Lancer Din 2004
Am nevoie de ajutor. Am un Mitsu Lancer din 2004 cu motor 4G18(1600 cmc). In vara asta l-am segmentat pt.ca manca f.f.f.mult ulei. Reparatia (segmentarea) a fost un succes.Totul a mers bine pana acum 2 saptamani, cand i-am schimbat bujiile. Am decis asta pt. ca erau montate cele de dinainte de segmentare. Am pus NGK (cele din manual).Motorul a inceput sa mearga rau (in 2 pistoane), alternand cu perioade cand mergea perfect. Am constatat ca in reprizele cand functiona trepidant, fara putere si cu intreruperi, in 2 pistoane, scotand mufa ce intra la bobina de inductie aferenta pistoanelor 2 si 3, nu se observa nicio schimbare, fapt ce m-a facut sa banuiesc ca acea bobina nu primeste impulsuri/curent in perioadele de "mal function". Am dus masina la tester la reprezentanta Mitsubishi, dar, culmea, exact atunci mergea bine si meseriasul mi-a spus ca motorul e in parametri, adica: bobinele sunt bune, bujiile la fel, sondele lambda de asemenea. A mai patit cineva asa ceva? Daca da, spuneti-mi ce sa-i fac. I-am schimbat fisele la bujii, am pus alte bujii noi (DENSO-din carte)
bobinele sunt bune. Le-am schimbat intre ele si asta m-a comvins ca sunt bune amamdoua.Azi am descoperit ceva: in timp ce mptorul functiona intrerupt, am scos pt scurt timp si am reintrodus mufa de la senzorul aflat pe galeria de admisie (senzor de presiune sau asa ceva) si motorul a reintrat in patametri, adica a inceput sa mearga normal. Am parcurs vreo 30-40 km si a mers bine. Am lasat-o cateva ore pana s-a racit motorul bine. Am pornit si am mers vreo cativa km, dupa care simptomele au revenit. Am deschis capota la motor si am repetat ,maevra cu mufa si, minune, iar si-a revenit motorul. Cine stie ce anume face acel senzor ?(nu e senzorul clapetei ci cel de dupa clapeta).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori