ambreiaj prost 2,2 ?

Planificari, discutii si poze
Avatar utilizator
outlander2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 08, 2008 7:59 pm

Mesaj de outlander2008 » Lun Iun 09, 2008 8:23 pm

De cca 2 saptamani sunt posesorul unui Outlander 2,2 Instyle Navi. Singura nemultumire ,deocamdata, ambreiajul face din cand in cand zgomot la cuplarea treptei a doua de viteza (trecerea de la treapta unu la a doua) - se aude un zgomot mai ciudat la cuplare, in rest e OK.
Referitor la iluminarea displayului, la Navi nu am aceasta problema - exista optiune de setare Day,Night sau Auto. Am setat pe Day si e OK. Masina este nervoasa si consumul este multumitor. Am cca 1700 km (inca noua) si consumul mediu imi variaza intre 7,5 si 8,5 la suta. Nu calculati la distante mici - consumul se duce in 11%. Sistemul audio este beton, in hard puteti stoca doar fisiere audio (nu mp3). Ma impresionat mult redarea filmelor pe dvd cand masina este oprita. Un mic minus la orientabilitatea deflectoarelor de aer interioare aferente aerului conditionat - un pic derenjabil. Tractiune este punctul forte - parerea mea. Chiar de la inceput am fost cu ea pe un drum foarte noroios. Desi am avut cauciucuri de vara am urcat fara foarte mari probleme. Cu 2WD nici poveste,cu 4WD la fel - fara LOCK n-as fi urcat pe noroiul ala. Am fortat-o initial putin pentru ca am simtit un pic miros de ambreiaj incins.
Senzorul de ploaie este OK, foarte util. Bluetooth - ul nu este greu de setat - putin antrenament in engleza si merge super.

Pentru alte intrebari va stau la dispozitie.....

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Iun 18, 2008 9:20 pm

Salut,

Sa o stapanesti sanatos.
Din ce povestesti tu, mai trebuie sa te obisnuiesti cu utilizarea sistemelor 4wd. Ca sa eviti fumul din ambreiaj, evita pe viitor sa mai tii ambreiajul partial cuplat. Deci cand ai nevoie de putere la motor, foloseste treapta 1, modul 4lock si lasa rotile sa se invarta. Daca este cazul, decupleaza si sistemul de control al tractiunii care te poate pacali, in sensul ca reduce puterea motorului pentru a nu rupe aderenta la roti. Tinand ambreiajul partial cuplat, nu faci decat sa pacalesti sistemul de tractiune si astc-ul si sa prajesti ambreiajul. Daca e sa patineze ceva, atunci sa fie rotile.
Crede-ma, ca stiu ce-ti spun - cauciucurile se uzeaza mult mai putin, mai ales in namol decat discul deambreiaj patinat.

In rest, multi km fara probleme...

Avatar utilizator
alx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 18, 2008 1:00 pm

Mesaj de alx » Mie Iun 25, 2008 2:58 pm

Mirosul poate sa vina de la ambreiaj dar si de la cuplajul puntii spate, in cazul in care se merge in conditii grele doar cu auto, nu cu lock.

Avatar utilizator
outlander2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 08, 2008 7:59 pm

Mesaj de outlander2008 » Dum Iul 20, 2008 11:29 pm

QUOTE (DeBogdan)Salut,

Sa o stapanesti sanatos.
Din ce povestesti tu, mai trebuie sa te obisnuiesti cu utilizarea sistemelor 4wd. Ca sa eviti fumul din ambreiaj, evita pe viitor sa mai tii ambreiajul partial cuplat. Deci cand ai nevoie de putere la motor, foloseste treapta 1, modul 4lock si lasa rotile sa se invarta. Daca este cazul, decupleaza si sistemul de control al tractiunii care te poate pacali, in sensul ca reduce puterea motorului pentru a nu rupe aderenta la roti. Tinand ambreiajul partial cuplat, nu faci decat sa pacalesti sistemul de tractiune si astc-ul si sa prajesti ambreiajul. Daca e sa patineze ceva, atunci sa fie rotile.
Crede-ma, ca stiu ce-ti spun - cauciucurile se uzeaza mult mai putin, mai ales in namol decat discul deambreiaj patinat.

In rest, multi km fara probleme...


Salut!
Multumesc de raspuns.... Nu obisnuiesc sa conduc in felul descris mai sus. Tocmai ce m-am intors din concediu... drumuri asfalt 100% . Ce am remarcat este faptul ca din cand in cand schimbatorul de viteza nu intra corect in viteza unu si implicit dupa demarare in viteza doi. Dupa ce eliberam pedala de ambreiaj in treapta doi se auzea un "cloncanit" . Nu se intampla tot timpul,destul de rar insa chiar iubesc masina asta si o doream perfecta. Asa nu ma simt bine in compania ei si ma gandesc sa o vand. Am fost la un mecanic auto si mi-a spus ca nu calc suficient de mult ambreiajul.... I-am urmat sfatul...chiar daca si pana atunci o faceam. Am incercat sa o conduc mai relaxat nu ca pe o limuzina sport! Acelasi lucru...
Vreo parere? Vreun sfat?
Multumesc inca o data de raspuns....

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Iul 29, 2008 3:06 pm

Greu de spus din descrierea ta.
O mica vizita la service sa identifice problema si sa o rezolve.
Si sa fii mai relaxat fata de eventualele "probleme" ale masinii. In privinta asta Cristi a explicat pe undeva pe forumul de Colt experienta lui - la inceput proceda oarecum similar cu tine, dupa care s-a relaxat si e mult mai multumit acum.
Poate il intrebi in mod direct..

Avatar utilizator
_kristian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 6:47 am

Mesaj de _kristian » Mie Iul 30, 2008 7:04 am

Aceeasi problema o intampin la un Outlander Instyle Navi 2.2.Nu as putea spune daca este o problema a cutiei de viteze sau a timoneriei.Oricum, o vizita pe care am facut-o la service (Casa Auto Timisoara) nu s-a soldat decat cu explicatia ca "Asa face toate".Am trecut si pe la reprezentanta din Timisoara , si pe masina de drive test , numai cea cu motorul de 2.2 (PSA), acelasi comportament .Asta ma face sa cred ca , pe undeva, problema este generala.Probabil ca rezolvarea ei nu este foarte complicata, dar, la modul in care se pune problema in service,probabil va trebui sa apelam la 'vecini'.Ma gandesc sa fac un drum la service la Szeged,poate ca acolo exista personal mai dispus inspre rezolvarea acestui tip de probleme.

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Mar Aug 19, 2008 10:41 pm

Cred ca voi sunteti doar mai ghinionisti.
Eu am un Intense Plus de 2,2, 6000 km la bord si nu am nici o problema cu ambreiajul sau cu bagatul in viteze. La mine ambreiajul e reglat foarte jos (la pedala). Mi-a trebuit ceva timp sa ma obisnuiesc cu el. La voi cum e? Daca nu e la fel, poate totusi e o chestie de reglaj si din cauza asta aveti probleme...

Avatar utilizator
_kristian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 6:47 am

Mesaj de _kristian » Joi Aug 21, 2008 11:51 pm

Intradevar,este reglat foarte jos,nu a fost o problema sa ma obisnuiesc cu el,dar...problema aratata mai sus,ramane in continuare

Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Dum Sep 14, 2008 7:38 pm

Eu personal zic sa te relaxezi un pic, fiindca mi se pare ca esti cam crizat. Si eu la 2.0 am chestii asemanatoare cu cele descrise de tine. Asta e! Daca vrei perfectiune in schimbarea treptelor, ia-ti cutie automata sau, si mai bine, secventiala

Avatar utilizator
_kristian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 6:47 am

Mesaj de _kristian » Lun Sep 15, 2008 6:17 pm

Daca ai remarcat, in discutie nu era sanatatea mea , ci a masinii :-D .Nu cer perfectiunea,ci ,o functionare corecta.Pentru ca, nu cred ca ai la masina cu motorul de 2.0 zgomote datorate timoneriei , sau, posibil, datorate ambreiajului.Am mers cu cateva modele cu motorul respectiv, si, in afara de posibile "caraituri" datorate unei apasari insuficiente a pedalei de ambreiaj la schimbarea vitezelor nu am remarcat problemele prezentate in aceasta sectiune de pe forum
'

Scrie răspuns

Înapoi la “Intalniri si evenimente mitsu.ro”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori