Bataie Parte Stanga 2.0 135cp

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Sâm Mar 05, 2011 12:36 am

QUOTE (2dor @ Mar 3 2011, 01:17 PM) Oricum sa stii ca alea KYB sunt identice cu cele stoc Pai... ce ar fi putut sa difere la ele? Constructiv arata la fel, ca-s KYB, Sachs sau Monroe.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Mar 08, 2011 9:58 pm

Am avut multe batai "de ciocan" la Lancer-ul meu, mai exact la roata stanga-fata. Si scartaieli si orice tampenie posibila.

Am tot mers la spalatorie. Bataile de ciocan dispareau instant, dar dupa o luna, doua re-apareau. In schimb scartaielile nu se lasau si nu vroiau sa dispara. Undeva in decembrie a inceput sa faca urat, mai ales la ruliu. Multumita unui camion care avea prinderea farului foarte buna in bara, am luat o groapa serioasa in viteza. Ma orbise bine de tot. Imediat dupa aia scartaiala a disparut. Complet. Acum o saptamana am fost la service. Au urcat-o, au inspectat-o. Dupa aia scartaiala la ruliu a aparut din nou. Si facea tare. Si eu ma amageam ca iar am mizerie la arc. Si am mers la spalatorie. Si am dat 10 RON la OMV la spalatoria lor numai sa o fac "luna si bec"la arcuri. Si am reusit. Dar scartaiala la anumite gropi si la ruliu nu mai disparea.

Povestea e lunga, dar azi m-am enervat, am plecat mai repede de la lucru si am mers la o vulcanizare. Si dupa o inspectie noua la arcuri, care s-au aratat extrem de curate si fara pietricele la ele, am gasit si generatorul de scartaiala. O ditamai.....piatra. Unde? Unde nu m-as fi gandit ca o sa ajunga o piatra. Intre jug/caroserie si bara anti-ruliu. Chiar langa bucsa ca tine bara.

Uitati poza cu vinovatul....A se observa calitatea finisarilor aplicate de catre bara anti-ruliu
Fişiere ataşate
IMAG0049.jpg
IMAG0049.jpg (629.61 KiB) Vizualizat de 2147 ori
IMAG0048.jpg
IMAG0048.jpg (708.34 KiB) Vizualizat de 2139 ori

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Mie Mar 09, 2011 6:16 pm

Amortizoarele stock pe lancer-ul clasic sunt Kyb...toate seriile, loturile, etc.
Lancerul de 2.0 are o problema des intalnita la amortizorul dreapta fata, cred ca este vorba de o proasta aliniere.
Oricum, daca nu schimbi ambele amortizoare, nu ai facut nimic.

Avatar utilizator
cristian24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 21, 2011 11:50 am

Mesaj de cristian24 » Mar Mar 15, 2011 9:29 am

Salutare...cu partea dreapta culmea ca si eu am ceva probleme...dar s-ar putea sa schimb bucsile,sperand sa se limiteze doar la atat micile probleme....eu am 100si ceva de mii in bor dar am schimbat bucsiile o singura data....si asta pe la 25.000 facuti in Romania, ca apoi urmand inca 100 si ceva de mii pe drumurile din Germania, fapt pentru care costurile cu schimbarea pieselor aproape ca s-au redus..adica in afara de placute, ulei si distributie mai nimik....deci incomparabil cu ce se intampla cu probleme cauzate de drumurile noastre....cum ziceam mai sus in primele cuvinte sper ca ca totul sa se limiteze la schimbare buciilor...sti cineva la cat se ridica scorul in perioada asta?
multumesc.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Sâm Mar 19, 2011 9:30 am

QUOTE (AndreiS @ Mar 9 2011, 06:16 PM) Amortizoarele stock pe lancer-ul clasic sunt Kyb...toate seriile, loturile, etc.Goodbye Kayaba! Hello SACHS!

Avatar utilizator
socialmaker
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 29, 2011 1:15 am

Mesaj de socialmaker » Mar Mar 29, 2011 1:19 am

QUOTE (driverx @ Mar 8 2011, 10:58 PM) Am avut multe batai "de ciocan" la Lancer-ul meu, mai exact la roata stanga-fata. Si scartaieli si orice tampenie posibila.

Am tot mers la spalatorie. Bataile de ciocan dispareau instant, dar dupa o luna, doua re-apareau. In schimb scartaielile nu se lasau si nu vroiau sa dispara. Undeva in decembrie a inceput sa faca urat, mai ales la ruliu. Multumita unui camion care avea prinderea farului foarte buna in bara, am luat o groapa serioasa in viteza. Ma orbise bine de tot. Imediat dupa aia scartaiala a disparut. Complet. Acum o saptamana am fost la service. Au urcat-o, au inspectat-o. Dupa aia scartaiala la ruliu a aparut din nou. Si facea tare. Si eu ma amageam ca iar am mizerie la arc. Si am mers la spalatorie. Si am dat 10 RON la OMV la spalatoria lor numai sa o fac "luna si bec"la arcuri. Si am reusit. Dar scartaiala la anumite gropi si la ruliu nu mai disparea.

Povestea e lunga, dar azi m-am enervat, am plecat mai repede de la lucru si am mers la o vulcanizare. Si dupa o inspectie noua la arcuri, care s-au aratat extrem de curate si fara pietricele la ele, am gasit si generatorul de scartaiala. O ditamai.....piatra. Unde? Unde nu m-as fi gandit ca o sa ajunga o piatra. Intre jug/caroserie si bara anti-ruliu. Chiar langa bucsa ca tine bara.

Uitati poza cu vinovatul....A se observa calitatea finisarilor aplicate de catre bara anti-ruliu

Interesant... eu de vreo 2 luni tot aud o bataie la roata stanga spate. Am un Lancer 1.6 Invite doar 9000 km in bord. Ma gandesc sa trec pe la service pentru o revizie. In cazul in care am o problema similara crezi ca cei de la service ar putea sa o "diagnosticheze" ? In orice caz, ar trebui sa le spun despre bataie ?

Problema e ca nu bate intotdeauna, pot sa merg pe drum drept fara gropi si se aude, la fel pot sa merg 20 km si nu aud nimic... nu stiu ce ar putea fi...

Avatar utilizator
Sanky
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 23, 2011 8:35 pm

Mesaj de Sanky » Mie Apr 13, 2011 3:00 pm

Ma baieti, nici la un logan nu pica amortizoarele asa repede, eu am facut 2 teste pe stand incluzand pe cel cu demaraj denivelat si au iesit bine aproape de 60%, nu stiu dar eu nu cred ca sunt proaste ca se aud zgomote ca na asa e masina! Am avut o bataie si am rezolvat era o bieleta de directie iar acum, se aude ceva doar in pietris! Cred ca poate fi ori flansa ori inceput de sfarsit pentru pivot! Sfatul meu e sa schimbati amortizor doar daca e scurs sau sunteti siguri ca e dus, ca asa poate fi flansa de vina si schimbi amortizorul! Oricum am facut vreo 20 de mi cu ea si pot spune ca nu e rea da nici buna! Cam scumpa la piese am dat pe distributie 16 milioane si nu pe original role SKF si curele nu mai stiu! O alta intrebare daca se poate pentru cei cu 2.0, la schimbarea treptelor intra mai greoi in viteza sau asa mi se pare cel putin in alea mai mici? Daca aveti intrebari puteti sa le adresati ca eu am mai mesterit la ea o distributie, bieleta de directie, schimbat ulei in cutie, bucsile alea groase dupa bascula, bielete antiroliu, adica mai ma pricep asa de 2 lei! Astept raspunsuri ce ati mai schimbat pe la directie de fapt ce pica repede in afara de amortizoare care am impresia ca le schimbati de pomana!

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Apr 13, 2011 3:35 pm

am mai intrebat pe topicul masinii mele da acolo fiind un trafic mai mic, sunt sanse scazute sa raspunda cineva.

si eu am probleme iar cu amortizoarele spate la 1.6-le meu la 10km dupa ce mi le-au schimbat pe garantie astia de la m-car.

am tot sapat si am doua necunoscute:

1.amortizoare jakoparts ~ 400ron ambele spate
2.amortizoare Bilstein ~ ceva mai scumpe - astept un pret direct de la producator - am vazut ca se potrivesc si pe 2.0

intrebarea mea este stiti ceva de marcile astea, merita sau nu?

sa ma dau pe Sachs?

Fabricant MITSUBISHI
Gama de modele LANCER limuzina
Tip 1.6 (CS3A)
Din - Pana la 09.03 ? present
kW / CP 72 / 98
Cm3 1584
Cod motor 4G18

AMORTIZOR FATA 133 euro fara TVA

Nr. articol 22-156679
Denumire articol BILSTEIN - B4 Gas
Unitate de ambalare 1
Quantity 1
Statut articol normal
EAN 4025258621759
Numere de folosinta VNE-F667

Proprietati
Parte montare punte fata, Ansamblu amortizor-arc, presiune gas, bitubular ? in pret este inclus si ARC?

AMORTIZOR SPATE 110 euro fara TVA

Nr. articol 19-156316
Denumire articol BILSTEIN - B4 Gas
Unitate de ambalare 1
Quantity 1
Statut articol normal
EAN 4025258617783
Numere de folosinta BNE-F631

Proprietati
Parte montare puntea spate, presiune gas, bitubular, ochi inferior, stift superior

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Apr 13, 2011 4:29 pm

Dar ce te face sa crezi ca e amortizorul? Si eu am chitaieli in spate la kilogram, mai ales dupa ce se incalzeste vremea (iarna hiberneaza), dar amortizoarele mele la un control vizual, dar si pe tester, sunt..... "beton"

E altceva problematic la mizeriile astea de masini. Unii mai ziceau de culisant etrier, mai niste bucsi.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Apr 13, 2011 4:51 pm

ultima data cand am fost in service la un nene de incredere am verificat si teoria cu acei culisanti pe care oricum ii schimbasem in septembrie.

ideea este ca placuta de frana de pe interior ar fi avut joc din cauza culisantului; am fortat culisantul in suportul de etrier cu o fasie de tabla dintr-o doza de bere astfel incat sa ingreuneze jocul. la testul pe loc facut cu pumn, picior si baros in anvelopa nu mai avea niciun joc. in mers sunetul tot exista. plus ca sunetul meu din masina nu se aseamana cu cel de afara de la etrier si este mult mai puternic. - acum stau sa ma intreb: oare pot merge cateva sute de metri fara placute pe spate? presupun ca daca nu apas puternic pe frana nu ar trebui sa ajunga etrierul direct pe disc fiindca se actioneaza prima data frana fata.

am verificat si bucsa de la bara stabilizatoare - am scos bara stabilizatoare definitiv - sunetul persista

pe langa toate astea ambele amortizoare imi plang si mai am si confirmarea cunostintei din service care a avut exact aceeasi problema cu un impreza caruia ii troncanea tija din amortizor. l-a schimbat si acum e fericit.

am mai auzit pareri referitoare la flansa, ca ar fi ros cauziucul din flansa - dar nu inteleg cum sa existe acel zgomot doar la denivelari; plus ca arcul este tensionat si ar trebui sa preseze constant in flansa

inca un lucru pe care l-am observat este ca atunci cand las masina sa curga foarte incet scoasa din viteza si trag frana de mana se aude un troncanit puternic. ma gandesc sa nu cumva sa aiba joc si sabotii de la frana de mana in tambur. am testat incercand sa merg cu frana de mana la primul dinte dar tot se aude desi rotile pe spate erau aproape infranate

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori