Mutat de la Rezolvare problema portbagaj -> fuguta la service

Discutii in contradictoriu. Pana la un anumit punct. Prin aceasta rubrica nu intrigam la discutii in contradictoriu, ci doar oferim un loc in care aceste dispute sa se desfasoare fara a perturba alte subiecte. A nu se depasi limita bunului simt! Nu se vor tolera jignirile si insultele.
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Feb 02, 2009 12:27 pm

Barbatii adevarati conduc Mitsubishi Lancer!
Barbatii adevarati nu au nevoie sa mearga la sala, ei se antreneaza inchizand portbagajul Lancerului!

Muschiu bine cu amortizoare tari se tine!

Avatar utilizator
MUTU
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 07, 2008 3:02 pm
Contact:

Mesaj de MUTU » Lun Feb 02, 2009 4:08 pm

Gresesti Cristi stim cu totii ca barbatii adevarati conduc colt si fac precum vulpea cu strugurii cand vine vorba de LANCER. Intru destul de rar dar nu pot sa nu observ comportamentul tau obsesiv... esti mai suparat pe noul lancer decat orice posesor al acestei masini... ma gandesc sa intru si eu pe forumul de maybach sa le spun fraierilor de acolo ce masina naspa si-au tras.. pe logica ta.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Feb 02, 2009 5:00 pm

Mutu, daca mergi la mcar si ai nevoie la toaleta, o sa vezi pe pereti urmatoarele texte!

La WC:
Barbatii adevarati conduc Mitsubishi Lancer!
Barbatii adevarati nimeresc din prima!

La ghiuveta:
Barbatii adevarati conduc Mitsubishi Lancer!
Barbatii adevarati nu se aranjeaza!



Pe acceasi idee e si postul meu de mai sus!
Sunt doar glume si lancerul nu are nici o legatura cu barbatii adevarati sau terminatii care il detin!

Ce penibil...
"Gresesti cristi...pe logica ta"

Nici loganistii nu reactioneaza in halul asta!

Avatar utilizator
MUTU
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 07, 2008 3:02 pm
Contact:

Mesaj de MUTU » Lun Feb 02, 2009 6:15 pm

Banuiesc ca ai ajuns "la wc" din cauza ca e tarziu si incepe foamea sa actioneze... nu are rost o discutie cu tine pe zona asta.
Cat despre loganisti si coltisti banuiesc ca esti expert in aceste dueluri asa ca nu vreau sa te incurc.

Sunt doar un om plictisit de niste pseudo-glume pe aceeasi tema, care tin de mai bine de un an.
Am inteles parerea ta despre new lancer... de multa vreme. Esti redundant si nu vad cum offtopicul tau penibil ajuta pe omul cu portbagajul.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Feb 02, 2009 6:50 pm

Duelurile sunt ok atunci cand exista un subiect si niste oameni care sa-l comenteze.
Aici nu exista nici un subiect.
Nici macar sa-ti raspund cu aceeasi moneda nu am chef...e ca si cum as incerca sa fac observatie unui rom obraznic si suparat pe viata, care insista sa-mi stearga parbrizul la intersectie, dar mai mult il murdareste....

Si eu sunt plictisit de asemenea discutii, am renuntat la ele, desi unele "pseudo-glume" se continua si acum, fara sa mai am vreo contributie...si se vor continua...
Postul de mai sus chiar a fost o gluma, fara nici o alta intentie si nu mi-am imaginat nici o secunda, ca poate da nastere la o asemenea discutie, care in mod clar, pe alte forumuri nu ar fi provocat nici o reactie negativa, de aceea raman la parerea ca in mare parte, mitsu.ro e un forum special cu oameni speciali, pasionati, informati, destupati, tineri in gandire, relaxati...
Cred ca discutia de acum e un accident, altceva te-a suparat pe tine si mai mult ca sigur de vina e faptu' ca ai avut niste pierderi la bursa de pe Wall Street...
Io sunt sarac si fericit! Noroc ca am castigat coltu' asta la un pariu ca altfel tot cu bicicleta mergeam si acum.

Parerea mea despre lancer cu bune cu rele este similara cu a multora...unii sunt posesori, altii le vand....
Aceeasi atitudine critica o am si despre colt...insa daca nu citesti si anumite sectiuni ale forumului si te grabesti sa tragi concluzii cum ca ai fi inteles si tu ceva, ajungi uite sa poluezi topicul omului, constient fiind ca o sa-ti raspund...
Am ajutat oameni de pe forum, fara sa fac caz de asta si fara sa scriu aici...
De asemenea daca am o informatie utila o postez aici si nu intru din cand in cand sa-mi manifest plictiseala...

PS. Am incercat sa fiu politicos, oare am facut bine ?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Feb 02, 2009 9:09 pm

QUOTE (MUTU @ Feb 2 2009, 04:08 PM) barbatii adevarati conduc colt si fac precum vulpea cu strugurii cand vine vorba de LANCER.
Deja ma streseaza chestia asta, cred ca daca o mai citesc de cateva ori fac criza de isterie.

Urasc chestiile de genu': te oftici ca io' o am mai mare (masina, evident), mai tare si comentezi in necunostinta de cauza.

"Ha, fraiere, vorbeste oftica din tine!"

Hai sa incercam naibii sa terminam odata cu subiectivitatea si sa fim obiectivi! Sunt curios, din toti membrii forumului cati au impartasit aici exact fiecare problema tehnica pe care au intampinat-o...

Nu dom'ne, nu... Forumu' e ca sa ma dau si io' mare pa net ce masina am si sa ofic fraierii care au tupeu sa comenteze ca masina mea "n-are talent".

Pe bune, gata.. ma oboseste subiectul asta. N-am spus niciodata ca, Coltul meu nu troncane, nu zangane cand inca uleiul e rece in cutie (ba chiar am si inregistrat "evenimentul"), ca nu agata uneori, ca nu ma deranjeaza stalpul din stanga fata, etc. Dar daca as fi spus aici ca am fost sa fac dest drive cu un (citez, "LANCER") DI-D si cand a pornit demarorul m-am speriat din cauza zgomotului si am luat mana de pe cheie eram iarasi catalogat ca si "invidios".

Recunosc, nu am avut bani pt un New Lancer. Mi-ar fi placut mai mult decat Coltul un Lancer Classic de 2 litri (a se vedea aici). Iar in cazul in care as fi avut bani pt un New Lancer, as fi preferat un EVO 9 second-hand. Asta ca sa inteleaga unii ca daca cineva le critica masina nu o fac din cauza ca nu si-ar fi permis-o. (Eu, cunoscandu-l destul de bine de-acum pe Cristi, sunt sigur ca si-ar fi permis un "LANCER".)

Sper ca, de aici incolo, posesorii de New Lancer sa fie capabili sa inteleaga (fac referire aici strict la cei care au chestia cu vulpea si merele in cap, fata de restul imi cer scuze daca am creat impresia ca ii bag in aceeasi oala) ca, daca cineva critica aceasta masina o face poate in cunostinta de cauza si ca e imatur sa planga ca un copil de gradinita cand e criticat desenul pe care l-a facut.

Am acceptat masina constient fiind de toate MINUSURILE ei, iar daca cineva ar critica o anumita chestie care sunt constient ca exista, as confirma, si as incerca impreuna cu ceilalti posesori sa gasim o explicatie si o posibila rezolvare. In schimb, voi infirmati orice chestie si va bateti cu pumnii in piept ca orice remarca se face din invidie si ca masina e defapt perfecta. Voi cand o sa incercati macar sa va schimbati atitudinea? Se va intampla vreodata sau cer prea mult?

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Feb 02, 2009 10:24 pm

QUOTE (andrei @ Feb 2 2009, 09:09 PM) Sunt curios, din toti membrii forumului cati au impartasit aici exact fiecare problema tehnica pe care au intampinat-o...

Uite unu:
QUOTE (chacha @ May 21 2008, 12:34 AM) Critici:
- desi e varianta de dotare Comfort, ii lipseste cotiera desi are consola
- casetofonul radio este prea integrat in masina neputand fi schimbat cu unul oarecare (un MP3 player) iar cei de la reprezentanta mi-au spus ca nu exista pentru ea standard decat RadioCasetofon si CD-audio dar nu Mp3 player ceea ce e putin deranjant. Problema am rezolvat-o cu un triplu-prelungitor de bricheta si un modulator care sincer este o solutie cu rezultate peste asteptari, asteptandu-ma sa fiu dezamagit dar este OK, adica mediu.
- calitatea plasticelor nu mi se par din cele mai bune
- soclul brichetei are un mic joc, adica orice insertie in ea nu sta perfect fixata aceasta producand uneori un scurt zgomot la modulator de exemplu sau o resetare la detectorul de radar insa jocul este f mic, nu apare des
- interiorul este mai potrivit pentru anii 1998 decat 2000+ insa asta nu ma deranjeaza asa tare
- unica defectiune la ea a fost schimbarea cilindrului de ambreiaj insa care printr-un noroc s-a rezolvat usor cu o 38 RON +TVA dupa cum am mentionat in alt topic
- problema ceasului o am si eu, adica ceasul nu isi mentine oara si merge "haotic", nu ma bazez pe el, problema ce mi-ar placea sa o pot rezolva
- computerul de bord cred ca afiseaza gresit total informatiile legate de consum si de autonomie, testul de pompa neconfirmand nimic din ce afiseaza el (consum 80% extern 12-140 km/h si 20% urban Cluj a fost de 6.5 l/100km , adica 870 km cu 57 de litri de benzina). Nu stiu daca sa ma bazez pe el cand merg la pompa asa ca folosesc indicatorul acului de la rezervor, iar pe computer sub 6.9 litri/100km nu a scazut niciodata ceea ce este total fals. mentionez ca si externele la mine in judet inseamna drumuri destul de rele si serpentine multe, doar de la Reghin putand sa o galopez putin...
- o masina rara cu putine informatii despre ea, eu de exemplu caut de o luna jumate in disperare un manual de utilizator la ea, am fost si la dealeri dar degeaba, asa ca orice problema minora/majora se rezolva mai greu din lipsa de informatii....


QUOTE (chacha @ May 1 2008, 12:53 PM) Cred ca s-a rupt cablul de ambreiaj (boala incepatorului). Problema e urmatoarea:

Cu motorul pornit nu pot schimba nici o treapta de viteza. Cu motorul oprit schimb. Iar pedala de ambreiaj e moarta, adica moale si fara nici o reactie. Buba e ca m-a lasat la semafor iar la fiecare oprire moare motorul si il pornesc cu ea bagata in treapta 1 si asa plec mai departe. Deci ambreiajul e mort , nu pot sa o controlez decat cu frana (moare motorul) sau cu pornire motor (pelaca imediat de pe loc). Problema am patit-o acum juma de ora si turbez ca fiind novice nu am habar ce ar putea fi si pe deasupra mai e si 1 Mai. ... pana la urma a fost cilindrul de ambreiaj, vreo 40 RON, nu mai tin minte exact.

Legat de regulatorul de relanti:
QUOTE (chacha @ Aug 5 2008, 10:03 AM) Din pacate eu am dus-o la service si i-am spus mecanicului de acolo sa il curete si a facut-o el . Dar sincer dupa vreo 7-10 mii de km problema a inceput iar deci nu stiu ce sa zic, plus citind si pe forumuri straine, este cam o "caracteristica" tipica petnru Carisma asa ca nu stiu daca merita efortul.

QUOTE (chacha @ Dec 29 2008, 12:34 PM) Deschizand azi portbagajul sa mai aranjez prin el unele lucruri, ma trezesc cu haionul in spate. Noroc ca eram destul de tare aplecat ca altfel ma trezeam cu el in cap. Intrebare: poate fi de la temperaturi scazute (-15-20 de grade a suportat zilele astea) si va trece sau deja e mort si nu exista solutia decat inlocuire telescoape haion?

QUOTE (chacha @ Jan 7 2009, 10:35 AM) Ok, deci sunt singurul posesor din .ro de Carisma care si-a luat una bucata HB in spate. O sa postez eu dupa ce o sa plec cu ea la service sa le inlocuiesc telescoapele care e pretul.... ... pentru curiosi vreo 250 RON setul, insa originale daca nu ma insel, nu aftermarket...


Ca sa nu zica lumea ca masina mea e perfecta.... doar ca am uitat, nu e LANCER, e Carisma. Fiind Combat zone, sper ca se pune acest offtopic

aaa, si ma enerveaza ca la 10.000 de km mananca intre 700-1000 ml de ulei (desi ma tot jur ca nu ii mai dau in gura si schimb uneori pe la 6000) iar treapta 1-a agata aproape mereu, sau faptul ca nu am bec in protbagaj si nici instalatie si mi-e lena sa desfac toata plasticaria. Si ma mai enerveaza ca e rara a naibii si orice informatie trebuie cautata o luna de o iei razna, si faptul ca nu are cheie briceag si port telecomanda la alarma separata, si ca nu are cotiera si nici proiectoare de ceata si ambele sunt scumpe si ca unele butoane de la geamuri electrice merg doar cand vor, ca trebuie sa deschid eu uneori geamurile la pasageri de la sofer.

Dar sunt foarte multumit de masina mea si la ce consum si fiabilitate are, nu as da-o asa usor pe alta sincer desi imi tot tragea cu ochiu un Accord sau o Mazda 6. Aaa, si nu e carismatica deloc, e batraneasca dar e Mitsa mea si mi-e draga....

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Feb 02, 2009 10:26 pm

Una peste alta afirmatia "Barbatii adevarati conduc Lancer...." am vrut sa fie o gluma si 1/2 din ea, nu-mi apartine.
Unii cred ca pot confirma asta.
Chiar nu are legatura cu cred eu despre masina X sau Y.
Nu m-am dat seama ca criza actuala are asemenea efecte asupra unora...

Lancerul nu este mai bun ca unele masini si nici mai rau ca altele, insa in nici un caz nu e ceea ce pare, nu corespunde prezentarii care e umflata... si in afara de design, nici nu sare in fata prin ceva anume, nici prea bun dar nici rau, deci nu e o masina de trecut cu vederea.
E o masina care inspira ceva si de fapt e altceva, insa are farmecul sau, ofera placere la condus si ca de alfel toate modelele mitsubishi...nu plictiseste, insa poate dezamagi din anumite puncte de vedere, uneori chiar rau...depinde de pretentii.
Probleme sunt, destul de marunte ce-i drept, tot continua sa apara, insa probabil ca asta e starea de fapt la ora actuala in industria auto.
Facand o medie este o masina OK si la fel pot spune si despre Colt, despre care am scris romane...si de bine si de rau.
Bine ca mitsu' colt nu starneste asa de mari pasiuni ca lanceru', altfel din 2006 de cand scriu despre el...as fi fost linsat pana acum.

masina mai mica = pasiune mai mica = sarantoc
Interesantaaaa, logica...
Culmea e ca la noi notiunea de sarantoc e de multe ori invers proportionala cu marimea masinii.
Astia suntem...atat ne duce capu'!

OK!
S-a exagerat si cu laudele si cu criticile...
In mod normal, anumite discutii s-ar fi incheiat de mult, chiar din start, daca nu ar mai fi aparut cate unu' care sa reia subiecte incheiate si sa toarne gaz pe foc fara insa sa fie capabil sa poarte o discutie coerenta si argumentata de la cap la coada strict la subiect.
Uneori am pus eu gaz pe foc in mod intentionat...si am ajus la concluzia ca e vorba mai mult de orgolii...
Du-te la unu' in mall vitan si spune-i ca e imbracat naspa si sa vezi ce ti-o iei la ochi...cam asa si aici.
Personal m-am amuzat de ce am constatat...insa nu mai e amuzant...e redundant cum spune Mutu si aici ii dau dreptate.
Bine redundante sunt multe...dar personal nu ma bazez pe forum cand vreau sa aflu ceva legat de masinile mitsubishi.
Sunt forumuri pentru informatie si forumuri pentru amuzament...

Am zis ca nu mai postez in aria lancer pentru ca pe langa faptul ca nu-mi permit masina respectiva, nici discutiile nu le inteleg si prin interventia mea nu fac decat sa stric atmosfera armonioasa in care posesorii incearca sa-si impartaseasca din bucuriile nu-i asa ? aaa nu-i asa...
Mi-am permis o glumita...mama ei!
De data asta chiar era nevinovata!
Regret!
Nu o sa se mai intample!


Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Lun Feb 02, 2009 10:44 pm

..."ghiuveta"??!!!

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Feb 02, 2009 10:57 pm

QUOTE (sobolanu' @ Feb 2 2009, 10:44 PM) ..."ghiuveta"??!!!
Pe langa faptul ca, cu postu' asta ai aplanat tot confictul, ti-ai marit si postcount-ul cu o unitate!

Felicitari, esti un geniu!

Scrie răspuns

Înapoi la “Combat Zone”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori