Martor Srs
- brooklyntkd
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm
e plin pe ebay de ele , deci e problema cunoscuta dar as fi curios cat e piesa asta la Mcar , se numeste CLOCKSPRING SRS si nu implica mare skil in schimbare
http://www.ebay.com/itm/2003-2004-2005- ... ed&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/2003-2004-2005- ... ed&vxp=mtr
- brooklyntkd
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm
mi-a spus un mecanic ca aceasta piesa a cedat din cauza ca cei care mi-au facut ungiurile bine dupa ce am schimbat niste bielete (sau ceva de genul). a mai spus mecanicul ca volanul trebuie sa stea perfect drept dupa schimbarea unghiurilor, altfel spirala ramen in tensiune. e cam ciudata explicatia, dar la mine s-a stricat la vreo 2 luni dupa ce am facut unghiurile.
este cineva care are martorul srs aprins fara sa faca unghiurile??
este cineva care are martorul srs aprins fara sa faca unghiurile??
Nu are nicio legatura cu unghiurile si cu pozitia volanului dupa reglarea unghiurilor. Ca asa nici viraj nu mai poti sa iei de teama sa nu se rupa spira.
Mie la service Bras din Iasi mi-au zis ca e de la scaunul soferului, ca s-ar fi desprins nu stiu ce tablita de pe acolo, ca asa au mai patit ei pe la niste Renaulturi.
In schimb, stie cineva cum se scoate volanul? Ca sa il ducem la un electronist sa vada care e treaba, poate merge fara sa dai 200E la service Mitsu...
Mie la service Bras din Iasi mi-au zis ca e de la scaunul soferului, ca s-ar fi desprins nu stiu ce tablita de pe acolo, ca asa au mai patit ei pe la niste Renaulturi.
In schimb, stie cineva cum se scoate volanul? Ca sa il ducem la un electronist sa vada care e treaba, poate merge fara sa dai 200E la service Mitsu...
Ideea e ca eroarea asta nu dispare de la sine chiar daca, printr-o minune, se reface contactul. Eu am avut scaunul din dreapta scos si a ramas martorul aprins pana cand s-a sters eroarea cu testerul.
Deci inainte de a te apuca de alte nebuneli, daca ti s-a recomandat sa verifici contactele de sub scaune, fa miscarea asta si apoi o diagnoza pentru a sterge eroarea. Daca nici dupa aceea nu este ok, treci mai departe.
Deci inainte de a te apuca de alte nebuneli, daca ti s-a recomandat sa verifici contactele de sub scaune, fa miscarea asta si apoi o diagnoza pentru a sterge eroarea. Daca nici dupa aceea nu este ok, treci mai departe.
Ai dreptate, insa am inteles ca e greu de verificat ca respectiva "placuta" e undeva intre buretele si suportul metalic al scaunului, intr-o zona greu accesibila, avand rolul unui "cantar" necesar functionarii sistemului SRS, sistem care, zic cei de la Bras, ar fi functionabil numai daca pe scaunul respectiv sta o persoana cu greutate mai mare de 30 sau 40 de kilograme.
Pe de alta parte, martorul din bord nu sta intotdeauna aprins si ma gandesc ca in anumite pozitii ale pamblicii de la volan ori ale "placutei" de la scaun (ca deocamdata nu stiu ce e defect) s-ar putea sa se refaca contactul la circuitul defect nefiind neaparat nevoie de o stergere a defectului din calculator. Dar mai cercetam si vedem ce o sa iasa.
Pe de alta parte, martorul din bord nu sta intotdeauna aprins si ma gandesc ca in anumite pozitii ale pamblicii de la volan ori ale "placutei" de la scaun (ca deocamdata nu stiu ce e defect) s-ar putea sa se refaca contactul la circuitul defect nefiind neaparat nevoie de o stergere a defectului din calculator. Dar mai cercetam si vedem ce o sa iasa.
Cred ca ei se refera la senzorul de prezenta. Insa mi se pare oarecum ilogic ca in cazul in care acesta este defect sa iti aprinda martorul de airbag. Din punctul meu de vedere, ce ar tb sa verifici ar fi conexiunile - daca e posibil ca problema sa fie de la scaune.
Ce mi se pare ciudat e faptul ca spui ca uneori se stinge - dupa cum iti spuneam, la mine nu s-a stins decat dupa ce am sters eroarea, chiar daca refacusem conexiunea. Sfatul meu ar fi sa mergi sa ceri o parere mai avizata de la service-ul Mitsubishi, chiar daca e posibil ca o diagnoza sa fie cu cateva zeci de lei mai scumpa decat la Renault.
Ce mi se pare ciudat e faptul ca spui ca uneori se stinge - dupa cum iti spuneam, la mine nu s-a stins decat dupa ce am sters eroarea, chiar daca refacusem conexiunea. Sfatul meu ar fi sa mergi sa ceri o parere mai avizata de la service-ul Mitsubishi, chiar daca e posibil ca o diagnoza sa fie cu cateva zeci de lei mai scumpa decat la Renault.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori