Ulei Cutie Viteze Manuala
QUOTE (volint @ Jun 11 2013, 10:05 PM) jaytec-lubricants.com
Cauti si gasesti acolo fix ce-i trebuie masinii tale pt ungere. Pt ungerea mea gasesti ulei Jack
Meta...muci ala sa nu-l pui nici macar la roaba.
Spor.
De acord! Tu de acolo te aprovizionezi? Cat te-a costat? Daca aia e singura susa, sa-mi trimita comanda prin DHL din Japan s-ar putea sa nu renteze. Din cate stiu DHL se misca repede, dar pe ca$h frumos... Pana la urma Mitsu Lancer e o masina de buget.
Voiam sa stiu daca cineva a folosit aditiv pentru ulei de CV si mai ales daca a utilizat METABOND GOLD. Ma interesa, sa stiu ce alternative am.
Oricum, multumesc, frumos!
Cauti si gasesti acolo fix ce-i trebuie masinii tale pt ungere. Pt ungerea mea gasesti ulei Jack
Meta...muci ala sa nu-l pui nici macar la roaba.
Spor.
De acord! Tu de acolo te aprovizionezi? Cat te-a costat? Daca aia e singura susa, sa-mi trimita comanda prin DHL din Japan s-ar putea sa nu renteze. Din cate stiu DHL se misca repede, dar pe ca$h frumos... Pana la urma Mitsu Lancer e o masina de buget.
Voiam sa stiu daca cineva a folosit aditiv pentru ulei de CV si mai ales daca a utilizat METABOND GOLD. Ma interesa, sa stiu ce alternative am.
Oricum, multumesc, frumos!
eu l-am schimbat totusi.. am bagat castrol dexron 2 parca.de schimbat l-am schimbat la reprezentanta de langa Ikeea, unde am dat de 2 batranei pe care a trebuit sa ii conving eu ca aceasta cutie de viteze are buson ) de scurs uleiul. ca si comparatie nu simt diferenta dintre ele, tot mai are un lag in schimbare cand accelerez. profit de aceasta ocazie si as vrea sa intreb alt posesor de lancer 1.5 automat daca masina lui are aceleasi simptome? atat ca acum a inceput sa tacane ceva la motor, mai ales la relantiu.. probabil tachetii?
QUOTE (Marty @ Jun 12 2013, 08:31 AM) Am si eu o intrebare: te deranjeaza ceva la cutia de viteze de vrei sa-i schimbi uleiul? Daca nu, lasa-l acolo ca sta f. bine!
Parca nu mai intra lafel de lin, mai ales la retrogradare in treptele 2 si 1.Nu am decat 40k cu masina. Nu am scurgeri, dar nici nu am verificat nivelul pana acum. Saptamana viitoare merg la un service sa fac scurta revizie cu tot cu schimb de ulei, asa ca inainte de a pleca in vacanta. Ma intereseaza ce alternativa as avea in cazul in care ar trebui sa completez uleiul din CV.
Parca nu mai intra lafel de lin, mai ales la retrogradare in treptele 2 si 1.Nu am decat 40k cu masina. Nu am scurgeri, dar nici nu am verificat nivelul pana acum. Saptamana viitoare merg la un service sa fac scurta revizie cu tot cu schimb de ulei, asa ca inainte de a pleca in vacanta. Ma intereseaza ce alternativa as avea in cazul in care ar trebui sa completez uleiul din CV.
Acum am observat ca uleiul din CV a Lancerului (SAE 75W85W) este mineral. Probabil acesta este motivul pentru care se recomanda schimbarea uleiului de transmisie la 7 ani sau 105.000km.
http://jaytec-lubricants.com/index.php? ... cts_id=240
Bafta!
http://jaytec-lubricants.com/index.php? ... cts_id=240
Bafta!
Masina mea are 40000 km si e din 2008, si agata in treptele de viteza 1 si 2. Am suspectat ca nivelul uleiului din cutia de viteze este sub minim insa nu am verificat, inca. Ambreiajul nu patineaza, tine ok, pedala de ambreiaj se actioneaza super usor. Sa fie oare probleme cu placa de presiune? Din cate am certat ar putea fi o cauza pentru care intra greu in viteza. Cati dintre voi aveti problema asta, la rece si la cald?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori