Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007
chiar daca e vechi subiectul, il aduc putin in actualitate.
clasicul meu acum vreo 10.000 de km (pe la 41.000) a inceput sa imi bage vibratii in volan la franari de pe la 120 la ora.
ii rectific discurile fata si fericit ii dau masina lu tata ca e in regula.
dupa vreo luna ajunge iar masina la mine si fac un drum de ungaria. surpriza, aceeasi problema la franarea de peste 100. zic bun...asta e, nu a tinut rectificarea si ii pun discuri noi.
ii trimit lu mosu discuri si placute noi (nipparts), merge la service, le monteaza, gaseste printre altele si piulitele la planetare foarte slabite, ii pune cauciucurile de iarna (cu tot cu echilibrare) si ieri ma duc sa imi iau masina de acasa pt un alt drum de ungaria.
si sa vezi minunatie....nu mai vibreaza la franari de la peste 100 (doar is discurile noi)...da vibreaza volanu ca nebunu in intervalul de franare 70-50 km/h.
din pacate azi va trebui sa plec la drum asa...ca nu am lata varianta, insa zilele urmatoare o duc la doctor sa vedem ce are....daca si-or da si aia seama.
ati mai patit careva asa?
clasicul meu acum vreo 10.000 de km (pe la 41.000) a inceput sa imi bage vibratii in volan la franari de pe la 120 la ora.
ii rectific discurile fata si fericit ii dau masina lu tata ca e in regula.
dupa vreo luna ajunge iar masina la mine si fac un drum de ungaria. surpriza, aceeasi problema la franarea de peste 100. zic bun...asta e, nu a tinut rectificarea si ii pun discuri noi.
ii trimit lu mosu discuri si placute noi (nipparts), merge la service, le monteaza, gaseste printre altele si piulitele la planetare foarte slabite, ii pune cauciucurile de iarna (cu tot cu echilibrare) si ieri ma duc sa imi iau masina de acasa pt un alt drum de ungaria.
si sa vezi minunatie....nu mai vibreaza la franari de la peste 100 (doar is discurile noi)...da vibreaza volanu ca nebunu in intervalul de franare 70-50 km/h.
din pacate azi va trebui sa plec la drum asa...ca nu am lata varianta, insa zilele urmatoare o duc la doctor sa vedem ce are....daca si-or da si aia seama.
ati mai patit careva asa?
Solutia la mine a fost simpla .. Schimbate discurile Niparts cu unele aftermarket . De ceva mii de km ( aproximativ 2500 cred ca sunt deja ) nu mai am nici o greata .. franeaza foarte bine si nu mai vibreaza deloc . Logic ca trebuie schimbate in acelasi timp si placutele .
Cauta sa cumperi discuri noi ( Zimmerman, ATE, Brembo ... stiu eu mai ce... ) si nu cred ca vei mai avea probleme .
Apropo .. monteaza-le intr-un service BUN .. nu neaparat la reprezentanta pentru ca "aia stiu despre mitsubishi nene" .
Toate cele bune!
Cauta sa cumperi discuri noi ( Zimmerman, ATE, Brembo ... stiu eu mai ce... ) si nu cred ca vei mai avea probleme .
Apropo .. monteaza-le intr-un service BUN .. nu neaparat la reprezentanta pentru ca "aia stiu despre mitsubishi nene" .
Toate cele bune!
acelasi lucru: discurile!
eu raman la pararea ca ceva le strica. eu sunt deja la al 3-lea set de discuri si al 2-lea de placute aftermarket.
am avut discuri Niparts, Zimmerman, acum Brembo, placute EBC, acum Textar si mai mult de 800km nu ma tin desi merg normal.
daca descoperi ceva, imparte informatia si cu noi.
eu raman la pararea ca ceva le strica. eu sunt deja la al 3-lea set de discuri si al 2-lea de placute aftermarket.
am avut discuri Niparts, Zimmerman, acum Brembo, placute EBC, acum Textar si mai mult de 800km nu ma tin desi merg normal.
daca descoperi ceva, imparte informatia si cu noi.
dar tu cum dracu ai reusit sa-ti faci masina sa-si dea talpa singura? a mea are 50000 si nu a fost asa de naravasa pana acum(decat foarte rar iarna ca ramanea la relanti in 2000 ture si cand se incalzea)
iar acum sa-ti spun, lasand gluma la o parte, ca, pana la 40000km nici pentru mine nu a fost o problema grava, rezolvandu-se cu doua rectificari care au tinut destul timp; dupa 40k a inceput distractia.
mai aveti putintica rabdare stimabile!
iar acum sa-ti spun, lasand gluma la o parte, ca, pana la 40000km nici pentru mine nu a fost o problema grava, rezolvandu-se cu doua rectificari care au tinut destul timp; dupa 40k a inceput distractia.
mai aveti putintica rabdare stimabile!
Salut !
Chiar daca am mai povestit experienta mea cu discurile de frana de la Lancerul meu clasic, o s-o repet cu speranta ca ar putea fi folositoare unora; astfel, dupa doua rectificari (masina in garantie), service-ul a hotarat inlocuirea lor in garantie (aprox 33000 km), la insistentele (spumele) mele, dar cu condita sa achit placutele de frana - situatie pe care am acceptat-o.
Oricum, cred ca Legea Consumatorului, chiar si in tara noastra prevede ca defectarea aceluiasi produs (sau reper) de trei ori in perioada de garantie ar implica inlocuirea produsului - deci a masinii; poate stie cineva mai multe detalii ? un jurist ?
Problema cred ca este din cauza placutelor de frana "dure" care banuiesc ca supraincalzesc discurile si in plus, acestea nu au calitatea otelului ok. Eu spun ca este clar defect de fabricatie cunoscut, deoarece masina mea (la care tin f mult) a fost folosita putin in oras (15-20%), restul km-trilor fiind facuti afara. Zilnic folosec o Skoda Octavia 2 care chiar ar fi avut toate motivele sa-i falfaie mai multe seturi de discuri de frana pana acum (90 000 km), dar nu s-a intamplat asa; revenind la placutele de frana pot sa spun ca nu tin mai mult de 30 000 km- evident la Skoda, spre deosebire de cele originale Mitsu care am inteles ca depasesc 50-60 000 km durata de viata.
O zi buna !
.....si Va doresc SARBATORI FERICITE ! si DRUM BUN !
Chiar daca am mai povestit experienta mea cu discurile de frana de la Lancerul meu clasic, o s-o repet cu speranta ca ar putea fi folositoare unora; astfel, dupa doua rectificari (masina in garantie), service-ul a hotarat inlocuirea lor in garantie (aprox 33000 km), la insistentele (spumele) mele, dar cu condita sa achit placutele de frana - situatie pe care am acceptat-o.
Oricum, cred ca Legea Consumatorului, chiar si in tara noastra prevede ca defectarea aceluiasi produs (sau reper) de trei ori in perioada de garantie ar implica inlocuirea produsului - deci a masinii; poate stie cineva mai multe detalii ? un jurist ?
Problema cred ca este din cauza placutelor de frana "dure" care banuiesc ca supraincalzesc discurile si in plus, acestea nu au calitatea otelului ok. Eu spun ca este clar defect de fabricatie cunoscut, deoarece masina mea (la care tin f mult) a fost folosita putin in oras (15-20%), restul km-trilor fiind facuti afara. Zilnic folosec o Skoda Octavia 2 care chiar ar fi avut toate motivele sa-i falfaie mai multe seturi de discuri de frana pana acum (90 000 km), dar nu s-a intamplat asa; revenind la placutele de frana pot sa spun ca nu tin mai mult de 30 000 km- evident la Skoda, spre deosebire de cele originale Mitsu care am inteles ca depasesc 50-60 000 km durata de viata.
O zi buna !
.....si Va doresc SARBATORI FERICITE ! si DRUM BUN !
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori