Zgomot Tare Ciudat
- brooklyntkd
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm
Si eu aveam o scartziala foarte urata pe spate dreapta inceputa cand am venit de la Praid, ajunsese zilele trecute sa ma scoata din minti.
Cand am fost aseara la spalatorie, am cerut sa dea bine cu apa pe langa roata si pe sub spoiler spate. Cand am plecat de-acolo, scartiala disparuse iar eu am redevenit fericit ca am scapat de "comportamentul dacia 1300".
Din cate am observat, pe spate amortizoarele si arcurile sunt protejate cu o teaca, iar inauntrul ei intra mizeria. Nu stiu daca solutia cu schimbatul arcurillor sau amortizoarelor ar elimina de tot problema, s-ar putea sa ai surpriza sa fie la fel, poate datorita formei flansei in care vine prins amortizorul sau cine stie ce alta problema si sa dai banii degeaba.
In alta ordine de idei, cred ca oricine merge si spala masina la spalatorie, e foarte simplu de rezolvat dand indicatii omului unde sa insiste cu jetul, de asta cred ca nimeni nu s-a gandit sa o elimine complet.
Cand am fost aseara la spalatorie, am cerut sa dea bine cu apa pe langa roata si pe sub spoiler spate. Cand am plecat de-acolo, scartiala disparuse iar eu am redevenit fericit ca am scapat de "comportamentul dacia 1300".
Din cate am observat, pe spate amortizoarele si arcurile sunt protejate cu o teaca, iar inauntrul ei intra mizeria. Nu stiu daca solutia cu schimbatul arcurillor sau amortizoarelor ar elimina de tot problema, s-ar putea sa ai surpriza sa fie la fel, poate datorita formei flansei in care vine prins amortizorul sau cine stie ce alta problema si sa dai banii degeaba.
In alta ordine de idei, cred ca oricine merge si spala masina la spalatorie, e foarte simplu de rezolvat dand indicatii omului unde sa insiste cu jetul, de asta cred ca nimeni nu s-a gandit sa o elimine complet.
salut !
Cauza zgomotului fata este recunoscuta oficial (service) ca fiind o problema de constructie, respectiv suportul de arc, in cazul rularii pe drumuri cu pietre, sau pietricele; ok, nu prea e facuta pt drumurile de la noi.
Totusi nu cred ca merita inlocuiri de amortizoare, arcuri si alte interventii in service, mai ales dc masina are un nr relativ mic de km si uzura componentelor nu implica oricum inlocuirea lor. In general, (parere personala) tot ce este montat in fabrica are sanse mai mari sa fie ok, fata de orice interventie "mestesugarita" la noi in tara.
Daca tot nu reusiti sa scapati de pietre la spalatorie se poare insista si cu aer la o vulcanizare (cu masina ridicata- arcul destins)
Cauza zgomotului fata este recunoscuta oficial (service) ca fiind o problema de constructie, respectiv suportul de arc, in cazul rularii pe drumuri cu pietre, sau pietricele; ok, nu prea e facuta pt drumurile de la noi.
Totusi nu cred ca merita inlocuiri de amortizoare, arcuri si alte interventii in service, mai ales dc masina are un nr relativ mic de km si uzura componentelor nu implica oricum inlocuirea lor. In general, (parere personala) tot ce este montat in fabrica are sanse mai mari sa fie ok, fata de orice interventie "mestesugarita" la noi in tara.
Daca tot nu reusiti sa scapati de pietre la spalatorie se poare insista si cu aer la o vulcanizare (cu masina ridicata- arcul destins)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori