Ulei Cutie Viteze Manuala

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Dum Iul 07, 2013 1:10 pm

Salut,
Ambreiajul este cu actionare hidraulica, iar daca nu decupleaza cum trebuie (din diverse motive, inclusiv lichid de frana degradat) nici timoneria nu e lasata sa lucreze corespunzator, cel putin asta am dedus. E ceva gresit, in aceasta speta?!
La franare se putea rezolva cu o apasare mai ferma a pedalei, iar la nevoie ar fi intrat ABS-ul. Acum pedala de frana tine mai sus. De acord cu schimbarea lichidului de frana, o s-o fac peste... 8 ani, dupa cum ziceai si tu, Marty, s-o mai blegi si pedala pana atunci...
Bafta!

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Mie Aug 21, 2013 7:36 pm

nici nu stiam ca trebuie schimbat uleiul in cutia de viteze. la service-urile la care am umblat eu, mi-au spus ca daca masina nu face probleme, atunci nu trebuie schimbat. am aflat cu uimire ca trebuie schimbat la 105.000 km. vreau sa va spun ca eu am 242.000 si nu a fost schimbat niciodata uleiul in cutie. dupa ce am citit pe forum despre uleiul din cutie, mi-am stabilit sa-l schimb pana la sfarsitul lunii. mai este cineva care nu a stiut ca trebuie schimbat acest ulei?

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mie Aug 21, 2013 8:08 pm

Colegu'... zi-ne si noua la ce service-uri ai fost, sa stim sa-i ocolim.

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Mie Aug 21, 2013 10:41 pm

)))) din fericire s-a inchis service-ul la care mergeam, iar la cel la care merg acum nu le-am spus ca nu am schimbat uleiul in cutie, dar nici ei nu m-au intrebat. oricum, service-ul era in iasi si am vazut ca ai nr. de Bucuresti, prin urmare esti scapat. pe de alta parte, mitsu este miezul din fanta, pentru ca nu mi-a creat probleme care sa ma duca la service, decat pentru schimbat uleiul din motor si filtre. da, si discuri de frana (o data)

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Lun Sep 23, 2013 9:33 pm

In general fluidele (ulei, antigel, lichid servodirectie, lichid de frana) se schimba la 5 ani sau numar de km (care se face primul).

Eu am schimbat la 5 ani.

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Mie Sep 25, 2013 9:19 pm

QUOTE (Directoru @ Sep 23 2013, 09:33 PM) In general fluidele (ulei, antigel, lichid servodirectie, lichid de frana) se schimba la 5 ani sau numar de km (care se face primul).

Eu am schimbat la 5 ani.

E o parere! In cartea de service scrie altfel!
Pana la urma, fiecare e pe barba lui...

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Joi Sep 26, 2013 9:16 am

Din cate stiu eu intervalul recomandat de inlocuire pentru fluide este urmatorul:
-Ulei motor 10-15km conditii normale de utilizare;
-Lichidul de frana se schimba cam la 2 ani sau 40k km, la fel si antigelul.
-lichid servo si ulei cutie se poate prelungi spre 4 ani 100k km, cu verificare a nivelului periodica;
-ulei compresor Ac doar daca e cazul.

In alta ordine de idei am schimbat uleiul de cutie cu Texaco 75w90 gl4-gl5 luat de la reprezentanta si se simte o mica diferenta la felul cum intra in viteza, dar nu semnificativa. L-am schimbat la 5 ani si cateva luni, fostul proprietar nu stiu exact daca l-a mai inlocuit sau nu.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Joi Iun 19, 2014 3:12 pm

La temperaturi ambientale ce se invart in jurul valorii de 16-20 grade Celsius, dimineata imi intra greu in viteza 1 si a 2-a. Dupa ce se incalzeste motorul intra mai bine in viteza 1 dar se simte ca agata, la fel si in treapta a 2-a. Cu motorul rece parca simt ca bag in viteza la raba si trebuie dubla debreiere ca sa schimb vitezele 1 si 2 cat de cat lin. Si la voi se manifesta asa?

Ma gandesc sa-i schimb uleiul din cutia de viteze, care e cel din fabrica, si sa pun Valvoline MaxLife MTF GL-4 SAE 75W90. Am atasat si fisa tehnica a uleiului de transmisie pe care vreau sa-l bag in cutie.
Fişiere ataşate

[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 77
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Joi Iun 19, 2014 7:41 pm

Eu chiar iti recomand uleiul pe care vrei sa-l pui. Si eu am schimbat in Aprilie uleiul la Colt cu Valvoline MaxLife MTF GL-4 75W-90 si sunt foarte multumit. Intra mult mai usor in viteze si parca merge mai bine ca inainte. Acum astept iarna sa vad cum se descurca si la frig.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Iun 25, 2014 11:07 am

In marsarier cum inta? Dar cu motorul oprit? Retrogradarile sunt mai dificile decat schimbarile in sus? Poate ai probleme cu rulmentul sau placa de presiune si nu debreiaza complet, nu e neaparat sa fie de la ulei.


Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori