Corect. Imi place puncul tau de vedere. E foarte... moderat
Cat despre 160-180 km/h, as vrea sa te vad ce faci in Franta (unde sunt eu de un an) unde apar radare fixe noi odata la 5 zile Iar amenda... incepe pe la 100 euro si e pana pe la 400 (ca sa nu vorbesc de suspendarea permisului 3 ani deja la 30 km/h peste. (!!!!)
Drive safely
PS: eu simt si cu 2.0 putere (sau mai bine zis cuplu) sub talpa. Dieselul e un miracol. Dar daca vrei """""sport""""", tot benzina e cea care trebuie...
ambreiaj prost 2,2 ?
QUOTE (andreiderme @ Apr 27 2009, 09:23 PM) Cat despre 160-180 km/h, as vrea sa te vad ce faci in Franta (unde sunt eu de un an) unde apar radare fixe noi odata la 5 zile Iar amenda... incepe pe la 100 euro si e pana pe la 400 (ca sa nu vorbesc de suspendarea permisului 3 ani deja la 30 km/h peste. (!!!!)
Drive safely
PS: eu simt si cu 2.0 putere (sau mai bine zis cuplu) sub talpa. Dieselul e un miracol. Dar daca vrei """""sport""""", tot benzina e cea care trebuie...
Nu stiu, poate am avut eu noroc pana acum, sau inca nu functioneaza prea bine acordurile intre state, dar de cativa ani fac Europa in lung si-n lat si n-am avut nicio problema cu radarele. E adevarat ca ma mai uit si eu cum merge traficul, incetinesc unde vad ca o fac "bastinasii" (mai ales cei care mergeau cu viteza peste limita, ca si mine). Ca apar radare noi, pe care nu le cunosc nici ei, mda, e posibil, dar nu poti evita chiar toate riscurile... parca nu mai traiesti (Oricum, mi se pare o prostie sa limitezi viteza pe bunatate de autostrazi - cum au francezii, de ex. - la 130, exemplul nemtesc demonstreaza ca nu se produc mai multe accidente atunci cand lasi lucrurile mai libere. Din pacate, peste tot in lume, sub fatada asta de "politia va protejeaza" se ascunde interesul parshiv pentru banii din amenzi.)
O precizare: departe de mine de a desconsidera tdi-ul! Din contra, am condus 4 ani un 1.9 (pe Vento) si am fost foarte buni prieteni
Cred ca ne-am cam indepartat de subiectul topicului... Bine ca, totusi, problemele de ambreiaj nu sunt prea frecvente la Outie.
Drive safely
PS: eu simt si cu 2.0 putere (sau mai bine zis cuplu) sub talpa. Dieselul e un miracol. Dar daca vrei """""sport""""", tot benzina e cea care trebuie...
Nu stiu, poate am avut eu noroc pana acum, sau inca nu functioneaza prea bine acordurile intre state, dar de cativa ani fac Europa in lung si-n lat si n-am avut nicio problema cu radarele. E adevarat ca ma mai uit si eu cum merge traficul, incetinesc unde vad ca o fac "bastinasii" (mai ales cei care mergeau cu viteza peste limita, ca si mine). Ca apar radare noi, pe care nu le cunosc nici ei, mda, e posibil, dar nu poti evita chiar toate riscurile... parca nu mai traiesti (Oricum, mi se pare o prostie sa limitezi viteza pe bunatate de autostrazi - cum au francezii, de ex. - la 130, exemplul nemtesc demonstreaza ca nu se produc mai multe accidente atunci cand lasi lucrurile mai libere. Din pacate, peste tot in lume, sub fatada asta de "politia va protejeaza" se ascunde interesul parshiv pentru banii din amenzi.)
O precizare: departe de mine de a desconsidera tdi-ul! Din contra, am condus 4 ani un 1.9 (pe Vento) si am fost foarte buni prieteni
Cred ca ne-am cam indepartat de subiectul topicului... Bine ca, totusi, problemele de ambreiaj nu sunt prea frecvente la Outie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori