Ulei Cutie Viteze Manuala

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mar Iun 11, 2013 10:05 pm

jaytec-lubricants.com


Cauti si gasesti acolo fix ce-i trebuie masinii tale pt ungere. Pt ungerea mea gasesti ulei Jack

Meta...muci ala sa nu-l pui nici macar la roaba.

Spor.

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Mar Iun 11, 2013 11:55 pm

QUOTE (volint @ Jun 11 2013, 10:05 PM) jaytec-lubricants.com


Cauti si gasesti acolo fix ce-i trebuie masinii tale pt ungere. Pt ungerea mea gasesti ulei Jack

Meta...muci ala sa nu-l pui nici macar la roaba.

Spor.

De acord! Tu de acolo te aprovizionezi? Cat te-a costat? Daca aia e singura susa, sa-mi trimita comanda prin DHL din Japan s-ar putea sa nu renteze. Din cate stiu DHL se misca repede, dar pe ca$h frumos... Pana la urma Mitsu Lancer e o masina de buget.
Voiam sa stiu daca cineva a folosit aditiv pentru ulei de CV si mai ales daca a utilizat METABOND GOLD. Ma interesa, sa stiu ce alternative am.
Oricum, multumesc, frumos!

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iun 12, 2013 8:31 am

Am si eu o intrebare: te deranjeaza ceva la cutia de viteze de vrei sa-i schimbi uleiul? Daca nu, lasa-l acolo ca sta f. bine!

Avatar utilizator
mitreal
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 23, 2012 8:42 pm

Mesaj de mitreal » Mie Iun 12, 2013 8:01 pm

eu l-am schimbat totusi.. am bagat castrol dexron 2 parca.de schimbat l-am schimbat la reprezentanta de langa Ikeea, unde am dat de 2 batranei pe care a trebuit sa ii conving eu ca aceasta cutie de viteze are buson ) de scurs uleiul. ca si comparatie nu simt diferenta dintre ele, tot mai are un lag in schimbare cand accelerez. profit de aceasta ocazie si as vrea sa intreb alt posesor de lancer 1.5 automat daca masina lui are aceleasi simptome? atat ca acum a inceput sa tacane ceva la motor, mai ales la relantiu.. probabil tachetii?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Iun 12, 2013 8:46 pm

Pai uleiul ala trebuia pus? Cutia este manuala robotizata , deci ia ulei de cutie manuala. Lagul la schimbari nu are treaba cu uleiul, nu e cutie automata cu ATF, poate trebuie ajustat actuatorul ambreiajului pt ca s-a mai uzat discul de ambreiaj.

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Mie Iun 12, 2013 11:23 pm

QUOTE (Marty @ Jun 12 2013, 08:31 AM) Am si eu o intrebare: te deranjeaza ceva la cutia de viteze de vrei sa-i schimbi uleiul? Daca nu, lasa-l acolo ca sta f. bine!

Parca nu mai intra lafel de lin, mai ales la retrogradare in treptele 2 si 1.Nu am decat 40k cu masina. Nu am scurgeri, dar nici nu am verificat nivelul pana acum. Saptamana viitoare merg la un service sa fac scurta revizie cu tot cu schimb de ulei, asa ca inainte de a pleca in vacanta. Ma intereseaza ce alternativa as avea in cazul in care ar trebui sa completez uleiul din CV.

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Lun Iun 17, 2013 8:29 pm

Daca ai mai mult de 5 ani cu masina poti sa-l schimbi.

Eu l-am schimbat (cu ulei de la ei, Mitsubishi, ca deh ... am un fix) la MCar Metalurgiei acum vreo o mie de km si intr-adevar intra mai bine in viteze.

Numai bine!

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Sâm Iun 22, 2013 7:31 pm

Multam, "Directoru"!
Sa inteleg ca tipii de la MCar Metalurgiei au ulei CV cu SAE 75W85W sau ca esti multumit cu ce ti-au pus ei in cutie? Deocamdata am amanat momentul cand voi merge cu masina la service. Mai am ceva treaba...
Bafta!

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Dum Iun 23, 2013 9:31 pm

Acum am observat ca uleiul din CV a Lancerului (SAE 75W85W) este mineral. Probabil acesta este motivul pentru care se recomanda schimbarea uleiului de transmisie la 7 ani sau 105.000km.
http://jaytec-lubricants.com/index.php? ... cts_id=240

Bafta!

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Mie Iun 26, 2013 5:33 pm

Masina mea are 40000 km si e din 2008, si agata in treptele de viteza 1 si 2. Am suspectat ca nivelul uleiului din cutia de viteze este sub minim insa nu am verificat, inca. Ambreiajul nu patineaza, tine ok, pedala de ambreiaj se actioneaza super usor. Sa fie oare probleme cu placa de presiune? Din cate am certat ar putea fi o cauza pentru care intra greu in viteza. Cati dintre voi aveti problema asta, la rece si la cald?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori