibratii, zgomote nedorite. La fel si daca faci prize de aer sub proiectoare. Majoritatea orelor pe care masinile de serie le petrec in tunele aerodinamice sunt pt a maximiza eficienta radiatoarelor si pt a elimina zgomotele cauzate de vant, si e posibil ca anumite bucati de plastic ce noua ne par banale sa fie de fapt gandite si calculate sa faca o treaba imoportanta, si scotandu-le sau alterandu-le sa te trezesti cu cine stie ce anomalii.
De asemenea, pe viitor, adopta un "ton" mai prietenos, poate ca nu suntem o gasca pe masura asteptarilor tale, dar suntem toti colegi
Salut, merci de primire. In PS ma refeream la driverx, PaulT, Marty, 2dor, ... pe care isi stiu din alte "parti" de ceva timp. Departe de mine gandul a fi rautacios, pentru faptul ca ii stiu, mi-am permis sa vorbesc asa si sa ii salut.
Referitor la circulatia aerului in zona rotilor, uite cateva simulari pentru circulatia aerului in zona rotilor (REFERENCE CASE = fara nici un fel de deflector in fata rotilor).
[attachment=14928:aero.jpg]
Modelul se aplica la orice masina, indiferent de marca, garda la sol, etc ..
Referitor la circulatia aerului in zona rotilor, uite cateva simulari pentru circulatia aerului in zona rotilor (REFERENCE CASE = fara nici un fel de deflector in fata rotilor).
[attachment=14928:aero.jpg]
Modelul se aplica la orice masina, indiferent de marca, garda la sol, etc ..
- Fişiere ataşate
-
- aero.jpg (1.12 MiB) Vizualizat de 1834 ori
@Alex44, Ironick este un vechi prieten si coleg de pe daciaclub. Stie detalii tehinice la greu si nu e genul sa isi puna xenoane sau leduri pe Logan, chiar are Logan. Pentru el detalii cum ar fi leduri, xenoane si eleroane sunt 0. Eu i-am spus ca mi-am schimbat discurile si placutele si atunci a citit ce a scris Marty despre racirea discurilor si a postat.
M-a derutat fata asta de la sfarsitul PS-ului
Merci pt simularea postata, chiar m-ai nimerit cu ea. Mi-am inaltat recent masina, si acum caut informatii despre deflectoare de orice fel sa restabilesc un pic ordinea sub masina, mai ales ca deflectorul stock de sub bara fata a intalnit o bordura, s-au imprietenit si a ramas acolo cu ea.
Cat despre logan, trebuie sa recunosc ca e mai atent gandita bara fata, cu scutul ala sub ea, si insertiile verticale din spatele ei ca sa forteze aerul sa treaca prin radiatoare si nu sa se strecoare pe te miri unde, decat la mine unde in jumatatea de jos aerul e liber sa se duca unde vrea, si doar in partea de sus e ingradit de bara de polistiren + 2 scuturi mici pe lateral. Eu sunt genul ala care intoarce capul dupa toate masinile pe strada si se uita pe sub ele sa vada ce cum au, am obs la Octavia (cel putin cea cu pachet de drumuri grele) 2 deflectoare in fata puntii spate pe langa cele clasice in fata rotilor. Probabil pt ca aerul sa evite sa se loveasca de punte si sa cauzeze turbulenta sau portanta.
La frane la mine aripa are cateva taieturi in zona etrierului, dar e si un pic umflata acolo, a.i deschizaturile sunt in jos practic, ca sa nu sara apa, mizerie, pietricele chestii dintr-astea si sa loveasca in disc sau in furtunele de frana. Daca la tine e dreapta, taieturile practic ar deschide-o direct spre disc si l-ai expune la tot felul de chestii, ar trebui atunci sa folosesti o grila care sa directioneze aerul in jos.
Merci pt simularea postata, chiar m-ai nimerit cu ea. Mi-am inaltat recent masina, si acum caut informatii despre deflectoare de orice fel sa restabilesc un pic ordinea sub masina, mai ales ca deflectorul stock de sub bara fata a intalnit o bordura, s-au imprietenit si a ramas acolo cu ea.
Cat despre logan, trebuie sa recunosc ca e mai atent gandita bara fata, cu scutul ala sub ea, si insertiile verticale din spatele ei ca sa forteze aerul sa treaca prin radiatoare si nu sa se strecoare pe te miri unde, decat la mine unde in jumatatea de jos aerul e liber sa se duca unde vrea, si doar in partea de sus e ingradit de bara de polistiren + 2 scuturi mici pe lateral. Eu sunt genul ala care intoarce capul dupa toate masinile pe strada si se uita pe sub ele sa vada ce cum au, am obs la Octavia (cel putin cea cu pachet de drumuri grele) 2 deflectoare in fata puntii spate pe langa cele clasice in fata rotilor. Probabil pt ca aerul sa evite sa se loveasca de punte si sa cauzeze turbulenta sau portanta.
La frane la mine aripa are cateva taieturi in zona etrierului, dar e si un pic umflata acolo, a.i deschizaturile sunt in jos practic, ca sa nu sara apa, mizerie, pietricele chestii dintr-astea si sa loveasca in disc sau in furtunele de frana. Daca la tine e dreapta, taieturile practic ar deschide-o direct spre disc si l-ai expune la tot felul de chestii, ar trebui atunci sa folosesti o grila care sa directioneze aerul in jos.
Putem sa continuam. Cateva teste cu efectele deflectoarelor in fata rotilor:
Drag Front Lift
Base model ? no deflectors 0.290 -0.001
#1 270 x 50mm, covers lower suspension link and tyre 0.278 0.056
#2 500 x 50mm, covers lower suspension link and tyre 0.283 0.068
#3 115 x 50, covers tyre 0.282 -0.001
#4 270 x 25, covers lower suspension link and tyre 0.277 0.038
#5 285 x 50, positioned 150-200mm ahead of wheel 0.294 -0.036
[attachment=14929:2456_13mg.jpg]
Sau de deflectoare urmarind curbura spoilerului.
[attachment=14931:carfloor1.JPG]
[attachment=14930:blcar.JPG]
Rezultate fara/montate:
[attachment=14932:carflow1.JPG][attachment=14935:carflow2.JPG]
[attachment=14933:carturb1.JPG][attachment=14934:carturb2.JPG]
Drag Front Lift
Base model ? no deflectors 0.290 -0.001
#1 270 x 50mm, covers lower suspension link and tyre 0.278 0.056
#2 500 x 50mm, covers lower suspension link and tyre 0.283 0.068
#3 115 x 50, covers tyre 0.282 -0.001
#4 270 x 25, covers lower suspension link and tyre 0.277 0.038
#5 285 x 50, positioned 150-200mm ahead of wheel 0.294 -0.036
[attachment=14929:2456_13mg.jpg]
Sau de deflectoare urmarind curbura spoilerului.
[attachment=14931:carfloor1.JPG]
[attachment=14930:blcar.JPG]
Rezultate fara/montate:
[attachment=14932:carflow1.JPG][attachment=14935:carflow2.JPG]
[attachment=14933:carturb1.JPG][attachment=14934:carturb2.JPG]
- Fişiere ataşate
-
- carflow2.JPG (23.47 KiB) Vizualizat de 1808 ori
-
- carturb2.JPG (24.47 KiB) Vizualizat de 1800 ori
-
- carturb1.JPG (17.8 KiB) Vizualizat de 1800 ori
-
- carflow1.JPG (26.41 KiB) Vizualizat de 1812 ori
-
- carfloor1.JPG (70.82 KiB) Vizualizat de 1813 ori
-
- blcar.JPG (12.52 KiB) Vizualizat de 1810 ori
-
- 2456_13mg.jpg (37.98 KiB) Vizualizat de 1817 ori
Bai n-aude, da' tu ce credeai, ca mi-a kkt mie creieru' o idee noaptea si hop s-o pun in practica, nu? Normal ca de la alti producatori m-am inspirat si eu, in speta fiind vorba de Corvette C6. Am urmarit un reportaj despre cum au calibrat ei frinele pe circuitul de la Nurburbgring. Ba erau prea calde, ba erau prea reci... pina la urma au nimerit teava de grosimea potrivita.
[attachment=14936:Ford_Mus...aper_56a.jpg][attachment=14937:Ford_Mus...paper_58.
jpg]
Asa cred ca le-au nimerit si astia ... sau poate s-au gandit sa mai obtureze din priza de admisie ca sa nu mai schimbe teava.
[attachment=14938:temp.jpg]
jpg]
Asa cred ca le-au nimerit si astia ... sau poate s-au gandit sa mai obtureze din priza de admisie ca sa nu mai schimbe teava.
[attachment=14938:temp.jpg]
- Fişiere ataşate
-
- temp.jpg (54.56 KiB) Vizualizat de 1838 ori
-
- Ford_Mustang_Boss_302_Laguna_Seca_2012_1600x1200_wallpaper_58.jpg (257.45 KiB) Vizualizat de 1832 ori
-
- Ford_Mustang_Boss_302_Laguna_Seca_2012_1600x1200_wallpaper_56a.jpg (275.94 KiB) Vizualizat de 1832 ori
Nope, sufla in centrul "turbinei", iar aerul este evacuat pe exteriorul discurilor. Sunt deschise doar pe o singura parte, in cazul de fata pe interior. Se vede inclusiv ca totul este acoperit sa nu scape aer, pentru eficienta.
[attachment=14939:rot.jpg]
[attachment=14939:rot.jpg]
- Fişiere ataşate
-
- rot.jpg (393.04 KiB) Vizualizat de 1840 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori