Relantiul Lui Driverx

Discutii in contradictoriu. Pana la un anumit punct. Prin aceasta rubrica nu intrigam la discutii in contradictoriu, ci doar oferim un loc in care aceste dispute sa se desfasoare fara a perturba alte subiecte. A nu se depasi limita bunului simt! Nu se vor tolera jignirile si insultele.
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Iun 04, 2009 10:21 am

QUOTE (Apple @ Jun 4 2009, 10:12 AM) *** tu cine crezi ca-ti masoara rotatiile motorului? asa, dupa tine...

Senzoru senzoru. Dar te rog sa argumentezi de ce crezi ca ala ar fi, dat fiind ca nu am anormalii cel putin la ce vad pe bord. Adica niciodata nu am constatat sa creasca turatia motorului iar pe ceas sa vad altceva decat o crestere a turatiei.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Joi Iun 04, 2009 10:31 am

ai 2 senzori:
senzor volanta - montat pe sub masina in dreptul volantei şi masoara rotatiile motorului. poate fi montat si spre fulie.

senzor ax cu came - este situat pe capacul de la tacheti (ma rog, in zona aia) şi impreuna cu senzorul de volanta stabileste pozitia pistoanelor pentru a comanda momentul injectiei

la senzor de volanta (popular asta e denumirea, de fapt e senzor rotatie arbore cotit) se poate depune pe el pilitura de pe pinionul electromotorului sau al volantei, iar daca este pozitionat in zona fuliei se poate depune ulei scapat de la semeringuri.
Nu suspectez ulei ca e motorul nou, insa e posibil sa fi fost pozitionat prost (robotul care-l pune poate avea abateri de cca 2 mm - ceea ce e mai mult decat suficient) iar pozitia proasta sa duca la depunere de pilitura pe el. ori il curati, verifici contactul, ori il schimbi. atentie cum il cureti.

ti-e clar cred ce se intampla cu o injectie comandata de aiurea.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Iun 04, 2009 11:03 am

Corect. Acuma am inteles la ce te refereai. Da, e langa capac senzorul. Celalalt e jos, dar nu m-am uitat. Pentru ca ar trebui desfacut pe acolo din ce am vazut in manual.

Dar ar fi trist sa fie ulei pe acolo. Mai ales ca asa am luat masina. Iar eu sa il curat, chiar daca mi-ar place, chiar daca as vrea, masina este in garantie iar interventii neautorizate asupra masinii nu as vrea sa fac, nici cu mainile mele, nici ale altora. Ca sa nu fie discutii dupa aia si pe tema asta.

Injectie comandata aiurea, sau aer comandat aiurea. Service-ul din Cluj mi-a schimbat ISC-ul. Brusc nu mai aveam 2000 rot/min (or more) la pornire , ci undeva intre 1800-2000. La temperaturi negative, relantiul era stabil chiar un minut la 2100-2200 rot/min inainte de schimbarea ISC-ului. Nu intotodeauna, dar se intampla

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Joi Iun 04, 2009 11:07 am

eu ti-am zis, nu cred sa fie vrb de ulei, ci doar de o pozitionare proasta a senzorului rotatie arbore cotit. senzorul ala are cap magnetic. toata pilitura de la frecarea pinionului electromotorului de cel al volantei se duce fix in senzorul ala daca senzorul e pozitionat prost.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Iun 04, 2009 11:25 am

Ok. O sa vad ce pot face. Multumesc pentru idei. Doar ca, desi ti se pare ca as fi masochist, sincer deja is satul sa merg sa ma rog de astia sa imi rezolve masina. Is prea multe luni de zile.

Am fost un mare fraier ca am tratat calm problema pana acum, am mers ca naivu in service cu informatii cat mai multe, sperand in naivitatea mea ca o sa existe o oarecare deschidere si interes in rezolvarea problemei. In schimb m-am ales cu bataie de joc, incercari penibile ale unor angajati din Cluj sa ma "convinga" ca masina asta e PERFECTA, afirmand asta de 2 ori asta in timp ce se urca la volan sa imi bage masina in service, porneste motorul, se cupleaza AC-ul, o lasa sa "curga" cu spatele ca era in panta, dupa care baga in viteza I-a, accelereaza finut baiatul si cand sa porneasca masina se opreste AC-ul si baiatul merge in nas, motorul fiind la un pas sa se opreasca. Penibil. Iar baiatul ala umbla zilnic cu tot felul de masini. Si stand o zi intreaga acolo sa schimbe 2 chei, treaba de nici o ora, am vazut ca se descurca cu mutatul masinilor, nu pot zice ca ii moare motorul.

Din punctul meu de vedere, acest topic poate fi considerat inchis. Chiar daca cix va dori sa il lase deschis pentru a varsa aici si alte posturi care o sa le culeaga de pe alte topicuri.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Joi Iun 04, 2009 11:28 am

nu nu nu.... eu zic sa fie inchis topicul dupa ce postezi ca s-a rezolvat

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Iun 04, 2009 11:44 am

Depinde si ce intelegi prin rezolvat.....

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Iun 04, 2009 12:26 pm

Depinde ce intelegi si tu prin rezolvat, driverx, ca poate ii descoperi si altele...

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Joi Iun 04, 2009 12:28 pm

asta se numeste flame. e contra regulamentului sau ma insel?

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Joi Iun 04, 2009 12:46 pm

Draga Driverx acesta este un mesaj explicativ. Nu l-ai primit prin pm ca sa inteleaga si altii care e treaba.
Mai primesti 10% pentru limbaj necorespunzator (asta cu discount pt ca daca te uiti in regulament gasesti - Limbaj necorespunzator: 20%)

Ai umplut mai toate topicurile cu "relanti"-ul tau.

in primul rand acest cuvant nu exista! verifica aici
varianta corecta gasesti aici'



Aici ti-am zis sa te opresti.
Tu ai continuat sa iti plimbi ralanti-ul de la un topic la altul.

QUOTE (driverx @ Jun 4 2009, 08:46 AM) Si va rog nu mai raspundeti. N-are rost sa mai stricam topicul omului doar ca unii se simt ofensati. Am spus ce am avut de spus legat ECU si parametrii lui, pricepe cine poate, cine nu, sa se simta in continuare posesor de masina speciala cu ECU personalizat pe talpa lui...

Adica dupa ce tu incepi cu offtopic si flame vi si zici "Si va rog nu mai raspundeti" ?

Si mai vorbeai de limitele bunului simt

QUOTE (driverx @ Jun 4 2009, 08:46 AM) Ala e topic la misto. Cu unicul scop de a fi un topic liber fara restrictii si alte prostii Si mai este unul. Unde aproape ca am incurajat de la bun inceput misto-ul, dar in limitele bunului simt. Macar aia de acolo stiu sa extraga partea funny, fara a se simti jigniti si mai stiu eu ce. Aia chiar au venit cu idei constructive, fara a se simti jigniti sau ca isi irosesc timpul pe acel topic. Nu am pretentia sa imi dati solutia TEHNICA, ca e mult pana acolo, voi nu ati facut chestii mai de baza.

Pai aceleasi limite ale bunului simt ar fi trebuit sa ite faca sa te opresti atunci cand ti-am zis sa nu mai scrii in toate topicurile de ralanti-ul tau.
Pentru asta te-a sanctionat Cix.


De la mine primesti pentru:

QUOTE (driverx @ Jun 3 2009, 10:44 PM) andrei.pex

Scoate bateria. Lasa rabla cateva minute


QUOTE (driverx @ Jun 4 2009, 08:25 AM) Pe bune, deja sunteti penibili. Ar trebui sa fim o comunitate unita. Dar unii de pe aici se simt ofensati, altii cred ca e placebo. Cine stie ce mai urmeaza.....

Ma, masina se muleaza dupa stilul vostru. Daca voi ziceti, fix asa e. Ca doar trebuie sa va simiti bine ca aveti masina speciala .... "personalizata" pana si in mat(z)ele ECU-ului....

Cu "Ma" si cu "Ba" cred ca ti-au zis si pe acasa ca nu e frumos sa vorbesti. Dar poate ai uitat ca ce-i drept au trecut multi ani de atunci.

QUOTE (driverx @ Jun 4 2009, 08:46 AM) Si am si altceva de facut in viata asta decat sa stau dupa curul tuturor habarnistilor plini de bullshituri in ei care stau sa imi explice ca masina merge normal la -10 grade in timp ce un alt lansator, 20 metri mai incolo avea cu 600 ture mai putin....
si lista ar putea continua.

QUOTE (driverx @ Jun 4 2009, 09:52 AM) Chestii de baza? Pai, o comunitate ok ar sustine (nu conteaza cum) pe unul cu probleme, in loc sa ma huliti si sa va iritati la cuvantul relantiul in orice context.


Nu te huleste nimeni pentru ca ai probleme ci pentru modul in care le expui. Fiecare a venit cu cate o idee incercand sa te ajute. Chiar imi pare rau ca nu s-au potrivit ideile noastre la problema ta. Mecanici totusi nu suntem.

Scrie răspuns

Înapoi la “Combat Zone”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori