Scris: Mie Dec 17, 2008 5:35 pm
Propun niste intrebari pentru a reveni la subiect.
Pentru voi, cand auziti expresia "sport sedan" la ce va ganditi?
E lancerul un sport sedan?
Daca da, e si TDI-ul sport sau doar 1.8 ul.
Daca nu, Evo e sport sedan?
Presimt ca bagati atata critica in lancerul asta nou pentru ca are pretentia de sport sedan, desi nu e. Este un model care se incadreaza foarte bine in lista de masini accesibile si nu are pretentia de a fi luxos. Motoarele sunt alese asa incat sa satisfaca pe oricine.
Daca nu esti vitezoman si te intereseaza sa nu dai o gramada de bani pe combustibil o sa alegi Lancer 1.5 pe benzina.
Daca esti "pilot pe sosea", nu te intereseaza consumul de combustibil, urasti zdranganeala dizelului, dar iti place un motor turat la 6000 de ture poti alege motorul 1.8 pe benzina. Cu 143 CP nu se face nimeni de rusine.
Mai poti alege motorul TDI daca iti place sa plece masina de sub tine, vrei sa ai mereu un consum su 10% indiferent cat de tare mergi.
Sunt departe de a enumera toate calitatile celor 3 motorizari, iar lista ar fi putut continua cu varianta Ralliart (pe care cineva, daca vrea neaparat, o poate aduce din tarile calde) si cu Evo.
Nu vad ce rost are traditia mitsubishi in toata discutia asta.
Traim la sfarsitul anului 2008, iar dragii nostri de la mitsubishi ne-au pus la dispozitie niste masini pe care, daca ne plac, le cumparam si ne bucuram de ele. Daca nu, luam subaru
Sunt curios care o sa fie reactiile dupa ce vor aparea lancere cu motoare dizel de productie japoneza. Credeti ca alea vor suna altfel? Poate nu vor mai consuma ulei
Il respect pe thor pentru discutiile purtate in acest topic si in celelalte. Pe de alta parte le inteleg si dezamagirea fratilor nostri mai mari (Cristi, Lav, etc), care au invatat istoria mitsubishi si sunt profund dezamagiti ca cei in care au investit sentimente se indeparteaza de scopul initial (performanta), in favoarea banilor.
Eu zic ca fiecare ar trebui sa ne revizuim atitudinea un pic. Nimeni nu se simte bine cand cineva ii critica in mod repetat masina, si nu scapa nici o ocazie sa ii aduca aminte ca si-a luat tractor. Zgomotul de tractor il auzim in fiecare dimineata cand pornim masina.
Inchei aici ca ma lungesc. Sper sa nu ne apuce anul viitor discutand despre subiectul asta.
PS: Ma enerveaza la culme cand cineva citeaza tot ce a scris altcineva si ii si face comentariu literar la fiecare paragraf, dar mai ales daca ii aduce aminte si de greselile de punctuatie. Chestia asta e de clasa a 8-a.
Pentru voi, cand auziti expresia "sport sedan" la ce va ganditi?
E lancerul un sport sedan?
Daca da, e si TDI-ul sport sau doar 1.8 ul.
Daca nu, Evo e sport sedan?
Presimt ca bagati atata critica in lancerul asta nou pentru ca are pretentia de sport sedan, desi nu e. Este un model care se incadreaza foarte bine in lista de masini accesibile si nu are pretentia de a fi luxos. Motoarele sunt alese asa incat sa satisfaca pe oricine.
Daca nu esti vitezoman si te intereseaza sa nu dai o gramada de bani pe combustibil o sa alegi Lancer 1.5 pe benzina.
Daca esti "pilot pe sosea", nu te intereseaza consumul de combustibil, urasti zdranganeala dizelului, dar iti place un motor turat la 6000 de ture poti alege motorul 1.8 pe benzina. Cu 143 CP nu se face nimeni de rusine.
Mai poti alege motorul TDI daca iti place sa plece masina de sub tine, vrei sa ai mereu un consum su 10% indiferent cat de tare mergi.
Sunt departe de a enumera toate calitatile celor 3 motorizari, iar lista ar fi putut continua cu varianta Ralliart (pe care cineva, daca vrea neaparat, o poate aduce din tarile calde) si cu Evo.
Nu vad ce rost are traditia mitsubishi in toata discutia asta.
Traim la sfarsitul anului 2008, iar dragii nostri de la mitsubishi ne-au pus la dispozitie niste masini pe care, daca ne plac, le cumparam si ne bucuram de ele. Daca nu, luam subaru
Sunt curios care o sa fie reactiile dupa ce vor aparea lancere cu motoare dizel de productie japoneza. Credeti ca alea vor suna altfel? Poate nu vor mai consuma ulei
Il respect pe thor pentru discutiile purtate in acest topic si in celelalte. Pe de alta parte le inteleg si dezamagirea fratilor nostri mai mari (Cristi, Lav, etc), care au invatat istoria mitsubishi si sunt profund dezamagiti ca cei in care au investit sentimente se indeparteaza de scopul initial (performanta), in favoarea banilor.
Eu zic ca fiecare ar trebui sa ne revizuim atitudinea un pic. Nimeni nu se simte bine cand cineva ii critica in mod repetat masina, si nu scapa nici o ocazie sa ii aduca aminte ca si-a luat tractor. Zgomotul de tractor il auzim in fiecare dimineata cand pornim masina.
Inchei aici ca ma lungesc. Sper sa nu ne apuce anul viitor discutand despre subiectul asta.
PS: Ma enerveaza la culme cand cineva citeaza tot ce a scris altcineva si ii si face comentariu literar la fiecare paragraf, dar mai ales daca ii aduce aminte si de greselile de punctuatie. Chestia asta e de clasa a 8-a.