Ce componente (piese) ati schimbat pe lancer-ul vostru clasic?
QUOTE (gabitzu @ Apr 7 2010, 12:13 PM) Am si eu un troncanit pe fata, troncanit pe care inca nu l-am identificat.
Din ce am vazut ca a schimbat lumea pe fata, ar fi capetele de bara, bielete si bucse stabilizatoare. Se poate sa aflu eu care ar fi simptomele la fiecare sau trebuie sa ma duc la un service/reprezentanta? Chestia e ca mi-a iesit masina din garantie si mi-e cam groaza de preturile din reprezentanta indiferent ca sunt piese sau manopera.
De la cei care ati schimbat deja aceste piese, cam care au fost preturile la reprezentanta?
Later edit:
Daca eram mai atent, nu trebuia sa mai intreb
Cred ca cel mai ok ar fi sa gasesc un service bun in Cluj si sa ii fac o inspectie pe partea de suspensie/tren rulare.
In plus, dupa doar vreo 4.000 km de cand am schimbat discurile pe fata, a inceput iar sa-mi vibreze la franare peste 120 km/h. Din ce am mai citit pe langa discuri ovalizate, vibratia in volan ar putea proveni si de la componentele trenului de rulare de care vorbeam mai sus.
- la mine a fost amortizorul dreapta. insa cei de la service rmb ziceau ca au ele o boala la arcuri.....uneori se ating spirele intre ele. m-a pufnit rasu.
- tot ca si driverx am avut un scartait pe spate. initial cei de la rmb au zis ca sunt bucsele oscilante...mi-au comandat la 40 de euro/bucata, iar cand m-am dus la service sa le schimb....s-a dovedit ca nu erau alea, ci era indoit bratul inferior spate si era dusa bucsa din capatul bratului....si telescoapele spate scurse (de aici scartaitul). azi urmeaza sa le schimb. va spun dupa daca mai face galagie.
- ca si service, eu sunt foarte multumit de rm auto (sper ca nu e considerat reclama). daca nu stiti unde e, dati-mi pm si va spun:) ...sa nu fie probleme ca fac reclama:))
Din ce am vazut ca a schimbat lumea pe fata, ar fi capetele de bara, bielete si bucse stabilizatoare. Se poate sa aflu eu care ar fi simptomele la fiecare sau trebuie sa ma duc la un service/reprezentanta? Chestia e ca mi-a iesit masina din garantie si mi-e cam groaza de preturile din reprezentanta indiferent ca sunt piese sau manopera.
De la cei care ati schimbat deja aceste piese, cam care au fost preturile la reprezentanta?
Later edit:
Daca eram mai atent, nu trebuia sa mai intreb
Cred ca cel mai ok ar fi sa gasesc un service bun in Cluj si sa ii fac o inspectie pe partea de suspensie/tren rulare.
In plus, dupa doar vreo 4.000 km de cand am schimbat discurile pe fata, a inceput iar sa-mi vibreze la franare peste 120 km/h. Din ce am mai citit pe langa discuri ovalizate, vibratia in volan ar putea proveni si de la componentele trenului de rulare de care vorbeam mai sus.
- la mine a fost amortizorul dreapta. insa cei de la service rmb ziceau ca au ele o boala la arcuri.....uneori se ating spirele intre ele. m-a pufnit rasu.
- tot ca si driverx am avut un scartait pe spate. initial cei de la rmb au zis ca sunt bucsele oscilante...mi-au comandat la 40 de euro/bucata, iar cand m-am dus la service sa le schimb....s-a dovedit ca nu erau alea, ci era indoit bratul inferior spate si era dusa bucsa din capatul bratului....si telescoapele spate scurse (de aici scartaitul). azi urmeaza sa le schimb. va spun dupa daca mai face galagie.
- ca si service, eu sunt foarte multumit de rm auto (sper ca nu e considerat reclama). daca nu stiti unde e, dati-mi pm si va spun:) ...sa nu fie probleme ca fac reclama:))
Am fost la service (multumesc sebasita )
Am de schimbat bieleta stanga si bucsile la bara stabilizatoare... Destul de previzibila treaba, punctele slabe ale lancerului clasic. Cred ca totusi am sa schimb ambele bielete, am un feeling ca in curand se va duce si dreapta. Din pacate nu se gasesc piesele la alti furnizori asa ca va trebui sa le iau pe original.
Revin cu preturi si impresii despre service si masina dupa.
Am de schimbat bieleta stanga si bucsile la bara stabilizatoare... Destul de previzibila treaba, punctele slabe ale lancerului clasic. Cred ca totusi am sa schimb ambele bielete, am un feeling ca in curand se va duce si dreapta. Din pacate nu se gasesc piesele la alti furnizori asa ca va trebui sa le iau pe original.
Revin cu preturi si impresii despre service si masina dupa.
Am fost cu driver pana la Unix Trade (magazin piese auto Cluj) in speranta ca voi gasi bieleta buclucasa dar fara succes, exista doar pe original.
De la service am primit urmatoarea lista de preturi:
- bieleta directie stanga: 310 ron
- bucse bara stabilizatoare spate: 2 x 45 ron
- manopera schimbare bieleta: 40 ron
- manopera schimbare bucsi: 2 x 25 ron
- geometrie roti: 2 x 80 roni (fata, spate) - le voi face pe ambele deoarece schimb si jantele + gume.
Total: 650 ron
La urmatoarea masina ma mut pe grupul vag, bmw poate-or fi mai ieftini
De la service am primit urmatoarea lista de preturi:
- bieleta directie stanga: 310 ron
- bucse bara stabilizatoare spate: 2 x 45 ron
- manopera schimbare bieleta: 40 ron
- manopera schimbare bucsi: 2 x 25 ron
- geometrie roti: 2 x 80 roni (fata, spate) - le voi face pe ambele deoarece schimb si jantele + gume.
Total: 650 ron
La urmatoarea masina ma mut pe grupul vag, bmw poate-or fi mai ieftini
Am trcut si eu pe la service mai mult sa vad cum arata dupa redeschidere si sa vad cat costa rola care intinde cureaua de la alternator. Surpriza insa...unul dintre mecanicii noi, pe care nu-i cunosc, se uita la masina...frumoasa...bla bla bla...si zice la un moment dat: "dar cat mai umbli cu placutele astea pe fata ca ajungi fier pe fier".
Tin sa precizez ca le-am schimbat pe cele "de fabrica" la 75000
QUOTE (LAV77 @ Mar 12 2009, 10:57 PM) Oricum am schimbat si eu placutele la reprezentanta ieri - la 75000 - cica n-au mai auzit pe nimeni sa duca atat de mult cu un set de placute. Mi-au zis ca inca 10000 mai mergeau. Am rectificat si discurile. Pare sa mearga ok.
Acum am 96000.
A mai schimbat cineva placutele de frana la vre-o reprezentanta? Daca da cat au rezistat.
Am avut inainte de lancer si alte masini si n-am patit niciodata asa ceva. Rareori am auzit la cei cu cutie automata ca schimba placute la 20000.
Nu pot sa inteleg ce placute mi-au pus. Am mers cu un set 75000 si tot ei au zis ca mai mergeau...si apoi termin un set la 20000???
PS: Mi-am comandat bujii - cica trebuia sa le schimb la 60000.
Tin sa precizez ca le-am schimbat pe cele "de fabrica" la 75000
QUOTE (LAV77 @ Mar 12 2009, 10:57 PM) Oricum am schimbat si eu placutele la reprezentanta ieri - la 75000 - cica n-au mai auzit pe nimeni sa duca atat de mult cu un set de placute. Mi-au zis ca inca 10000 mai mergeau. Am rectificat si discurile. Pare sa mearga ok.
Acum am 96000.
A mai schimbat cineva placutele de frana la vre-o reprezentanta? Daca da cat au rezistat.
Am avut inainte de lancer si alte masini si n-am patit niciodata asa ceva. Rareori am auzit la cei cu cutie automata ca schimba placute la 20000.
Nu pot sa inteleg ce placute mi-au pus. Am mers cu un set 75000 si tot ei au zis ca mai mergeau...si apoi termin un set la 20000???
PS: Mi-am comandat bujii - cica trebuia sa le schimb la 60000.
Am schimbat placute fata la 50000 pt ca am schimbat discurile. Placutele mai mergeau. Placutele fata de acum nu cred ca mai tin foarte mult. Nu cred ca fac cu ele mai mult de 30000-40000 km. Exista o diferenta intre piesele cu care a venit din Japonia si cele de schimb care se inlocuiesc in service.
Pe spate le-am schimbat la 70000.
Pe spate le-am schimbat la 70000.
Referitor la placutele alea - Vorbeam cu un baiat care lucreaza la litex si intrebam ce parere ar avea daca le-as schimba cu unele aftermarket .
Raspunsul lui a fost destul de net "NU" . Zice ca astea de fabrica sunt bune si tin destul .. si ca multi posesori de clasic s-au plans ulterior schimbarii lor ca celelalte s-au uzat prematur.
Zicea ca ce pun pe masina dupa cele originale de fabrica nu sunt identice ( nici nu au cum sa fie considerand ca sunt alte loturi ) .
Concluzionand - LAV77 - eu zic ca ar fi bine sa le dai in cap cu astea pe care ti le-au pus si ia-ti unele mai bune ( nu ma intreba de unde ca nu am habar ) Oricum .. cat de curand ajung si eu in situatia ta so ... tine-ne la curent
Raspunsul lui a fost destul de net "NU" . Zice ca astea de fabrica sunt bune si tin destul .. si ca multi posesori de clasic s-au plans ulterior schimbarii lor ca celelalte s-au uzat prematur.
Zicea ca ce pun pe masina dupa cele originale de fabrica nu sunt identice ( nici nu au cum sa fie considerand ca sunt alte loturi ) .
Concluzionand - LAV77 - eu zic ca ar fi bine sa le dai in cap cu astea pe care ti le-au pus si ia-ti unele mai bune ( nu ma intreba de unde ca nu am habar ) Oricum .. cat de curand ajung si eu in situatia ta so ... tine-ne la curent
am si eu belele cu troncanituri:
fata - comportamentul "standard" clasic
spate - un scartait sau troncanit, nu stiu exact cum sa-i zic, si pe stanga si pe dreapta; cei din metalurgiei zic ca e de la amortizor, ca e normal si sa nu-l bag in seama fiindca masina nu are nimic defect la articulatii; am observat ca atunci cand e umezeala nu se mai aude nimic.
mi-e o maaaaaaaare scarba de ei.
a, si treaba cu pietrele si spirele arcului mi-au bagat-o si mie pentru orice sunet ciudat pe care il scoate masina.
@lav77 - imi spunea cineva de la m-car metalurgiei ca placutele pe care le iei de la ei nu sunt mitsubishi, ci sunt fabricate pe nu-stiu-unde; mitsubishi le-a dat licenta sa le fabrice si le folosesc doar pe anumite piete.
eu mi-am luat ebc greenstuff si o sa le montez cand schimb si discurile; vad ca iar topaie volanu' cand franez. asta ar fi a treia oara cand le-as rectifica in 40000km
fata - comportamentul "standard" clasic
spate - un scartait sau troncanit, nu stiu exact cum sa-i zic, si pe stanga si pe dreapta; cei din metalurgiei zic ca e de la amortizor, ca e normal si sa nu-l bag in seama fiindca masina nu are nimic defect la articulatii; am observat ca atunci cand e umezeala nu se mai aude nimic.
mi-e o maaaaaaaare scarba de ei.
a, si treaba cu pietrele si spirele arcului mi-au bagat-o si mie pentru orice sunet ciudat pe care il scoate masina.
@lav77 - imi spunea cineva de la m-car metalurgiei ca placutele pe care le iei de la ei nu sunt mitsubishi, ci sunt fabricate pe nu-stiu-unde; mitsubishi le-a dat licenta sa le fabrice si le folosesc doar pe anumite piete.
eu mi-am luat ebc greenstuff si o sa le montez cand schimb si discurile; vad ca iar topaie volanu' cand franez. asta ar fi a treia oara cand le-as rectifica in 40000km
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori