Razboiul tunerilor

Discutii in contradictoriu. Pana la un anumit punct. Prin aceasta rubrica nu intrigam la discutii in contradictoriu, ci doar oferim un loc in care aceste dispute sa se desfasoare fara a perturba alte subiecte. A nu se depasi limita bunului simt! Nu se vor tolera jignirile si insultele.
Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Dum Mar 01, 2009 8:39 am

QUOTE (Cristian Stancu @ Feb 27 2009, 11:00 PM) scuze ca ma bag,dar eu merg pe premiza....cel mai destept cedeaza.

Aveti legale si *legale va putei masura fortele acolo, zic eu...pana atunci faceti 500 cai din masina mea cu 100 Euro ))) - asta da provocare

Gata s-a rezolvat cum ai vrut tu, dar nu asta e problema. Un evo 9 doar cu soft le-a pus operele la respect, iar pentru cei care sunt propietari ii asigur de respectul meu.

Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

De unde pana unde o fi primul cand noi consideram ca este normal sa facem acest model si-l facem de cand a aparut?
In mintea lor or fi primi ...
Am sa incep cu propietarul si masina de zi de zi.
Propietarul este Rares un tip care nu pare a fi strain de Competitile auto si nu este chiar asa de lipsit de dorinta de a castiga. Faptul ca ales un tuner care nu-l poate promova pe primul loc e altceva , aceasta idee fiind subliniata de faptul ca doreste sa monteze evacuare si admisie, iar acum doua zile s-a intrecut cu un STI2008 si cu un Evo9 RacingCode doar cu soft care l-a invins. Sigur cursa nu este o proba insa arata totusi lipsa de putere.
Modificarile care apar evocate in print screenul de mai sus sunt aberatii tehnice ca sa nu le spun altfel.
Cei care pretind ca acest evo ar fi primul facut la noi poate ca au dreptate intr-un fel , poate primul care o sa se strice.

Modul de lucru si de abordare a problemelor in cazul acestui tuner lasa f mult de dorit, si sunt curios ce calculator folosesc ei cu fibre optice dupa ce spinteca ecu in doua? (am atasat un PrtSc.
Citat de pe : http://vwforum.vwforum.ro/index.php?sho ... 6368&st=20

andreitentean

".... si se pare ca exista competitori care prefera sa moara capra vecinului decat sa o duca pe a lor la dresaj si specializare."

adica bulardas este o capra dresata ? specializata in ce ? ca de dus a dus-o pe undeva pastorul Tentenist


Parerea mea dupa explicatile hazli de mai sus e ca ... ma abtin si pe langa
"cantitatea de benzina injectata" ... cantitate de benzina pe ce pe ora, pe secunda, pe, milisecunda, exprimarea corecta fiind raportata la raportul stochiometric si denumita in mod uzual AFR... adica ati micsorat boost-ul intentionat doar nu vreti sa spuneti ca ati "terminat" turbina.
Orice modificare , mai ales a axelor cu came (intake,exhaust) afecteaza VE-ul motorului. Daca nu controlezi bine parametrii buclei PID debitul instantaneu de aer depaseste valoarea maxima admisa de debitmetru/limita ECU. Debitmetrul de pe EVO X este subdimensionat oricum ...
Probabil ca economistilor le sunt necunoscuti parametrii kp,ki,kd ai si sitemului de comanda PID/PIDS. implementat in EVO X.
Experimente pe masinile clientilor:


bulardas nu stie sa seteze 3 way selenoid , chestia care noi am facut-o acum 3 ani ....

uite ce intrebati tampite pune pe evolutionm.net . citatul este luat de aici : http://forums.evolutionm.net/ecuflash/3 ... ost5517307

Habar nu are , cere sfaturi pe net si testeaza pe banii clientilor si pe masinile clientilor

apr 8 2008 si data asta este f veche ??? ca de 2006 s-a scuzat tenteanu ca era tamaie la fibre optice.(atasaamentul anterior)


" to be sure which port is which i breath throw every port. And when it has no power i see which ports are interconnected and then i put it on a 12v and see again which port are interconnected.

With the perrin i tried to use exactly like the original solenoid. I let on the car the turbo restrictor, the T and put the solenoid instead of the original. I connected the T (bleed line) with the NC port of the solenoid. So when no current to the solenoid the bleed line was closed, when energized the solenoid should vent to atmosphere. But no boost. "

habar nu avea ca la selonoid cu 3 cai NU SE FOLOSESC RESTRICTOARE pentru ca functioneaza pressure mod NU flow mode.
Eu inca rad si ma amuz de ce o sa pateasca masinile clientilor.

Tunerul lor se numeste Aron:

" Indeed a great tuner. He helped me when i need it the most. And that is the best help you can get.

Thank you Aaron

Sabin
__________________
Sabin B. "


aici si-a dresat capra tenteanu: aici se roaga de asta sa-l i-a la cursuri: http://forums.evolutionm.net/ecuflash/3 ... ost5517272
Quote:
Originally Posted by JohnBradley
I will be offering a course in the future. It will be more ECUflash specific but tuning is tuning.

Tuning-
Its numbers and watching what the datalogger tells you is working and what isnt working. The "theory" that alot of tuners proclaim as gosepl tends to be (at least to me) opinion more than substantiated fact. Obviously there are always the things that work and things that don't, but the blending of the values in between is where some people get carried away.

Can you be more specific??? I am interested from some time like you know. Maybe...
__________________
Sabin B. "



aici recunoaste ca este prost dar se roaga de aia sa-i spuna cum sa creasca presiunea: http://forums.evolutionm.net/ecuflash/3 ... ost5517307
Quote:
Originally Posted by razorlab
That is why. No T or pills are used with a 3port. Straight vac lines with no pills. 1 to pressure source, one to wastegate actuator and one to air or back into the intake system.

Ok i will try this tomorow.

And how do you set the desired load table in this case? if you want to go around 1.7 bar


Tell me stupid, i don't mind! i just wanna learn some stuffs.
__________________
Sabin B.


Chiar nu ma interesa ce fac ei dar prin asta ei recunosc ca HABAR NU AU iar ... numit tentean are doar gura mare .
Apropos valoare limita a presiuni in EVO X este maxim 1.4 bari cum mergea cu 1.5 cand ei NU au log-uri pentru EVO X,
Noi AVEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!! si nu exista pe nici un net !!!!!
Fişiere ataşate
aberatiievoX.JPG
aberatiievoX.JPG (211.67 KiB) Vizualizat de 6106 ori
de_ras.JPG
de_ras.JPG (142.46 KiB) Vizualizat de 6105 ori

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Dum Mar 01, 2009 4:41 pm

Nu inteleg cum is permit sa iasa sa deschida gura cand ei merg in varful picioarelor pe forumuri afara cu cersitul de informatii.
intreaba de evo grupa N

si cand spune "tell me stupid" corect era "call me stupid" oricum termenul este acelasi .. "stupid" si i se potriveste

pe forumurile din romanai astia merg pe boanate si se dau fete mari , iar acolo se taraie in genunchi cu nadragii in vine doar doar de le arunca cineva un os

Bulardas e omul lor de tehnic ...

http://www.skn-tuning.de/portal/alias__ ... fault.aspx
Fişiere ataşate
SabinBularda.gif
SabinBularda.gif (13.38 KiB) Vizualizat de 6119 ori
sgrpn.jpg
sgrpn.jpg (99.59 KiB) Vizualizat de 6110 ori
tellmestupid.jpg
tellmestupid.jpg (59.54 KiB) Vizualizat de 6113 ori

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Mar 02, 2009 11:22 am

Poate va calmati...

In urma discutiilor aprinse, userul AUM primeste ban permanent fiind clona, iar sebastian si skn-tuning 50% warn.

Ca o remarca pt skn, daca ati avut acordul nostru in a va publica ofertele, asta nu inseamna ca trebuie sa calcati Regulamentul forumului in picioare si sa va certati ca la usa cortului! Josnic!

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Dum Mar 08, 2009 11:30 pm

totul este o replica la un act publicitar neacoperit tehnic:
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=1867
Atasamentul pus de mine nu este recomandat sa fie deschis de minori sau pudici.
Ca sa il vedeti trebuie sa va logati:
http://www.legalracing.ro/forum/viewtop ... 1532#21532
SKN-evoxsunet.pps

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Mar 17, 2009 8:08 pm

QUOTE (andrei @ Mar 2 2009, 01:22 PM) Poate va calmati...

In urma discutiilor aprinse, userul AUM primeste ban permanent fiind clona, iar sebastian si skn-tuning 50% warn.

Ca o remarca pt skn, daca ati avut acordul nostru in a va publica ofertele, asta nu inseamna ca trebuie sa calcati Regulamentul forumului in picioare si sa va certati ca la usa cortului! Josnic!

Apropo de warn , cat dureaza acesta . Se anuleaza dupa o perioada , ca punctele de penalizare ?
Sau tine de tine/ voi perioada sau cumulul de warn ?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Mar 17, 2009 9:08 pm

sa inteleg ca te intereseaza sa te bagi la un 50%?
ca la permis....se prescriu punctele dupa 6 luni.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Mar 17, 2009 9:20 pm

Ma gandeam la 50 - 100 % , sau 300 % ca diaconescu la rating .

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Mar 17, 2009 9:50 pm

Inca nu am decis pe ce perioada se intinde warningul. O sa se anunte.

Scrie răspuns

Înapoi la “Combat Zone”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori