the new lancer sport sedan TDI alis DID un nou model din grupul VAG sau solutia nemtzasca oferita
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
QUOTE (thor @ Dec 2 2008, 08:51 PM) 5."Si lancerul a participat in trecut la raliuri si a avut rezultate"...poate EVO...sa variante apropiate...nu Lancerul de strada...ca de asta vorbim noi aici.
In completare la ce zicea Cristi.
Lancer-ul EX 2000 Turbo a fost lansat in 1980 si avea 168 CP. Varianta de raliu avea 280 CP. Foarte important: motorul era 4g63 (asta ca sa intelegi de ce ma leg de traditie). Evo se lanseaza in 1992 (acelasi motor 4g63. In prezent 4B11). Atat EVO cat si lancer-ul simplu au existat in versiuni de strada si de raliu.
Nu am nimic cu tine dar afirmatiile tale in general sunt nefondate si jignitoare.
Afirmatii de genul <<As vrea sa va spun clar si raspicat..."traditia lancer" se refera strict la Lancer EVO>> se fac daca stii ce vorbesti sau dupa ce citesti un pic (vezi wikipedia - indicat foarte bine de Cristi)
Despre afirmatii de genul <<numai ca unii dintre voi se iluzioneaza ca se afla la volanul unui EVO pe cand ei conduc un Lancer 1.6 sau 2.0. E drept..cu volan Momo...>>; <<Eu zic ca aici e oleaca si din chestia aia cu strugurii care sunt prea sus...>> prefer sa nu deschid discutia...vorba ta ..."ma amuza".
Ia totul ca pe o discutie in contradictoriu nu o cearta. Daca as avea banii necesari si eu mi-as lua new lancer ralliart - cand va aparea in Romania.
PS: Eu am un amarat de motor 4g63 pe masina - model 1980 (dupa cum vezi) si visez la un VW 2.0 L Di-D. Asta datorita faptului ca atunci cand mi-am luat masina am studiat "traditia" ca un idiot in loc sa imi iau o "unealta". Si tot din idiotenia mea stau pe forumuri "Romanian Mitsubishi Enthusiasts" in loc de "Praktiker".
In completare la ce zicea Cristi.
Lancer-ul EX 2000 Turbo a fost lansat in 1980 si avea 168 CP. Varianta de raliu avea 280 CP. Foarte important: motorul era 4g63 (asta ca sa intelegi de ce ma leg de traditie). Evo se lanseaza in 1992 (acelasi motor 4g63. In prezent 4B11). Atat EVO cat si lancer-ul simplu au existat in versiuni de strada si de raliu.
Nu am nimic cu tine dar afirmatiile tale in general sunt nefondate si jignitoare.
Afirmatii de genul <<As vrea sa va spun clar si raspicat..."traditia lancer" se refera strict la Lancer EVO>> se fac daca stii ce vorbesti sau dupa ce citesti un pic (vezi wikipedia - indicat foarte bine de Cristi)
Despre afirmatii de genul <<numai ca unii dintre voi se iluzioneaza ca se afla la volanul unui EVO pe cand ei conduc un Lancer 1.6 sau 2.0. E drept..cu volan Momo...>>; <<Eu zic ca aici e oleaca si din chestia aia cu strugurii care sunt prea sus...>> prefer sa nu deschid discutia...vorba ta ..."ma amuza".
Ia totul ca pe o discutie in contradictoriu nu o cearta. Daca as avea banii necesari si eu mi-as lua new lancer ralliart - cand va aparea in Romania.
PS: Eu am un amarat de motor 4g63 pe masina - model 1980 (dupa cum vezi) si visez la un VW 2.0 L Di-D. Asta datorita faptului ca atunci cand mi-am luat masina am studiat "traditia" ca un idiot in loc sa imi iau o "unealta". Si tot din idiotenia mea stau pe forumuri "Romanian Mitsubishi Enthusiasts" in loc de "Praktiker".
Faptul ca nu ti-am raspuns la mesajul privat de la tine care continea aproximativ acelasi text nu inseamna ca nu l-am citit.....Pur si simplu nu am ce comunicare sa am cu talibanii Mitsubishi.
Dar daca tot tii cu tot dinadinsul sa "imi bagi mintile in cap" si califici drept jignitoare indoielile mele cu privire la asa numita "traditie" a Lancerului de strada(repet:de strada)....ok zic..fie cum vrei tu.Pana la urma poate ca am si eu o scuza...nu pot mai mult...in fond nu sunt decat un aprozarist ascultator de manele cu TDI la scara.
Dar daca tot tii cu tot dinadinsul sa "imi bagi mintile in cap" si califici drept jignitoare indoielile mele cu privire la asa numita "traditie" a Lancerului de strada(repet:de strada)....ok zic..fie cum vrei tu.Pana la urma poate ca am si eu o scuza...nu pot mai mult...in fond nu sunt decat un aprozarist ascultator de manele cu TDI la scara.
Imi pare rau ca "nu vrei" sa intelegi ce am zis.
Afirmatiile tale sunt "nefondate".
"Jignitoare" stii si tu care sunt (nu imi amintesc sa te fi facut eu aprozarist - nu ca ar fi ceva in neregula cu aprozaristii sau ca toti ar fi "manelari", dar imi amintesc ca noi ne "iluzionam" si "strugurii sunt prea sus" pentru noi).
Daca nu vrei sa comunici cu talibanii Mitsubishi abtine-te! (in continuare iti recomand forumul "Praktiker").
Avand in vedere ca subiectul discutiei e motorul diesel vreau sa mai precizez ceva. Motorul de pe lancer este 2.0 TDI PD de la VW. Este un motor foarte bun. Este acelasi motor de pe Leon-ul TDI FR de 170 CP (putin modificat) iar Leon-ul TDI FR este baza pentru Leon-ul TDI WTCC - 280 CP - cel care castiga campionatului mondial de turisme.
SEAT Leon TDI WTCC Technical Data
BASE CAR
SEAT Le?n 2.0 TDI FR
ENGINE
- Turbocharged; 4-cylinder in line, transversally installed; distribution: two overhead camshafts, 16 valves.
- Displacement: 2000 cc.
- Bore x stroke: 81x95,5 mm.
- Maximum power: 280 bhp / 4000 rpm.
- Maximum torque: 450 nm / 2500 rpm.
- Lubrication: wet sump.
- Particle filter: DOW
Seamana cu caracteristicile motorului de pe lancer nu? Deci dati-i bataie baieti si duceti motoarele astea la 280 CP.
Asta nu inseamna ca accept ideea de diesel pe lancer dar cred ca nici cei de la Mitsubishi nu se impaca totusi cu ideea avand in vedere ca acest motor este disponibil doar pentru Europa deoarece aici e cererea.
Afirmatiile tale sunt "nefondate".
"Jignitoare" stii si tu care sunt (nu imi amintesc sa te fi facut eu aprozarist - nu ca ar fi ceva in neregula cu aprozaristii sau ca toti ar fi "manelari", dar imi amintesc ca noi ne "iluzionam" si "strugurii sunt prea sus" pentru noi).
Daca nu vrei sa comunici cu talibanii Mitsubishi abtine-te! (in continuare iti recomand forumul "Praktiker").
Avand in vedere ca subiectul discutiei e motorul diesel vreau sa mai precizez ceva. Motorul de pe lancer este 2.0 TDI PD de la VW. Este un motor foarte bun. Este acelasi motor de pe Leon-ul TDI FR de 170 CP (putin modificat) iar Leon-ul TDI FR este baza pentru Leon-ul TDI WTCC - 280 CP - cel care castiga campionatului mondial de turisme.
SEAT Leon TDI WTCC Technical Data
BASE CAR
SEAT Le?n 2.0 TDI FR
ENGINE
- Turbocharged; 4-cylinder in line, transversally installed; distribution: two overhead camshafts, 16 valves.
- Displacement: 2000 cc.
- Bore x stroke: 81x95,5 mm.
- Maximum power: 280 bhp / 4000 rpm.
- Maximum torque: 450 nm / 2500 rpm.
- Lubrication: wet sump.
- Particle filter: DOW
Seamana cu caracteristicile motorului de pe lancer nu? Deci dati-i bataie baieti si duceti motoarele astea la 280 CP.
Asta nu inseamna ca accept ideea de diesel pe lancer dar cred ca nici cei de la Mitsubishi nu se impaca totusi cu ideea avand in vedere ca acest motor este disponibil doar pentru Europa deoarece aici e cererea.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori