the new lancer sport sedan TDI alis DID un nou model din grupul VAG sau solutia nemtzasca oferita

Discutii in contradictoriu. Pana la un anumit punct. Prin aceasta rubrica nu intrigam la discutii in contradictoriu, ci doar oferim un loc in care aceste dispute sa se desfasoare fara a perturba alte subiecte. A nu se depasi limita bunului simt! Nu se vor tolera jignirile si insultele.
Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Mar Dec 02, 2008 4:07 pm

Asa este..am uitat...ce scuze lui Prime .

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Dec 02, 2008 8:01 pm

Da, e o parere si ca orice parere trebuie respectata.
Cine se simte deranjat de parerile altor colegi de forum, inseamna ca are o problema la cutiuta...
Exact...mere si pere la un loc...cam asa suna cand vorbim de lancer si tdi la un loc.

Nu era o comparatie intre lancerul de serie si evo sau ralliart, nu stiu cum de s-a inteles asta, dar nu conteaza.
Lancerul a aratat a masina dintotdeauna, raportat la timpurile respective si nu la ce vede ochiul nostru de oameni moderni si mondeni, mari admiratori de frumos...
Ma gandesc si eu ca in timp lucrurile se schimba, ce e vechi nu ne mai apare la fel ...si cine stie peste alti 4 ani cum va fi privit actualul model lancer de altii.
Lasand la o parte aprecierile legate de design gen "e bine rujata, are caracter, dar are tzatzele mici si nu imi place"...e greu de inteles care-i treaba cu mitsubishi, daca nu i-ai condus modelele, mai vechi, mai noi.

Modelul vechi a preluat mult mai multe de la evo...inclusiv aspectul ala patratos.
Pozitia joasa la volan, levierul cursa scurta, volan momo, directia perfecta, comenzile scurte, insonorizare perfecta, :)calitatea materialelor, imbinarilor, fiabilitatea, potentialul de tuning, etc. tinuta de drum sunt de nota 10, insa nu pot fi observate din cauza caroseriei patratoase...singurul sau defect fiind ca nu l-au desenat bine la exterior...dar sunt de acord ca nu mai reprezenta o masina de actualitate, un model competitiv, era nevoie de ceva NOU, dar care sa nu piarda nimic din calitatile celui vechi si sa aduca un surplus consistent la capitolele sportivitate ca asa zice mitsubishi ca cica e sport...alt design, macar aceeasi calitate japan, neaparat motorizari japan si in rest gadgeturi cat cuprinde...
Am zis NOU, da?
As putea sa adaug si performant ?
Nou, dar in acelasi timp o continuare si o evolutie a modelului lancer anterior, sa se "adauge" la ceea ce era deja, inca 4 ani de inovatie si tehnologie Mitsubishi, nu altceva ...cum spun ei, tehnologie incercata si testata in raliuri...dar nu au spus care raliuri...cred ca se refereau intr-adevar la campionatul mondial de masini echipate cu motoare tdi.
Mult laudatul stil japonez care nu mai e, insemna mai mult decat acele caroserii patratoase...caroserii care pana la modelul anterior ascundeau motoare japoneze concepute pentru orice fel e exploatare, masini care aproape ca au dus producatorul la faliment pentru ca nu mai aveau nevoie de service, decat mici prostii.
Si lancerul a participat in trecut la raliuri si a avut rezultate...

Sa trecem la chestii concrete...
Motorizari NOI, nu sunt decat benzinarele de 1.8 143 CP si 2.0 150CP, in rest stim cu totii despre ce e vorba.
De tdi nu mai discut ca nici nu intra in discutie, nici ca lancer, nici ca model nou, nici ca sport sedan, nici ca mitsubishi...si a-l compara cu orice alt benzinar chiar ca e o comparatie intre bombe, mere si pere...
Pot sa spun doar ca e ok pentru deplasari ieftine...daca dai in ea ca intr-un benzinar o sa ramai pe jos si in curu gol eventual. )
Nu avem ce sa discutam sau sa comparam.
Aia cu seat, campionatul mondial...e alta marie cu aceeasi palarie.
Revenind la oile noastre...o palarie, gen capac did nu schimba prea multe, eventual ma face sa ma gandesc ca in afara de bani, nimic nu mai conteaza pentru unii producatori.
Si daca tot au inceput puteau sa mai puna de la VW si alte motorizari, TSI, FSI...macar stiam o treaba.

Ok...1.8 143 CP si 2.0 150CP sunt motorizari Gema (mitsuchryslerhyundai), ca de altfel si cel de 2.4 benzina de pe outlander, deci nici macar in cazul acestora nu mai putem spune Mitsubishi 100%, insa nu bag in seama acest aspect pentru ca sunt motoare OK si nu e prima data cand Mitsubishi recurge la colaborari de genul asta pentru a-si echipa modelele.
Aceste motorizari lancer sport sedan, inclusiv cvt, se regasesc si pe un banal (fara sport) dodge caliber.
La fel e si cel de 1.5 conceput cu Daymler, un motor reusit dupa parerea mea.
Motoare ok, dar nimic extraordinar, nemaipomenit, performante intalnite si pe la altii, in prezent.

Cu toate acestea incepand cu cel de 2.0 150 CP putem incepe sa discutam de Lancer Sport Sedan...abia de aici in sus...si de aici e cam pauza, pauza, lipsa, gaura, pauza, dupa care urmeaza ralliartu' si apoi evo.
1.5 e doar lancer junior, 1.8 e doar lancer, 2.0 tdi e volkswagolancer sau pe scurt "go lancer go".
Ok ?
Asta e parerea mea!

Si la concurentul direct, subaru impreza...pana la motorizarea 2.0 150CP nu se discuta in termeni de "sport".
Producator realist, fanii probabil ca la fel, 150CP, 4x4 boxer la 21,777 DDP e si mai realist.
Noi...super design, ion + maria = love, tot ce nu zboara si se numeste mitsubishi e direct sport. )
Putem sa bagam si coltu' 1.1 la clasa sport ?

Doar 2.0 150CP e superior celui vechi din 2004 de 2.0 136CP, ambele pe benzina, in rest nu.
Astea sunt doua motorizari care pot adauga "sport sedan" la denumirea de "lancer".

1.8 143 e ok, insa fara pretentii prea mari pe caroseria asta de suv care apropo...face masina mai rigida si mai grea...dar pe viraje scurte si intortocheat nu mi s-a parut a oferi un avantaj fata de lancerul vechi...cine a fost la mrc si a fost atent a putut observa acest lucru...
Ca mi-am adus aminte...va aduceti aminte cum lua curbele, lanceru' lu' sebi, fratele lu' cristi cu subaru ?
Spectacol!
Lancerele noi erau ca autobuzele pe acele viraje. )

1.5 isi face treaba la banii sai...

Numai bine!

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Mar Dec 02, 2008 8:51 pm

1.E posibil sa am o problema la cutiuta ,nu neg....dar cinstit ar fi ca inainte sa ne dam cu parerea ar trebui sa lasam asta in seama specialistilor.
2."Nu era o comparatie intre lancerul de serie si evo sau ralliart, nu stiu cum de s-a inteles asta, dar nu conteaza"....conteaza pentru adevar...."Tocmai d-aia tdi-ul nu avea ce sa caute aici, printre evo, pajero, ralliart...si atatea povesti frumoase, ralliart, samd...am dat-o in tdi-uri pe versuri de guta cu titlu de sport sedan... "
3.Ar trebui citit cu atentie..anume...Cand m-am referit la masinile patratoase vorbeam de editiile de Lancer pana la a cincea care a debutat in 1991.Abia de atunci Lancerul a capatat un aspect rezonabil.19 ani de zile insemna vestitul stil japonez?
4."Pozitia joasa la volan, levierul cursa scurta, volan momo, directia perfecta, comenzile scurte, insonorizare perfecta, :)calitatea materialelor, imbinarilor, fiabilitatea, potentialul de tuning, etc. tinuta de drum sunt de nota 10, insa nu pot fi observate din cauza caroseriei patratoase...singurul sau defect fiind ca nu l-au desenat bine la exterior.."Ok toate aceste lucruri pot fi adevarate cu ceva obiectii....directia si fiabilitatea ramane sa fie comparate dar e cam devreme...volanul Momo?..poate la impresia artistica ..."potentialul de tuning"?..as zice...nevoia de tuning.
5."Si lancerul a participat in trecut la raliuri si a avut rezultate"...poate EVO...sa variante apropiate...nu Lancerul de strada...ca de asta vorbim noi aici.
6."De tdi nu mai discut ca nici nu intra in discutie, nici ca lancer, nici ca model nou, nici ca sport sedan, nici ca mitsubishi...si a-l compara cu orice alt benzinar chiar ca e o comparatie intre bombe, mere si pere...
Pot sa spun doar ca e ok pentru deplasari ieftine...daca dai in ea ca intr-un benzinar o sa ramai pe jos si in curu gol eventual. ".....nici nu e nevoie sa dai in ea ca intr-un benzinar ca functioneaza la turatii mici si cu turatiile alea mici il bate pe oricare altul pe benzina actual sau istoric.
7."Aia cu seat, campionatul mondial...e alta marie cu aceeasi palarie. "...Seaturile alea au batut BMW-uri pe benzina.
8.Ce conteaza ce motorizari sunt?..per ansamblu Lancerul actual bate Lancerul vechi la cai putere si demaraj.Ok,nu ar fi asta mare lucru eu am intrebat un singur lucru...daca Lancerul clasic era numit pompos sport sedan de ce Lancerul nou cu motoare superioare cum spuneam mai sus nu merita denumirea asta?...fara sa mai vorbi ca mult hulitul TDI se pare ca in fapt detine cam 160 cp..deci il bate si pe 2.0 actual.


Eu zic ca aici e oleaca si din chestia aia cu strugurii care sunt prea sus...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Dec 02, 2008 11:00 pm

QUOTE (thor)1.E posibil sa am o problema la cutiuta ,nu neg....dar cinstit ar fi ca inainte sa ne dam cu parerea ar trebui sa lasam asta in seama specialistilor.
Putina atentie...era vorba de cine se simte deranjat de parerile altor colegi, nu de tine, ok ?
Te simti deranjat ?
Nu mi s-a parut!
Sau m-am inselat ?

QUOTE (thor)2."Nu era o comparatie intre lancerul de serie si evo sau ralliart, nu stiu cum de s-a inteles asta, dar nu conteaza"....conteaza pentru adevar
In fine...
Hai sa zic si eu una la fel de memorabila..."adevarul e dincolo de noi"
Tot SF si asta!

QUOTE (thor)3.Ar trebui citit cu atentie..anume...Cand m-am referit la masinile patratoase vorbeam de editiile de Lancer pana la a cincea care a debutat in 1991.Abia de atunci Lancerul a capatat un aspect rezonabil.19 ani de zile insemna vestitul stil japonez?
Thor, tu ai un fix cu designu' asta si tot insisti pe stilu' asta japonez ...aici nu e vorba de arte martiale sau sex si masina nu inseamna numai aspect.
Nu vad de ce ne-am intoarce in urma cu 19 - 100 de ani, pe vremea lu' nea Milica Samuraiu, ca sa comparam ce ?
Eu m-am referit strict la modelul anterior si nu numai din punctul de vedere al apectului....
Vis-a-vis de design/aspect cred ca am fost foarte explicit...perfect de acord cu tine...nu mai are rost sa repet.
Eu inteleg ca ti-ai luat masina ca ti-a placut...cu sufletu' cu ar zice unii, dar nu toti au un suflet asa mare sa arunce banii pe ceva ce vor sa vanda cu prima ocazie. Grabeste-te ca unii ti-au luat-o inainte.

QUOTE (thor)4."Pozitia joasa la volan, levierul cursa scurta, volan momo, directia perfecta, comenzile scurte, insonorizare perfecta, :)calitatea materialelor, imbinarilor, fiabilitatea, potentialul de tuning, etc. tinuta de drum sunt de nota 10, insa nu pot fi observate din cauza caroseriei patratoase...singurul sau defect fiind ca nu l-au desenat bine la exterior.."Ok toate aceste lucruri pot fi adevarate cu ceva obiectii....directia si fiabilitatea ramane sa fie comparate dar e cam devreme...volanul Momo?..poate la impresia artistica ..."potentialul de tuning"?..as zice...nevoia de tuning.
Da, e cam devreme sa fie comparate din punct de vedere al fiabilitatii...tu deja ai ceva "experienta" la capitolul asta din start si nu esti singurul. :-D
Nevoie de tuning nu depinde de masina, cat de posesor...cred ca ti-ai dat si tu seama de acest lucru chiar daca nu te pasioneaza aspectu' asta.
Unii se multumesc cu ce au, altii nu...indiferent de motorizari sau model.

QUOTE (thor)5."Si lancerul a participat in trecut la raliuri si a avut rezultate"...poate EVO...sa variante apropiate...nu Lancerul de strada...ca de asta vorbim noi aici.
Cred ca ai citit asta http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Lancer
Second generation, Lancer EX 1800GSR and GT Turbo, Lancer EX 2000 Turbo, 1000 Lakes Rally http://en.wikipedia.org/wiki/23rd_1000_Lakes_Rally
Nu stau acum sa caut, dar si lanceru' are istoria sa in raliuri separata de cea lancerului evo.
Adica a avut...
Normal ca in raliu masina nu e chiar cea de strada...nu exista asa ceva.

QUOTE (thor)6."De tdi nu mai discut ca nici nu intra in discutie, nici ca lancer, nici ca model nou, nici ca sport sedan, nici ca mitsubishi...si a-l compara cu orice alt benzinar chiar ca e o comparatie intre bombe, mere si pere...
Pot sa spun doar ca e ok pentru deplasari ieftine...daca dai in ea ca intr-un benzinar o sa ramai pe jos si in curu gol eventual. ".....nici nu e nevoie sa dai in ea ca intr-un benzinar ca functioneaza la turatii mici si cu turatiile alea mici il bate pe oricare altul pe benzina actual sau istoric.
Da, da, da...turatii mici, mici de tot...
Ce ti-e si cu sportivitatea asta...
Poate te referi la unele benzinare si la demarajul de pe loc in primii 100 - 200 m !

Si mai rar asa, ca e plin targul vitan de tdi-uri dauna totala sub capota, fix de la aceleasi idei de sportivitate.
Numai la noi si pe 4tuning, tdi-ul e masina sport care bate tot!
Cand imi faci si mie o demonstratie de sportivitate ?

Una peste alta daca e sa ne luam dupa datele producatorului si nu dupa capra cu trei iezi, 1.8 chenzina are 9,8 s, 2.0 tdi are 9,7 s si vechiul
2.0 benzina avea 9.?? s... cine isi mai aminteste ?
Deci cam tot acolo, si cu turbolagul dizelului cu tot, mivecul 1.8-ului care incepe sa lucreze la turatii mai mari, modelul vechi mai usor si care trage bine de jos, parca nu stiu ce sa zic...
Acum fiecare e liber sa creasca si sa scada acesti timpi dupa bunul plac!
Si eu am scos timpi mai mici decat indica producatorul, dar nu pot fi atat de tampit sa cred ca masuratorile mele sunt mai reale decat ale sale.

QUOTE (thor)7."Aia cu seat, campionatul mondial...e alta marie cu aceeasi palarie. "...Seaturile alea au batut BMW-uri pe benzina.
Si lanceru' tdi bate pe oricare altul pe benzina actual sau istoric, deci e absolut normal ca seaturile sa fi batut bmw-urile.
Si cei mai buni isi mai iau bataie cateodata...dar asta nu are nici o legatura cu lanceru'.

QUOTE (thor)8.Ce conteaza ce motorizari sunt?..per ansamblu Lancerul actual bate Lancerul vechi la cai putere si demaraj.
Ce conteaza ? Pai mai conteaza pentru unii...
Per ansamblu ala bate p-ala ?
Te-ai gandit tu mai bine si asa ai decis ?
OK!
Tu esti mai mare si nu te pot contrazice!
La cai putere e superior, la demaraj diferentele sunt minore intre ele...dar deja incepe sa semene a discutie de gradinita...ala bate p-ala...
Si ar mai fi multe de zis...legat de motorizari si performante am scris cate ceva mai sus pentru fiecare motorizare in parte...e obositor sa mai repet, ce s-a inteles, s-a inteles...ce nu, nu se va intelege.
Nici macar nu era vorba de cine pe cine bate...oricum tu stii dinainte.

QUOTE (thor)Ok,nu ar fi asta mare lucru eu am intrebat un singur lucru...daca Lancerul clasic era numit pompos sport sedan de ce Lancerul nou cu motoare superioare cum spuneam mai sus nu merita denumirea asta?...fara sa mai vorbi ca mult hulitul TDI se pare ca in fapt detine cam 160 cp..deci il bate si pe 2.0 actual.
Thor, tu ai citit ceva din ce am spus mai sus, intelegi ceva ?
Lancerul clasic 2.0 136 CP era sport sedan in 2004 si pe buna dreptate la acea vreme.
Si tot pe buna dreptate lancerul actual 2.0 150 CP isi merita in prezent aceeasi denumire de sport sedan.
Atat!

tdi-ul detine fix o p...a!
Thor, tu esti sau vorbesc cu vr-un nepot de-al tau care are prea mult testosteron in sange ?

Ba 160cp , ba 170 cp, ba 140cp...un tip de la mcar l-a testat si i-au iesit 150CP...sa inteleg ca are motoru' defect ca i-au iesit numai 150 ?
Pana una alta datele producatorului sunt cele mai credibile...
Credeam ca ai trecut de varsta basmelor.
Si chiar sa fie asa...intelege ca nu e vorba numai de cai putere...

"ca in fapt detine cam 160 cp..deci il bate si pe 2.0 actual."
Esti tare, aici m-ai blocat!

QUOTE (thor)Eu zic ca aici e oleaca si din chestia aia cu strugurii care sunt prea sus...

Thor, tu ai mai facut o afirmatie ca unu' care are colt nu-si poate permite lancer...afirmatie care denota grandomanie, infatuare si mai multe...
Nu ma fa sa-mi schimb impresia despre tine...ca atunci sa vezi discutii...
Sunt multi struguri la care nu ajung eu si pe care mi i-as dori, insa nimic din masinile discutate aici.

De fapt nici nu e vorba d-asta...important e ca ala bate p-ala...

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Dec 02, 2008 11:25 pm

Pana la urma va chinuiti sa va demonstrati unul altuia ca aveti dreptate, si fiecare are sau nu in felul sau.
Eu unul cu un an inainte nici nu concepeam ideea de a-mi cumpara diesel (le consideram batranesti - ca si tine dealtfel, Cristi). Asta pana am apucat sa merg cu un golf de 101CP si am vazut ca e mai sprinten decat fordul meu benzinar de 125CP.
Acum stiu ca fac intre 700 si 800 km cu un plin, in depasiri nu imi tremura decat nevasta langa mine, si mai am grija ca la 10k km sa completez ulei ) .
Fiecare si-a luat masina ca sa se duca de la punctul A la punctul B, nu sa faca raliu cu ea. Daca vrei raliu iti iei EVO, si nu practici acest sport pe strada. Asa ca noua, posesorilor de lancer tdi, ne prinde bine aceasta masina.
La fel de multumiti cred ca sunt si cei care au optat pentru motoarele pe benzina. Nu vad motivul pentru care trebuie sa ne scoatem ochii.
In rest fiecare cred ca viseaza, mai mult sau mai putin, la un evo.
Vise placute.

PS: Poate mutam si noi discutia asta de-aici pana nu ne da Prime afara de pe topicul lui

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Dec 02, 2008 11:42 pm

Da, discutia a deviat...
Dizelu' are sprinteneala lui extrem de utila si confortabila in multe situatii de trafic, dar ... hai sa ma opresc aici.
Nici nu stiu daca am incercat sa demonstrez ceva...numai ca vorbim de doua lucruri diferite...

Numai bine!

Prime, multumim pentru gazduire!

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Mie Dec 03, 2008 8:49 am

Nici o problema, discutia m-a prins, insa eu nu fac diferente intre carburanti. Motorina sau benzina, nu conteaza atata vreme cat O VREAU. Da, aici se punea problema ca Lancerul diesel are motorul dezvoltat in totalitate de VW, iar asta nu mi-a placut deci nu mi-am luat. Am preferat sa bag banii aia sau ceva in plus in confortul unui CVT. Eu asta mi-am dorit, o masina japoneza, cu inima (motor) japonez. Chiar daca a fost dezvoltat impreuna cu altii sunt sigur ca exista diferente si ma pot baza pe acest motor fabricat in japonia.
Deja nu mai conteaza pt mine daca dieselul era fabricat doar in japonia, sau adus cu totul din germania, dar si cea mai mica banuiala sau temere m-a facut sa nu iau in considerare TDI-ul. Nu spun ca e prost, dar mai stiti voi A6M ZERO-urile Mitsubishi din al doilea razboi mondial? In mintea mea am vrut sa pilotez asa ceva prin intermediul unui Lancer. O fi copilaresc, dar istoria acestei firme e lunga si frumoasa, sa ne traiasca!

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Dec 03, 2008 8:55 am

Eu mi-am dorit mult un Lancer benzinar, nu s-a putut, ... apoi mi-am dorit mult un Lancer Diesel cu CVT ... ca era DI-D, TDI , HDI, TDCI, DCI, CDI....WHATEVER motoarele diesel din ziua de azi au ajuns foarte performante indiferent de ``tara de provenienta``, dar nici asta nu s-a putut... asa ca am un Lancer Diesel ( TDI - pentru Cristi ) ca asa a fost sa fie... Nu vreau sa incep o noua serie de discutii dar mi se pare ca , cutia automata si motorul pe benzina nu prea au legatura... PARERE PERSONALA .

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Dec 03, 2008 12:04 pm

QUOTE (Prime).... Chiar daca a fost dezvoltat impreuna cu altii sunt sigur ca exista diferente si ma pot baza pe acest motor fabricat in japonia....

The World Engine has five factories worldwide; two (GEMA) in Dundee, Michigan, United States, two in South Korea and one in Shiga, Japan. Production began in 2005 and will continue at least through 2012 with an annual capacity of approximately two million engines; each plant will be capable of producing 420,000. Twenty different automobile models from the three companies will use the engines. Each manufacturer has configured their variants of the basic GEMA design differently based on their engineering needs and standards, so consumers may experience very different power, fuel efficiency, and "feel" from each manufacturer.

Global Engine Manufacturing Alliance LLC, or GEMA
http://en.wikipedia.org/wiki/Global_Eng ... g_Alliance

List of Mitsubishi's GEMA engines
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_GEMA_engines

The Chrysler-Mitsubishi-Hyundai World Engine: 1.8, 2.0, 2.4
http://www.allpar.com/mopar/world-engine.html

Asta legat de motorizarile pe benzina actuale, 1.8, 2.0, 2.4

Dizelul german nu este fabricat in Japonia.
Nici nu ar fi avut sens ca Mitsubishi sa investeasca intr-o linie de productie pentru aceasta motorizare de tranzit cand el a investit deja in motorizarile sale dizel. Se face ceva in japan dar "fierotania" de la tdi nu e facuta de mitsubishi.

De exemplu transmisia de la colt e germana, cutie, ambreiaj...toate sunt made in germany.
Nu stiu daca lancerul 1.5 le are tot de la fabrica din germania, dar personal cred ca tot de acolo pentru ca nu avea rost sa deschida alta fabrica cand ea exista deja de cand a aparut coltul 1.5.

QUOTE (Prime)O fi copilaresc, dar istoria acestei firme e lunga si frumoasa, sa ne traiasca!
A fost frumoasa ce-i drept!

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Mie Dec 03, 2008 1:06 pm

Vibe, partea cu CVT si benzina chiar nu am mai auzit-o, zi-ne despre ce e vorba. Mie mi se pare geniala pe benzina si cred ca e la fel si pe diesel.
Macar despre cutia CVT stiu sigur ca e japoneza http://www.jatco.co.jp/ENGLISH/index.html

Scrie răspuns

Înapoi la “Combat Zone”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori