the new lancer sport sedan TDI alis DID un nou model din grupul VAG sau solutia nemtzasca oferita

Discutii in contradictoriu. Pana la un anumit punct. Prin aceasta rubrica nu intrigam la discutii in contradictoriu, ci doar oferim un loc in care aceste dispute sa se desfasoare fara a perturba alte subiecte. A nu se depasi limita bunului simt! Nu se vor tolera jignirile si insultele.
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Dec 03, 2008 1:09 pm


Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Dec 03, 2008 1:25 pm

Pai nu era nimic de auzit despre CVT ... era doar o parere personala... la un motor pe benzina de 150 CP+ prefer cutia manuala... ma repet : e doar o parere personala
CVT sau DSG sau whatever mi-ar placea pe diesel.

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Mie Dec 03, 2008 3:17 pm

Da, stiu ce e cutia CVT si are multe avantaje fata de o automata clasica.

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Vin Dec 05, 2008 9:55 am

Mos Craciun cu plete d'albe, a sosit de prin nameti.................... Daca sunteti cuminti va spun si restul. Acu' daca v-am urat nu dati si voi o ciunga? La multi ani baieti. Ce-mi luati de mos?

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Dec 05, 2008 6:31 pm

QUOTE (Cristian Todea @ Dec 5 2008, 09:55 AM) Ce-mi luati de mos?
Vreo 10 mii din portofel.

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Sâm Dec 06, 2008 7:24 am

Numai atat? E plictiseala mare de sarbatori. Credeam ca imi luati ceva frumos. Dar daca ma talhariti nu va mai urez. Uite asa.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Lun Dec 15, 2008 2:56 pm

QUOTE (thor @ Dec 2 2008, 08:51 PM) 5."Si lancerul a participat in trecut la raliuri si a avut rezultate"...poate EVO...sa variante apropiate...nu Lancerul de strada...ca de asta vorbim noi aici.

In completare la ce zicea Cristi.

Lancer-ul EX 2000 Turbo a fost lansat in 1980 si avea 168 CP. Varianta de raliu avea 280 CP. Foarte important: motorul era 4g63 (asta ca sa intelegi de ce ma leg de traditie). Evo se lanseaza in 1992 (acelasi motor 4g63. In prezent 4B11). Atat EVO cat si lancer-ul simplu au existat in versiuni de strada si de raliu.

Nu am nimic cu tine dar afirmatiile tale in general sunt nefondate si jignitoare.

Afirmatii de genul <<As vrea sa va spun clar si raspicat..."traditia lancer" se refera strict la Lancer EVO>> se fac daca stii ce vorbesti sau dupa ce citesti un pic (vezi wikipedia - indicat foarte bine de Cristi)
Despre afirmatii de genul <<numai ca unii dintre voi se iluzioneaza ca se afla la volanul unui EVO pe cand ei conduc un Lancer 1.6 sau 2.0. E drept..cu volan Momo...>>; <<Eu zic ca aici e oleaca si din chestia aia cu strugurii care sunt prea sus...>> prefer sa nu deschid discutia...vorba ta ..."ma amuza".

Ia totul ca pe o discutie in contradictoriu nu o cearta. Daca as avea banii necesari si eu mi-as lua new lancer ralliart - cand va aparea in Romania.

PS: Eu am un amarat de motor 4g63 pe masina - model 1980 (dupa cum vezi) si visez la un VW 2.0 L Di-D. Asta datorita faptului ca atunci cand mi-am luat masina am studiat "traditia" ca un idiot in loc sa imi iau o "unealta". Si tot din idiotenia mea stau pe forumuri "Romanian Mitsubishi Enthusiasts" in loc de "Praktiker".

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Lun Dec 15, 2008 8:19 pm

Faptul ca nu ti-am raspuns la mesajul privat de la tine care continea aproximativ acelasi text nu inseamna ca nu l-am citit.....Pur si simplu nu am ce comunicare sa am cu talibanii Mitsubishi.
Dar daca tot tii cu tot dinadinsul sa "imi bagi mintile in cap" si califici drept jignitoare indoielile mele cu privire la asa numita "traditie" a Lancerului de strada(repet:de strada)....ok zic..fie cum vrei tu.Pana la urma poate ca am si eu o scuza...nu pot mai mult...in fond nu sunt decat un aprozarist ascultator de manele cu TDI la scara.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mar Dec 16, 2008 10:20 am

Imi pare rau ca "nu vrei" sa intelegi ce am zis.
Afirmatiile tale sunt "nefondate".
"Jignitoare" stii si tu care sunt (nu imi amintesc sa te fi facut eu aprozarist - nu ca ar fi ceva in neregula cu aprozaristii sau ca toti ar fi "manelari", dar imi amintesc ca noi ne "iluzionam" si "strugurii sunt prea sus" pentru noi).
Daca nu vrei sa comunici cu talibanii Mitsubishi abtine-te! (in continuare iti recomand forumul "Praktiker").

Avand in vedere ca subiectul discutiei e motorul diesel vreau sa mai precizez ceva. Motorul de pe lancer este 2.0 TDI PD de la VW. Este un motor foarte bun. Este acelasi motor de pe Leon-ul TDI FR de 170 CP (putin modificat) iar Leon-ul TDI FR este baza pentru Leon-ul TDI WTCC - 280 CP - cel care castiga campionatului mondial de turisme.

SEAT Leon TDI WTCC Technical Data

BASE CAR
SEAT Le?n 2.0 TDI FR

ENGINE
- Turbocharged; 4-cylinder in line, transversally installed; distribution: two overhead camshafts, 16 valves.
- Displacement: 2000 cc.
- Bore x stroke: 81x95,5 mm.
- Maximum power: 280 bhp / 4000 rpm.
- Maximum torque: 450 nm / 2500 rpm.
- Lubrication: wet sump.
- Particle filter: DOW

Seamana cu caracteristicile motorului de pe lancer nu? Deci dati-i bataie baieti si duceti motoarele astea la 280 CP.

Asta nu inseamna ca accept ideea de diesel pe lancer dar cred ca nici cei de la Mitsubishi nu se impaca totusi cu ideea avand in vedere ca acest motor este disponibil doar pentru Europa deoarece aici e cererea.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Dec 16, 2008 11:00 am

Deci toate bune si frumoase ...

Scrie răspuns

Înapoi la “Combat Zone”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori