Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Feb 22, 2011 11:09 am

s-a intamplat la mai multi posesori cu multe combinatii placute/discuri si mi-e greu sa cred ca asta este cauza defectarii tuturor.

Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Sâm Feb 26, 2011 1:16 pm

salutare, am 39000km parcursi, la revizia de 30mii s-au rectificat discurile s-au verificat suruburi piulite si ce s-a mai putut, dar cum am iesit din service, la viteze de peste 120, acelasi tremurat la franare...

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Sâm Feb 26, 2011 2:03 pm

echilibreaza rotile si verifica presiunea

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Feb 28, 2011 12:48 pm

QUOTE (ossu @ Feb 26 2011, 01:16 PM) salutare, am 39000km parcursi, la revizia de 30mii s-au rectificat discurile s-au verificat suruburi piulite si ce s-a mai putut, dar cum am iesit din service, la viteze de peste 120, acelasi tremurat la franare...Inseamna ca ti le-au rectificat verbal. Oricum, daca masina mai e in garantie, e de bine! Mergi inapoi la service si semnaleaza-le problema. Ar trebui sa-ti schimbe discurile de data asta.

Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Sâm Apr 09, 2011 7:02 pm

rotile le echilibreaza la fiecare schimbare de pneuri 2 ori/an si presiunea mult mai des

nu au fost rectificate doar verbal ca le-am vazut inainte si dupa strungarit. garantia a ramas o amintire, tremuratul nu

Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Lun Apr 11, 2011 8:54 pm

nu stiu cat de mult ajuta, insa la mine am avut "butuc"-ul iesit din cotele admise. Am schimbat discurile acum 2 ani + butucul buclucas, si de atunci nu mai am nici o problema...

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Apr 12, 2011 6:18 pm

cine si cum si-a dat seama ca e iesit din cotele admise?

Avatar utilizator
giovani
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 19, 2010 11:42 am
Contact:

Mesaj de giovani » Mar Apr 12, 2011 7:13 pm

Salut !

Si la mitsu meu a fost butucul iesit din cote. Dupa a doua rectificare, trepidatia in volan la franare a persistat si la o noua vizita la service au verificat si butucul de la ambele roti - cu comparatorul (dupa ce se demonteaza discurile de pe masina). In manualul de service original exista cotele maxime admisibile.
Eu stiu ca la inlocuirea butucului de roata se recomanda si inlocuirea rulmentului; atentie deci ! un rulment care cedeaza poate cauza "probleme grave" (mai ales daca se intampla la viteze mari.

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Mie Apr 27, 2011 12:34 pm

Si eu am avut aceeasi problema la 2.0 ; 60000km si dupa ce am indreptat jantele cand am trecut din nou la anvelopele de vara tremuratul a disparut , deci nu erau discurile de vina (in cazul meu). Toata tarasenia a fost 170 ron pe Fundeni incluzind schimbul de anvelope si echilibratul !

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Lun Mai 23, 2011 11:09 am

AICI am gasit o posibila cauza pentru problemele noastre legate de franare . O sa mai caut

Ar fi interesant de vazut un manual de service care sa contina cuplul necesar strangerii discurilor si a rotilor ( poate ca e si acolo vreo chichita )

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori