the new lancer sport sedan TDI alis DID un nou model din grupul VAG sau solutia nemtzasca oferita

Discutii in contradictoriu. Pana la un anumit punct. Prin aceasta rubrica nu intrigam la discutii in contradictoriu, ci doar oferim un loc in care aceste dispute sa se desfasoare fara a perturba alte subiecte. A nu se depasi limita bunului simt! Nu se vor tolera jignirile si insultele.
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Dec 02, 2008 11:34 am

QUOTE (sobolanu')Bravo Prime, ai prins esentialul !

Da, Prime a prins esentialul.
El e admirator de japoneze, nu de tdi-sme by vw alias manele!

In BMW vezi toate categoriile de oameni, pusti de bani gata, manelisti, oameni de afaceri, oameni normali admiratori ai marcii de cand se stiu, intelectuali sau bisnitari, etc. dar daca e vorba de posesorii de tdi-uri... manelarii, taranii, cefele groase, patronii de chioscuri... detin un procent de 95%, restul de 5% fiind exceptii temporare.
Bmw-ul este si va ramane o masina deosebita, completa, cu motoare puternice si variate, tehnologii avansate si sunt de respectat pentru ceea ce produc, si anume bmw-uri, nu combinatii, nu improvizatii imprumutate de la altii. BMW nu isi pune sigla pe orice mizerie...si reprezinta unul dintre propulsorii acestei
industrii prin originalitate, performanta si calitate investite in fiecare model...care ce-i drept, costa.

Asta cu tabla, vopseaua sunt valabile cam la toate modelele care se incadraza in banii astia, zgomotul de motor la benzinarul 1.8 e muzica...si nu sunt
detalii care pot influenteaza negativ decizia...

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Dec 02, 2008 1:22 pm

Stiu ca nu e locul sa discutam despre asta aici.
Taranul roman este caracterizat in mare parte de spiritul de turma. Iar toti taranii astia au zis sa isi ia si ei niste masini sa fie jmekeri. Faptul ca majoritatea si-au luat Passat sau BMW nu face ca aceste masini sa fie rele. Este doar parerea lui Cristi ca daca ai tdi esti manelist, taran, etc. Fratele meu are un passat din 2005 (garantez ca nu se incadreaza in categoriile enumerate anterior), iar confortul si calitatea materialelor sunt net superioare Lancerului.
Mitsubishi nu si-a facut imaginea prin calitatea masinilor pe care le fac, ci prin performantele scoase de EVO, Pajero, iar aceste performante nu ajung la urechea celor care urmaresc OTV.
In mare parte, masina vorbeste despre posesorul ei, dar nu e doar asta.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Dec 02, 2008 1:43 pm

cix, a citi cu atentie e mare lucru...
am spus ca sunt si exceptii...si nu e doar parerea mea.

sunt topicuri gen "germane vs japoneze", etc. ...si pe alte forumuri, (de ex, masini.ro) unde parerea asta.. este foarte larg impartasita de ~ 80%, chiar si de unii dintre posesorii de tdi...de obicei nu recunosc asta decat cei care fac exceptie...
nu e nici o tragedie, e o realitate de pe la noi si e veche!

de asemenea variaza de la zona la zona.
in sud este foarte vizibila!
insa cat timp mai putem delimita japoneze de germane... cu tot cu fauna si flora lor...e bine sa spunem lucrurilor pe nume, chiar daca nu ne place.

de acord ca bmw si vw nu sunt rele si foarte de acord ca "in mare parte, masina vorbeste despre posesorul ei, dar nu e doar asta.".
si la noi chiar vorbeste..sus si tare!

QUOTE (cix)...Mitsubishi nu si-a facut imaginea prin calitatea masinilor pe care le fac, ci prin performantele scoase de EVO, Pajero, ....
...
Tocmai d-aia tdi-ul nu avea ce sa caute aici, printre evo, pajero, ralliart...si atatea povesti frumoase, ralliart, samd...am dat-o in tdi-uri pe versuri de guta cu titlu de sport sedan...


Faptul ca lancerul nu a putut scapa de procesul de volkswaganizare e o chestie de kkt pentru orice fan de masini japoneze.
Cum crezi ca s-ar simti fanii BMW daca maine ar avea pe M3 un motor reno ? )
Sunt cam greu de inteles lucrurile astea atat timp cat pentru unii masina e o chestie mistoooo ! )

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Mar Dec 02, 2008 2:36 pm

Cristi eu cred ca Mitsubishi a preferat sa puna motoare tdi tocmai pt ca fanii cereau, nu pentru ca nu aveau solutii tehnice. Deci treaba sta exact pe dos, nu ne-au impus nimic japonezii. E adevarat ca eu am vrut ca masina mea sa fie made in Japan, altfel puteam sa iau si o toyota de prin europe.
Una peste alta, Mitsubishi ownz ye all

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Dec 02, 2008 3:20 pm

QUOTE (Prime)Cristi eu cred ca Mitsubishi a preferat sa puna motoare tdi tocmai pt ca fanii cereau, nu pentru ca nu aveau solutii tehnice...

Prime, fanii Mitsubishi lancer, generatiile de pana la acest ultim model nu au avut nici o treaba cu dizelu', cu atat mai mult tdi.
Crede-ma ca nu au existat solutii tehnice la momentul la care a fost lansat acest model.
Ei lucreaza la niste motorizari dizel si tot lucreaza...motorizari care ar fi trebuit sa fie gata...dar cica vor fi la anu'.
Acestea sunt motorizarile pe care Mitsubishi le avea programate pentru lancer si pentru ca nu au fost finalizate s-a recurs la varianta tdi din motive financiare.
Ar fi primii fani de japoneze care si-ar dori tdi pe un asemenea model. )

Oare de ce nu o sa vedem niciodata tdi pe pajero sau l200 ?
Astea mai si trebuie sa concureze prin competitii unde au o istorie si niste rezultate...cu tdi ar trebui sa aiba rezervor de ulei separat si un service ambulant dupa ele..

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Dec 02, 2008 3:24 pm

Piata o cerea nu fanii... fanii cereau un 2.0 170 CP asa sa zic... sau chiar 200 dar nu cred ca aveam banii ... aspirat only... am vazut ca se poate ( vezi honda ctr ) ... dar totul e ca in reclama de la o bere : And now we wait!

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Dec 02, 2008 3:27 pm

QUOTE (Vibe)Piata o cerea nu fanii... fanii cereau un 2.0 170 CP asa sa zic... sau chiar 200 dar nu cred ca aveam banii ... aspirat only... am vazut ca se poate ( vezi honda ctr ) ... dar totul e ca in reclama de la o bere : And now we wait!



Cam asta cereau fanii, da!
Daca ai avut bani de lancer did, aveai si de 2.0 - 200cp, dar fara navi si xenoane. :-D

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Dec 02, 2008 3:38 pm

Da... poate... dar sigur nu il aveau pe stoc... ( asta fiind a doua conditie in cazul achizitiei ).

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Mar Dec 02, 2008 3:56 pm

"Tocmai d-aia tdi-ul nu avea ce sa caute aici, printre evo, pajero, ralliart...si atatea povesti frumoase, ralliart, samd...am dat-o in tdi-uri pe versuri de guta cu titlu de sport sedan... "
Despre ce vorbim noi aici?...Comparam mere cu pere?..Ce cauta in discutia despre Lanceru -DE SERIE- cuvinte ca "evo sau ralliart"?
De cand am intrat pe forumul asta tot aud despre "traditia" Mitsubishi.Ok...daca ne referim la Pajero sau Evo.Dar ce are cu astea Lancerul de serie?Traditie?...pai Lancerul a inceput sa arate a masina abia incepand cu varianta 5-6.Pana atunci vedem niste caroserii patratoase urate pur si simplu in mult laudatul(de ce,nu stiu) stil japonez.
Motoare?....cu ce ii este superior motorul de 1.6 celui actual de 1.5?
Cu ce ii este superior motorul de 2.0(136cp) actualului 1.8(143cp)?
Si acum bomba...cu ce ii este superior motorul 2.0(136cp,benzina) actualului 2.0(140cp TDI)?
In general in afara de o mai buna calitate a materialelor folosite la interior si poate tabla mai groasa cu ce ii este superior Lancerul clasic celui din 2008?
Daca Lancerul clasic ea numit sport sedan...Lancerul actual care e superior cel putin la nivelul puterii motoarelor de ce nu este considerat sport sedan.
Unde este superioritatea?
La design?...e clar ca nu.
La manevrabilitate?...ma indoiesc dar asta se va vedea la teste.
La fiabilitate?...asta ramane de vazut.
La dotari?..in nici un caz.O sa spuneti ca sistemul audio,bluetooth,navigatia,pilotul automat,senzori de ploaie sau lumina,clima si altele sunt glume dar uitati ca traim mult timp in masina si vrem sau nu sa recunoastem avem nevoie de toate astea nu sunt chestii doar de fitze.
Ce motor diesel trebuiau sa cumpere?..OK sunt de acord ca ar fi fost bine sa faca unul propriu.Am inteles ca au si facut dar nu era gata la timp.Cred ca am fost primul posesor de Lancer diesel de aici care a reclamat zgomotul mare care se aude in masina.Asta este si motivul pentru care la prima ocazie ivita o sa vand aceasta masina.Dar in rest motorul asta merge perfect,trage foarte bine pentru nivelul lui si consuma la fel de bine.Ok din nou HDI(apropo am auzit ca BMW o sa isi echipeze masinile cu motorul asta in viitor) e mai economic...dar cu cat?...are cu 4 cp mai putin luand in calcul doar ce scrie pe hartie despre tdi si cu cat consuma?...cu o juma de litru?Aia e diferenta?
In ultimii ani masinile Seat castiga campionatul mondial de turisme echipate cu motoare TDI.Desi urmaresc destul de des cursele la TV nu am observat totusi pe nimeni in tribune sa se aseze in cur si sa rada aratand cu degetul la Seat-uri.
Stiu ca o sa deranjez pe aici lumea dar ma doare-n cot,asta e parerea mea.Nu am fost si nu sunt fan Mitsubishi.Am avut si am respect fata de Pajero si EVO dar cu Lancerul de serie....ma lasati.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Dec 02, 2008 4:02 pm

NU o sa deranjezi pe nimeni poate vreun moderator care o sa se supere ca ai poluat topic-ul unui coleg de forum .... Si tu ai dreptate in felul tau ... Gata putem sa incetam cu ``cearta`` asta? Cu atacul mai in gluma mai in serios la Lancer diesel? ... sau la Lancer in general... nu doar diesel. In rest toate bune si frumoase

Scrie răspuns

Înapoi la “Combat Zone”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori