Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mie Sep 07, 2011 12:12 pm

Corect driverx! Nu prea cred eu ca nenea ala de la service-ul de roti stia el cat trebuie strans insa cred ca si cheia aia a lui probabil decalibrata a fost in stare sa repete de 16 ori o strangere in mare masura la fel ( hic ... parerea mea )

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Joi Sep 22, 2011 9:47 pm

http://www.stoptech.com/tech_info/wp_wa ... disk.shtml#

furat de la tovarasii subarioti - interesant daca aveti rabdare sa-l cititi

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Oct 10, 2011 10:52 pm

Dupa 4 ani, si 35000 km, a inceput si Mitsa mea sa tremure cand franez. O sa verific rotile mai intai apoi o sa pun niste discuri Brembo pe care mi le-a recomandat mecanicul meu, care foloseste marca asta de 11 ani si mi-a spus ca sunt ok. Maine imi spune preturile.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Oct 10, 2011 11:02 pm

Vezi ca eu am reusit sa le fac p-ale mele sa tremure. Am mers un pic mai hotarit, dar nu foarte tare, pe un drum destul de virajat. Probabil ca le-am incins destul de tare, ca dupa citiva km. de drum drept au incetat sa tremure.
Tinind cont de cele zise mai sus, imi permit sa lansez o noua teorie: daca discurile se ovalizeaza din cauza incalzirii excesive si a lipsei de ventilare? 2dor, te rog frumos, uita-te pe cantul discurilor tale si vezi cit de incarcate de rugina sunt. Ma gindesc la faptul ca s-au cam ingustat canalele alea si nu mai permit aerului sa circule cum trebuie pentru a raci discul.
La asta ma refer:

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Oct 10, 2011 11:09 pm

La mine mai vibreaza cateodata in conditiile in care discurile dar mai ales jantele au fost verificate cu 5 minute inainte cat de calde sunt. Nu spun ca erau a naibii de reci. Verificarea asta am facut-o ieri pe autostrada.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Oct 11, 2011 12:42 pm

Deci pret Brembo 350 ron perechea pe fata, nu se fac din alea cu caneluri pentru Lancer Clasic. Apar doar 2 bucati in Cehia si da azi comanda. Placute Textar 150 ron perechea, sunt la promotie la depozitul de unde ia mecanicul meu piesele.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Oct 11, 2011 1:08 pm

2dor, exact configuratia asta am avut-o si eu fata/spate. au rezistat 900km. bafta tie la mai mult!

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Oct 12, 2011 10:19 am

Eu am 6500 km de la rectificare si totul e inca ok....
@2dor - Daca nu sunt uzate prea mult poate ar merita sa le faci o rectificare. Operatiunea se face cu discurile pe masina, se scot doar rotile. Daca nu vibreaza decat foarte putin probabil ca va fi nevoie doar de o usoara "atingere" a discului, cum a fost si la mine.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Oct 12, 2011 10:34 am

Discurile sunt noi ca si placutele, am 36600 km. Si nu exista rectificare din punctul meu de vedere...Ce e aia rectificare? Pai sa fi nimerit eu in garantie cu problema asta? Sa vezi e-mail la Mitsubishi Europe si scandalul de rigoare.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Oct 12, 2011 10:40 am

Daca se mai intampla asta ii paste si din partea mea. Nici nu acceptam daca era vorba de o intrare serioasa in disc (ca prefer sa uzez eu discul nu sa il "subtieze" ei, mai ales ca in 28,000km aveam uzura de max 10% din placute... ). Din fericire chiar a fost ceva extrem de minor (am stat langa masina).. In momentul in care simt din nou cea mai mica problema schimbare scrie pe ele, sau super "scandal", ca am inteles ca dupa creierasul lor fac rectificari pana trebuie sa il schimbi datorita uzurii.. Si garantie am 5 ani, asa ca nu scapa.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator